|x|

3.4K 294 225
                                    

-

-

"Taehyung sence babam da beni düşünüyor mudur?"

Jimin ayaklarını her zaman ki gibi koltuğun arkasına atmış bir şekilde dünyaya ters bakıyordu.

"Bence düşünmüyordur." dedi hemen sonra.

"Deme öyle, zaten düşünmesine gerek var mı embesilcim?Bırak seni düşünmesin."

Taehyung son görüşmelerinden epeyce yara alan Jimin'in hala hassas olduğunu biliyordu.Üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin, yine de içinde ki bu yaranın da kapanmayacağını biliyordu.

"Ama yarın babamın doğum günü," dedi Jimin derince içine çektiği nefesi ile.

"Biliyorum." dedi Taehyung telefonunda oynadığı oyunu bırakıp gözlerini Jimin'e çevirdi.

"Ay benim içim sıkılıyor ya!" dedi Seokjin mutfaktan ağzında çikolata dolu kaşık ile çıkarken.

"Çıkalım gidelim bir yerlere de bir şeyler yapalım neden evde oturuyoruz ya!"

Jimin gözlerini pembe saçlı çocuğa dikmişti ve Jin'i görmek bile bazen onu mutlu ediyordu.

"Hyung bugün film izleyeceğiz dedik ya,"

Taehyung gözlerini ona çevirmişti.

"Saçlarımı boyamak istiyorum." dedi Jimin bir anda.

"Hadi gidip saçlarımızı boyatalım."

"Ben daha yeni boyattım." dedi Seokjin pembe saçlarını geriye tararken.

"Olsun hyung yanımızda dur en azından."

"Ay iyi be!"

Dedi Seokjin elinde ki kaşığı sağa sola sallayarak.

"Bir şeyi de bensiz yapın!"

-

"Gri olsun." 

Pekala,Taehyung büyük bir istekle söylemişti saçlarının olmasını istediği rengi ama Jimin kaygılı bir şekilde aynaya bakıyordu. Hangi renk saçları olmalıydı buna bir türlü karar veremiyordu ve bu kararsızlık Seokjin'i öldürmek üzereydi.

"Hyung, kırmızı yapmak istiyorum ama yakışmaz diye korkuyorum."

"O zaman kırmızı yapmayalım kırmızı tonları yapalım. Ya da mavi yapalım?" 

Sevinçle söylediğinde Jimin gözlerini büyüterek ona baktı.

"Mavi mi? Turuncu mu yapsak? Hem G-Dragon sunbaenimin saçları da turuncuydu bir ara."

Seokjin sunbaenim lafına gülerken o sırada yanlarına bir kız geldi ve seçtikleri renge göre boya hazırlayacağını söyledi. Jimin turuncu rengin ona yakışacağını umuyordu.

"G-Dragon senin nereden sunbaen oluyor be!"

Dedi keyifle.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin