-
Allam 1K olmuşuz!!!!!
Bu onur hepimizin yav!
Önünüzde eğiliyorum PortakalSquad!
Canlarım benim hepinizi seviyor ve öpüyorum!
Öptümçokçokçokçok😍😍😍
Şimdilik sizi karalama ile bırakayım.
Afiyet olsun öptüm yine.
Muah💋
-"Neredesiniz be!" Taehyung kapıyı açınca yüzünde sinirli bir ifade ile dikilen Jimin'i, beti benzi atmış ve rahatsız bir şekilde duran Yoongi'yi ve onlara nazaran gülmekten yüzü kızarmış Hoseok'u bulmayı beklemiyordu.
Hobie havlayarak ayağına dolanınca onu yerden alıp Jimin'in kucağına verdi.
"N'oldu ya? Ne bu haller?"
"Hoseok sen anlat."
Jimin kucağında Hobie ile içeri ilerlerken yavaşça mırıldandı.
"Bak şimdi ne oldu biliyor musun," hatırladıkları ile gülmeye başladığında Taehyung onun gülerken kısılan gözlerine,içi eriyormuş gibi baktı.
Tanrı şahidi olsun,Hoseok'un dudaklarının yanaklarına gerilmesine ve dudaklarının üzerinde çıkan iki küçük gamzeye bayılıyordu.
Hoseok sakinleşmeye çalışırken Jimin içeride, en sevdiği koltukta kucağında Hobie ile oturuyor, gözlerini garip bir şekilde yeri izleyen Yoongi'den alamıyordu.
"Bir daha Seon Ji'ye gitmeni istemiyorum." Kesif bir ses ile söyledi Jimin. Sesi net ve bir o kadar da sertti.
"Bir daha gitmeyi düşünmüyorum zaten. Neydi o ya öyle? Neden demedin öyle olduğunu?"
Yoongi gözlerini Jimin'e çevirdi.
"Nasıl olduğunu? Kadın işte, son zamanlarda para biriktirmeye çalışıyor Seon Ji, yılanını kestirecekmiş."
Jimin ellerini yüzüne götürdü. Şaşkın bir şekilde gülerken yavaşça geriye doğru düştü. Hobie kucağından inip başka bir tarafta gülen Hoseok'un yanına gitti.
"Seon Ji," dedi Yoongi bir yandan Jimin'in gülüşünü izliyordu.
"Her zaman böyle miydi ?"
Jimin başını salladı.
"Bilmiyorum, biz geldiğimizden beri böyle.Her neyse,daha fazla konuşmak istemiyorum. Taehyung! Hadi filmi izleyelim."
Taehyung,elinden sürükleyerek Hoseok'u salona getirdiğinde Jimin gözlerini birbirine tutunmuş ellerine çevirdi.
-
Jimin kucağında büyük boy cips paketinin ardından henüz başlamış filme odaklanmaya çalışsada , sağ tarafında ki Yoongi'nin ekstra yakın nefesleri dikkatini bozuyor, buna ek olarak Taehyung ve Hoseok'un fısır fısır olan konuşmaları bozulan dikkatini un ufak ediyordu.
"Sessiz olabilir misiniz? Hayır, film izlemeye çalışıyorum."
"Jimin,Hoseok spoiler veriyor, dövelim mi?" Taehyung bir anda bağırdığında,Hoseok onun sesini bastırmak için bağırdı.
"Kadın ölecek!"
"Ya! Sussana be!"
Yoongi elinde ki patlamış mısırdan bir avuç Hoseok'un üzerine attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -