×fourth, fifth, sixth , seventh, eighth,ninth&tenth×

5.7K 522 234
                                    

Medyaya ekleyemedim ama bölüm şarkısı olarak Yüzyüzeyken Konuşuruz- Sanırım Sarhoşsun' dinleyin lütfen.

-

"Gitmemişsin." dedi Yoongi, şeritler halinde göz yaşı akıtan çocuğun suratına bakmak ona her ne kadar acı verse de, Jimin'in yüzüne bakmaktan kendini alamıyordu.

Ağlıyordu Jimin ve bu Yoongi'nin canını elmasların saflığı kadar yakıyordu. Acı derinden geliyordu, tıpkı en parlak elmasların en derinlerden çıkması gibi.

"Gidemedim." dedi Jimin de durduramadığı ağlayışından utanır bir halde.

"Özür dilerim..." dedi daha sonra, barın arka tarafında, herkesten uzaktan ve sadece birbirlerine yakın bir şekildelerdi. Yere oturmuş,sırtlarını duvara vermiş bir halde karşıya bakıyordu Jimin.

Jimin bütün gün yaptığı gibi ağlıyordu ve Yoongi ne yapacağını bilmez bir halde onu izliyordu.

"Ben de özür dilerim Jimin-ah."

Yoongi gözlerinden akan göz yaşları ile ufak çaplı bir şok geçirirken sol tarafında hıçkıran Jimin'i duymak daha çok ağlama isteği uyandırıyordu onda. Göz yaşlarını hızla sildi ve başını Jimin'den yana çevirdi.

"Niye ağlıyorsun?" Sesi her zamankinden daha şefkatliydi

"Bilmiyorum." dedi Jimin,oysa ki yalan söylemişti.

Jimin ağlıyordu çünkü canı yanıyordu. Ağlıyordu çünkü henüz sahip olamadığı bu adamı kaybetmekten ölesiye korkmuştu. Ağlıyordu çünkü Yoongi fark etmese bile, onu çok fazla seviyordu.

"Fazla ağlamam genelde." dedi Jimin, yalanlar durumu kurtarmak için geliyordu.

"Duygusal biri pek değilim." Sesi titredi,Yoongi kalbinin ezildiğini hissetti.

Yoongi,Jimin'in söylediği yalanlara güldü. İçi kan ağlıyordu ama şen şakraktı, günün sonunda Jimin ona gelmişti ve aslında, o fark etmese bile Jimin, ondan hiç gitmemişti.

"Yalan söylüyorsun." Hafifçe gülümsedi yeniden Yoongi.

"Söylemiyorum." Jimin titreyen sesine lanetler savurdu ama önemli değildi çünkü Yoongi gülümsemişti.

"Başka bir yalan daha."

"Çok sık yalan söylemem." dedi Jimin de, yavaşça duran hıçkırıklarının ardından, göz yaşlarının akmaya devam etmesine izin verdi.

"Ve bir yalan daha." Yoongi güldü. "Sanırım bugün yirmi bir tane yalan söylemişsindir Jimin, tek gereken bir doğru ve sanırım onu da gitmedim diyerek söyledin ha ne dersin?"

Yoongi,Jimin'in imasını anlamasını umdu. Jimin'se dumur olmuş bir halde Yoongi'yi dinliyordu.

Yoongi konuyu değiştirip garip atmosferi dağıtmak için boğazını temizledi.

"Biliyor musun, yalan söylerken sesin titriyor. Eğer kendini savunurken yalan söylüyorsun böyle yanakların daha önce kimse de görmediğim bir kırmızıya bürünüyor. O zaman... O zaman çok güzel oluyorsun Jimin."

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin