|×|

5K 527 263
                                    

-
"Jimin, uyan."

Jimin aşina olduğu sesi duyduğunda gözlerini açmak için kendini zorladı.  Çünkü Min Yoongi ona sesleniyordu.

"Jimin, uyan." Dedi aynı ses.

"Neden?" Dedi Jimin de ona karşılık olarak.

Yoongi kollarını göğsünde bağlamış bir halde yatan çocuğa baktı bir süre.

"Neden mi?"dedi daha sonra affallamıştı.

"Ah... Şey kahvaltı hazırladım da, beraber yaparız diye düşündüm bugün erken çıkmam lazım."

Jimin kahvaltı lafını duyunca gözlerini otomatikman araladı.

"Kahvaltı mı?" Dedi gözlerini sabah olduğuna aldırmadan ultra seksi duran Min Yoongi'ye çevirerek.

"Evet, kalkacak mısın?"

Jimin hızla başını salladı.

Sen hazırlamışsın kahvaltıyı elbet kalkarım Yoongi Bebeğim!

Düşüncelerinin duyulmadığı için tanrıya bir kez daha dua etti ardından göğsünde ki Mini ile  odadan çıkan Yoongi'nin sevimli kıçına baktı bir süre.
Ardından şimşek hızında yataktan kalkıp, yüzünü yıkadı.

Yoongi'ye giden koridoru uzun adımları ile ve sızlayan bileğiyle geçtikten sonra ciddi bakışları ile mikrodalgaya bakan Yoongi'ye çevirdi gözlerini.

"Sana süt ısıtıyorum. İçine bal da koymamı ister misin?"

Jimin başını olumsuz anlamda salladı. Şuan Yoongi ona zehir verse, içebilirdi tereddüt etmeden.

"Ne kadar çok şey hazırlamışsın. "

Jimin masanın üzerinde ki kahvaltılıklara baktıktan sona büyükçe gülümsedi.

"Batı tarzı kahvaltıyı sevdiğin için anca bunları yapabildim aslında yemek yapmakta berbatımdır ama sanırım gerçekten sevdiğin birine yaptığında işe yarıyor. "

Jimin şok olmuş bir şekilde karşısında ki çocuğa bakakaldı bir süre.  Sonra üzgünce başını eğdi.

Yoongi bebeğim beni arkadaşça seviyor, elbette sevdiği arkadaşı için kahvaltı hazırlayacak.

Çubuklarını kavrayıp önünde ki kreplerden birini tabağına çekti.

Sonunda mikrodalga öttüğünde Yoongi hızla kapağı açtı.

"Dikkat et sıcak-"

"Ah!"

Yoongi kavradığı bardağı refleksle yere bıraktı, bardak hızla kırıldı ve tam o anda  Jimin hızla ayağa kalkıp Yoongi'ye ulaşmaya çalıştı, Jimin büyük bir adımını bardak kırığının üzerine attıktan sonra adeta ciyaklayarak geri çekildi.

"Hay böyle işin omurga kemiğini..."

Sandalyesine gerisin geri otururken Jimin cümlelerini yuttu ve gözlerini hızla ayağına çevirdi. Cam kırıkları hala yerdeydi ve Jimin'in ayağı kanamıyordu bile.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin