-
-
Yoongi üzerinde beyaz çiçekleri olan siyah gömleği ile boy aynasının karşısında yaklaşık yarım saattir saçlarını yapmaya uğraşan Jimin'i izliyordu.
Kendi üzerindeki siyah,beyaz çiçekli gömleğini sıkıca kot pantolonunun içine sokmuştu,saçları öylesine alnında sallanıyordu ve ayağında da converseleri vardı.
"Bu kadar uğraşmana gerek bile yok. Sen her halinle güzelsin."
Jimin aynadan Yoongi'ye gülümsedi.
"O senin güzelliğin yakışıklı!"
Ardından saçlarıyla olan işini bitirip, Yoongi'nin yanına gitmişti.
"Hoseok arayacak hazır olduklarında." Dedi Yoongi.
Saat akşam dokuzu geçmişti. Yemek yemek ve biraz eğlenmek için dışarı çıkmayı planlıyorlardı.
"Öyle mi?" Dedi Jimin ağır ağır yatakta uzanan Yoongi'ye ilerlerken.
"Öyle." Dedi Yoongi'de.
Jimin'in içindeki kıpırtının farkındaydı. Sevişmek istediğinin ve bu konudaki şehvetinin de farkındaydı. Üstelik hareketlerini gizlemiyordu ve gittikçe daha ileri götürmek istiyordu işleri. Yoongi bunun da farkındaydı. Belki bu gece bu iş olur diye düşünüyordu. Belki de iki gün sonra olacak mezuniyet gecesinde olurdu,Yoongi için zaman önemli değildi,sadece Jimin'in memnun kalmasını istiyordu.
Jimin iki bacağını Yoongi'nin kucağına oturabilmek için yana ayırdı ve tam kasıklarının üzerine,özellikle kalçasını bastırarak oturdu.
"Madem onlar bizi arayacak,biz de biraz yaramazlık yapalım o zaman."
Yüzünde ki sevimli gülümseme yavaşça seksi hale gelirken, dudaklarını ısıran dişleri göründü önce. Alt dudağını çekiştiren dişleri yerini diline bıraktı. Yavaşça dudağını yalayan dili,Yoongi'nin ağzının kurumasına ve içindeki canavarın ağır ağır uyanmasına neden oldu.
Yoongi yatakta biraz geriye gidip,duruşunu düzeltti. Yatış pozisyonundan oturur pozisyona geldiğinde, içinde yanan ateşe kulak verdi ve hızla, Jimin'in gömlek yakalarından kavrayıp onu kendine çekti.
Alt dudakları ilk önce tanıştı tekrar ve tekrar. Dudaklar hiçbir zaman bitmeyen bir senfoni gibi,piyanonun üzerinde oynayan parmaklar gibi birbirleri üzerinde dans etti.
Sesler ve nefesler birbirlerine karıştı,Yoongi'nin elleri Jimin'in pantolonuna ulaştı ve kumaşın sıkıca sardığı kalçasını okşadı yavaşça.
Jimin ani bir nefesle yavaşça geriye doğru kaydı ve dudaklarını Yoongi'nin kar beyaz boynuna bastırdı. Dolgun dudakları,ıslak bir yol çizerek Yoongi'nin köprücük kemiklerine değdi,emerek ağır ağır aşağıya doğru ilerlerken elleri heyecandan titreyerek düğmelerini açıyordu Yoongi'ye ait gömleğin.
Yoongi, Jimin rahatça geriye uzanabilsin diye onu ağır ağır yatağa yatırdı ardından ayakkabılarının beyaz çarşafı kirletmesini umursamadan Jimin'in üzerine çıktı. Bacaklarını Jimin'in bedeni yanında iki yana ayırdı ve kendini ona bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -