|x|

1.6K 120 29
                                    


-

Cenneti tarif etmesini isteseydiniz Park  Jimin, Min Yoongi derdi.

Dudakları,gözleri,burnu, kokusu,nefesi ve zihniyle,varoluşunun her bir zerresyile Min Yoongi, apaçık Park Jimin'in yer yüzündeki en sevdiği  insandı.

Bacaklarının arasındaki hareketleri, kemikli ellerinin boynundaki tutuşu,dudaklarının bir virtüözmüşçesine  Jimin'in dudaklarını çalışı,ciğerlerinden saniye saniye eksilen hava için üzülmemesine sebep oluyordu.

Çıplak  bedenlerinin birbirlerine kenetlenmiş halleri, aralarındaki uyum ve uyuşları birbirlerine muazzamdı.

Boyları bir, huyları bir bedenleri birdi. Nefes almak için ayrılıyor ardından yeterince  alamadan yeniden birleşiyordu bedenleri.

Yoongi, Jimin'in boynuna indirdiği öpücüklerini sertleştirip, yarın sabah herkesin kime ait olduğunu görebilmeleri için derin morluklar bırakıyordu. Aynı zamanda Jimin bir elini yavaşça  Yoongi'nin üyesine götürmüş,ağır hareketlerle minik parmaklarıyla masaj  yapmaya başlamıştı.

"Beni delirteceksin!" Diye inildedi Yoongi.

Jimin kıkırdadı bir hamleyle Yoongi'nin üzerine çıkarken. 

"Evet amacım bu." 

Yoongi'nin beyaz boynu en güzel eserini resmetmesi için lekesiz bir tuval gibiydi.

Bu yüzden Jimin dudaklarıyla en sevdiği moru seçti renk skalasından ve ağır hareketlerle Yoongi'nin tuvaline. Elleriyle okşadığı vücudunu,öpücüklere boğduğu boynunu ve güzel inildemelerini takip etti uzunluklarını birleşimi.

Yoongi kontrolü tekrar ele almak için hafifçe Jimin'i yatağa attı. Jimin keyifle kıkırdarken yavaşça sırtını Yoongi'ye döndü.

"Sana sırtımı bu pozisyondan başka hiçbir zaman dönmeyeceğim." dedi gülerken.

Yoongi hafif bir tokadı Jimin'in kaslı poposuna indirirken,birden dominant bir sesle fısıldadı.

"İyi edersin."

Deliğe giren anahtar gibi,tüm çıkıntılar birbirine oturuyordu. Yoongi,Jimin'in arkasındaydı. Jimin  alnını yastığa dayamıştı,Yoongi'nin kasıkları onun kalçasına değiyordu her seferinde ve Yoongi'nin kasığındaki yıldız dövmesi gibi,Jimin her Yoongi'yi hissettiğinde yıldızları görüyordu.

Bir süre ikisi de kendi şarkılarını yazdı. Ritimler,melodilere karıştı,bas sesler tizlere ve iniltiler notalar oldu. Sadece ikisinin yazabileceği bir besteydi bu. Sadece ikisi yaratabilirdi bunu.

İleri ve geri gittiler. Biraz bekleyip yeniden hareket ettiler. Tek seferde bitmeyecek bir gezintinin izlerini taşısın diye bedenleri,birbirlerinin üzerinde dinlendi.

"Senin hakkında en çok neyi seviyorum biliyor musun?" diye konuştu Yoongi nefesleri arasında.

"Her şeyini,sevmediğim bir huyun bile yok." 

Jimin gülümsedi. Vücudunda hazdan bir kuşak vardı. O kuşağın üzerinde dans ediyordu kalbi.

"Sen," dedi kıkırdayarak,sarhoş hissediyordu.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin