-
Yoongi anahtarı ile açtığı kapıdan başını hayal kırıklığı ile içeri uzattı. Kapıyı çaldığı onca dakika boyunca Jimin'in güzel yüzünü görmeyi beklemiş ve bunun sonucu yalnızca ona bakmaya devam eden kapı olmuştu.
Kapıyı arkasından evde ki sessizliğe bakarak yavaşça kapattı.
"Jimin?" Yoongi başını ilgi ile ayakları dibine gelen Mini'ye çevirip yavaşça eğildi ve onu kucağına aldı.
"Kızım..." Mini'nin bıyıkları Yoongi'nin yanaklarına değerken Yoongi onun kokusunu hafifçe içine çekti.
"Tıpkı baban gibi kokuyorsun tüy topu, babanı gördün mü kızım? Bir anda çıktı ben de anlamadım ne olduğunu."
Anahtarlarını yavaşça ayakkabı dolabının yanına bıraktı, Mini'yi bırakmadan üzerinde ki ceketi çıkardı. Kore son günlerde biraz soğumaya başlamış ve tüm uyarılarına rağmen Jimin hala kısa kollu ile dolaşmaya devam etmişti .
Mini'nin çene altını okşaya okşaya evin içinde yürümeye başladı ilk olarak mutfağa girdi Mini'nin mama kabına doğru ilerledi. Evin içi de dışarısı gibi hafiften soğuktu ve Jimin'in üzerine bir şey alıp almadığı onu biraz endişelendiriyordu.
Mini'yi yere bırakıp sakin adımlarla mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledi, açık olan pencerenin hemen önünde, ufacık bedeni ile iyice küçülmüş, esen rüzgarı sırtlamış ve kızaran,şişmiş gözleri ve burnu ile Jimin'in hafifçe iç çekerek uyuyan bedenine baktı.
Ses etmeden küçük ama aceleci adımlarla onun yanına ilerleyip yavaşça elimi yanağına değdirdi. Yanağı buz gibi, sokak gibi soğuktu.
Koltukta uyuya kalmış çocuğun ensesinden ve bacaklarının arkasından geçirdi ellerini. Küçük beden koltuktan yavaşça havalanırken Yoongi buz gibi olmuş ellerin vücuduna sarılışını ve Jimin'in küçük vücudunun iyice onun vücuduna yaslanışını hissetti.
Yatak odasına doğru ilerlediği koridorda burnuna dolan Jimin'in kokusu yaptığı hata yüzünden kendini harap eden bu çocuğu sonsuza kadar sarmalamak istemesine neden oluyordu.
Jimin'i yavaşça yere bıraktı ve üzerine örtüyü örttü, Jimin sıcaklıkla örtüye sarılırken yanaklarından süzülen yaşları gördü.
"Jimin?" Dedi Yoongi yavaşça, Jimin'in küçük bedeninden gelen hafif iç çekmeyi dinledi. Ardından yüreğinde ki sancıyla beraber içinin acıdığını ve kalbinin sanki bir yumruk gibi sıkıldığını hissetti.
Jimin hafifçe araladığı gözlerinin önünde gördüğü Yoongi ile, gözlerinden süzülen sıcak yaşı engelleyemedi.
"Yoongi..." Kırık sesi acıyan boğazından yavaşça çıktı ve Yoongi parçalandığını hissetti.
"Ağlama güzelim, neden ağlıyorsun?"
Yoongi yatakta Jimin'in yanına yatarken Jimin hızla kendini ondan uzak köşeye doğru çekti.
"Yoongi," dedi Jimin göz yaşlarına engel olamadan.
"Jimin'im, gel bana, benim omzumda ağla, benden uzaklaşma."
Jimin yağmurlu bir gökyüzü gibi üzerine çöken gri bulutlar ile baktı Yoongi'ye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -