-
"Hiçbirinizi özlemedim sizi gudubet suratılılar."
Jimin, kucağında Mini ile amfiye giriş yaptığında sınıf arkadaşlarına bakarak söylemişti.
"Keşke hepiniz,ben ve Kuçucum hariç, hepiniz sınıfta kalsanız da biz de rahat rahat mezun olsak.""Jimin ilerle hadi."
"Taehyung çıkalım buradan. Ne olursun? "
Taehyung yalancı bir öfkeyle bağırmak istedi ama o da zerre burada olmak istemiyordu.
"Embesil bende burada olmak istemiyorum ama yapacak bir şey yok. Neyse git otur Kedilerin yerine hadi. "
Jimin sızlanarak kedilerin sırasına oturdu ve Mini'yi de kucağına bıraktı.
"Şimdi Yoongi babanın yanında olsak ne güzel olurdu pisicim değil mi? Ama şartlar bunu gerektiriyor. Lanet olası federaller!"
Dakikası dakikasına içeri giren Yaşlı Cadı'ya baktı Jimin.
"Keşke şu kadının saçını başını yoksan Mini. Bir şey de diyemez hem,sonuçta kedisin. Kediler, köpeklerden daha zor eğitildikleri için bana da bir şey diyemez. Harika olurdu yemin ediyorum."
Mini, Jimin'e bakarak bir kez miyavladı.
"Haklısın," dedi Jimin.
"Hem senin hanım efendiliğine yakışmaz hem bir tarihi esere zarar verdiğimiz için devlet bizi affetmez. Çok haklısın canım kızım. "
Jimin, Mini'yi sevmeye başladı, ardından hafifçe gülümsedi.
"Yoongi bebeğimi özledim. "
-
"Demek Jimin'e açıldı ha?"
Hoseok kaşlarını o kadar hızlı oynatıyordu ki, yüzünden kopup önünde ki tezgaha düşecekti.
"Hoseok, kaşlarını sabitleştirir misin rica ediyorum. "
"Neden? Dikkatin mi dağıldı?!"
Hoseok yüzünde ekstra büyük bir gülümseme ile söylediğinde kaşlarını daha hızlı yukarı aşağıya oynatmaya başladı.
Yoongi elini Hoseok'un alnına bastırdı.
"Hala oynatabiliyorum!"
Hoseok kaşlarını oynatmaya devam ederken söyledi. Yoongi sonunda pes ederek gözlerini devirdi.
"Tembel tosbam, anlat bakalım."
"Neyi anlatayım ?"
"Nasıl oldu? Öpüştünüz mü?"
Yoongi elinde ki bira kasasını düşürür gibi oldu.
"Hoseok at falan demem bacağını kırarım senin! Doğru düzgün konuş ya, nasıl öpüşelim?! Nasıl öpüşelim! Canımı çektirme şimdi! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -