Şarkı ile okuyalım!
Çok sevdiğim bir şarkıdır kendileri.
Elliot Moss - Slip.
Bitince yine açın olur mu?
-"Ne diyor bu ya?"
Jimin, yan sırasında oturan Taehyung'u dürterek söylemişti. Yaşlı Cadı hararetle bir şeyler anlatıyordu ve Jimin onu dinlemek şöyle dursun, gözlerini açık bile tutamıyordu.
"Zekice şeyler diyor sen anlamazsın."
Taehyung kısaca mırıldanıp gözlerini olduğunun üç katı büyüterek tahtaya bakmaya devam etti.
"Kuçucum," dedi Jimin, nedensizce büyüttüğü gözlerine baktı Taehyung'un.
"Gözlerini öyle büyüterek bakman, büyük gözlere sahip olacağın anlamına gelmiyor."
Taehyung,hafifçe Jimin'in omzuna vurdu.
"Mal herif göremiyorum tahtayı, sanırım gözlerim bozuldu lan!"
"Bozulmamıştır, bozulmamıştır!" dedi Jimin. "Bozuk olsa duramazsın."
Gözlerini etrafta şöyle bir gezdirdi ama görmek istediği insanı göremedi.
"Para lazım bize." dedi daha sonra tam olarak odaklanmışken derse Taehyung.
"Bir kaç ay sonra mezun olacağız,bize para lazım."
Taehyung'ta sıkıntılı bir halde geriye yaslandığında,gözlerini Jimin'e çevirdi.
"İş arayacağım bu hafta, annem bana para göndermeyi bıraktı biliyor musun?"
Jimin şaşırmış gözlerini ona sabitlediğinde, gözleri ile açılan ağzına baktı.
"Ne zamandır para göndermiyorlar?"
"Sanırım bu hafta ile beraber iki ay iki buçuk hafta olacak."
Jimin sinirle ellerini sıktı.
"Ne diye bana söylemiyorsun be aptal! Paran var mı? Benim kartlarımı al ben pek kullanmıyorum zaten."
Taehyung ufak bir sırıtışla Jimin'in sırtına vurdu.
"Aptal, senden büyük olan benim. Kartların olmadan hayatta kalamazsın sen sanki bilmiyorum ben! Bulacağım iş, sen rahat ol."
"Sessizlik!"
Taehyung kafasını Yaşlı Cadı'nın sesi ile Jimin'in omzuna gömdü, Jimin'se ellerini iki önünde birleştirip dua eder pozisyona geldi.
Yaşlı Cadı onları kınayarak önüne döndüğünde Jimin rahat bir nefes aldı.
"Resmen fosil bize bağırdı ya! Sence kaç yaşında, bence bir asırlık vardır bu! Baksana, yüzünde ki canlılık gitmiş! Deli kadın!Dekan olacağım diye neler yapıyor görüyor musun? Pörsüdün be cadı! Git artık evine!"
Tabi ki bunları ultra sessiz bir şekilde söylemiş ve hemen başını sırasına gömmüştü.
Gözlerini kapadı ve çiçekli yollarda, Yoongi'nin güzel gülümsemesini hayal etti. Bu hayale tutundu Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -