|x|

1.7K 132 56
                                    

-

"Benim şurada fotoğrafımı çeksene cüce." 

Taehyung elindeki telefonunu Jimin'e doğru uzattıktan sonra üzerindeki gri boğazlı kazağını dudaklarını kapatacak şekilde yukarı çekmişti. Siyah pantolonunu takip eden siyah botları bacaklarını olduğundan daha uzun göstermişti saçları şimdi alnını kapatıyordu ve Jimin,Taehyung'un bu denli yakışıklı olmasını biraz kıskanmıştı. 

Bunun yanı sıra Hoseok da dün gece deliler gibi seviştiği bu adamın  üzerinde gezinen hayran bakışlardan epey rahatsızdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun yanı sıra Hoseok da dün gece deliler gibi seviştiği bu adamın  üzerinde gezinen hayran bakışlardan epey rahatsızdı. Yan tarafındaki bir grup kız Taehyung hakkında konuşuyordu ve Hoseok üç kelime İngilizcesi ile yakışıklı kelimesini çok rahat anlamıştı. 

Kollarını göğsünde birleştirip kaşlarını çattı. Taehyung fotoğraf çekinmeyi bıraktığında hızla Hoseok'un yanına geldi ve büyük bir gülümseme ile Hoseok'un elinde tutmakta olduğu montunu giydi. O sırada Hoseok onlara doğru gelmekte olan kız grubunu fark etmişti ve bir anda Taehyung'u kendine çekip dudaklarına ani ama tutkulu bir öpücük kondurdu. 

Kızlar aniden dururlarken Taehyung ani öpücük ile afallamış olsa bile başka bir öpücük için Hoseok'u kendine çekip yavaşça kulağına fısıldadı.

"Gözüm senden başkasını görmüyor,endişelenme sevgilim."

Jimin onların bu haline bakıp neşeyle gülümserken Yoongi de boynunda kamerasıyla ki onu da Seokjin getirmişti Kore'den, güzel bulduğu şeylerin fotoğrafını çekiyordu. Bir şelalenin önündelerdi,Yoongi sırtındaki çantası,başındaki şapkası ve elindeki kamerası ile tamamen bir turist gibi duruyordu ve Jimin onun bu haline aşık olmadan edemiyordu. 

"Gülümse!" Yoongi aniden kamerayı Jimin'e doğru döndürdüğünde Jimin elinde olmadan şaşkın  bir şekilde gülümsediğinde Yoongi ufak bir kıkırtıyla Jimin'in  yanağına bir öpücük kondurmak için ona doğru ilerledi.

Jimin de başında bir şapka ve siyah bir kazak vardı. Tıpkı Taehyung gibi onunda siyah pantolonu ve  botları vardı.

"Bana bir fotoğrafınızı bahşeder misiniz beyefendi?" dedi Yoongi.  Namjoon onları izliyordu. Seokjin'in bir sürü fotoğrafını çektikten sonra önünde flörtleşen Jimin ve Yoongi'nin fotoğrafını çekmek için telefonunu çıkardı. 

Jimin,Yoongi'nin fotoğrafını çekmesi için poz verirken Namjoon onların fotoğrafını çekti. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin