|×|

4.9K 449 164
                                    

"Yoongi~"

Jimin'in, cilveli sesi yanında yatan çocuğun kulaklarına değdiğinde Yoongi, Jimin'in onun adını uzatması gibi kalbinin de uzun bir maratona girdiğini hissetti.

"Yoongi~" dedi Jimin yeniden, o harfini uzatarak ve burnuyla onun yanağını dürterek.

"Keşke uyansan da yemek yesek. Bebeğimiz acıktı. "

Jimin daha sonrasında da eliyle karnına vurduğunda Yoongi elinde olmadan kıkırdadı.

"Uyanık mısın?"

Jimin şaşırmış sesi ile sorduğunda Yoongi kuru bir hayır mırıldandı.

"Yoongi'm, uyuyor musun?"

"Evet."

"Ne güzel. Ben de uyuyorum zaten. Bebeğimiz de uyuyor. Pardon o uyuyamıyor çünkü aç! "

Jimin yatakta top haline gelip başını Yoongi'nin göğsüne gömdü.

"Tanrım çok rahat."

Usulca mırıldandığında Yoongi kollarını hayatında son kez ona sarılıyormuş gibi sardı Jimin'in bedeni etrafına.

"Kollarımın arasından hiç çıkma olur mu?"

Başına ufacık bir öpücük kondurdu.

Jimin'in saçları yumuşaktı tıpkı teni gibi.

"Biyolojik nedenler olmasa elbette çıkmam kolların arasından Yoongi'm. Ama gel gelelim ki, iki ayaklı primatlarız yaşamak için yemek yemeğe ihtiyacımız var."

Yoongi karnı üzerinde dairesel hareketler çizen Jimin'in alnına bastırdı dudaklarını.

"Çok mu acıktın? "

Sabah mahmurluğu tüm  gücü ile üzerinde, sesinde ve onun uykusunu getiren Jimin'in parmaklarındaydı.

"Bebeğimiz acıktı." Jimin yeniden karnına vurdu.

"Bebeğimiz demek?"

Yoongi onun gözleri içine baktı ve bir an için,Jimin'e baba olmanın ne kadar çok yakışacağını düşündü.

"Tabi ki bebeğimiz, ben bu karnı yapmak için neler yaptım haberin var mı?"

Üzerinde ki derin dekolteli atletin ucunu yukarı kaldırıp karın kaslarını gösterdi.

"Çok şanslıyım." Diye mırıldandı Yoongi.

"Sana sahip olduğum için çok şanslıyım."

Jimin'i kolları arasına çekti, daha sıkı, sımsıkı sarıldı.

"Yoongi," dedi Jimin ciddi anlamda ciğerlerinde azalan oksijen ile beraber.

"Yoongi hayatımın anlamı boğuluyo-"

Yoongi aniden duyduğu cümle ile donup kaldı, Jimin ağzından kaçırdığı kelimelerin etkisi ile kırmızının yüzüncü tonuna büründü ve gözlerini yavaşça Yoongi'in gözlerine çevirdi.  Bunun için o çok sevdiği kollarda ayrılması gerekmişti.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin