-
Saat altıyı çeyrek geçiyordu Jimin telaşla odanın içinde dolaşmaya başladığında. Taehyung oturduğu koltuktan ona bakıyordu ve telaşesinin nedenini henüz anlamış değildi. Taehyung'da telaşlanıyordu ama sadece Jimin'in topallayan ayağı için. Ha bir de ağlamaktan şişmiş gözleri içinde endişeleniyordu ama ayağı şuan daha ağır basıyordu.
"Oturarak endişelenemez misin Jimin? Topallıyorsun zaten eminim sağlam ayakla volta atmak kadar zevk vermiyordur."
Taehyung oturduğu koltukta iyice yayılırken Jimin ona garipçe baktı.
"Kuçucum ne diyorsun ya?! Ben sana Yoongi bebeğimin kalbini kırdım tüm kalelerim fethedildi,yıkılmak üzereyim diyorum, sen diyorsun ki volta atmak zevk veriyor mu? Çıldıracağım!"
Taehyung yanında ki yastığı tüm gücü ile Jimin'e fırlattı.
"Anlat o zaman ne bok yedin!"
Jimin sonunda koltuğa oturdu, bar açılmış olmalıydı.
"Ya kahvaltı yapıyorduk tamam mı, her şey harikaydı, süte kadar hazırlamıştı her şeyi, çokta güzel davrandı bana biliyor musun? Terliklerimi giydirdi, bardak kırıldı onu topluyordum elimi kesmemden korktuğu için böyle nazikçe aldı elimden kırıkları,sonra ben ne yaptım?! Sor bana ne yaptım?"
"Ne yaptın?" Taehyung elinde olmadan sorduğunda Jimin derince iç çekti.
"Anlatmıştım hani Jaebum ve Yoongi anlaşamıyor diye, tam Yoongi oturdu karşıma, hop! Jaebum aradı ben de o an açtım bir güzel konuştum onun ahlı mahlı."
"Ahlı, mahlı?" dedi Taehyung kaşlarını kaldırarak. Aklına fesat şeyler geliyordu.
"Ya Kuçucum! Ah derken hani Jaebum-ah diyorum ya, öyle ah. Neyse Yoongi çok alındı, ben Jaebum'a işim olmadığını söyledim,buluşmaya gidecektim onunla. Yoongi'de demesin mi işin yoksa bana eşlik eder misin diye? Sonra dedi ki, sen git Jaebum-ahınla buluş! Tanrım resmen öpüşme fırsatımı kaçırdım ya! Neler neler olurdu beraber gittiğimiz yerde haberin var mı? Of tanrım, of!"
Taehyung gülmeye başladığında Jimin biraz önce attığı yastığı ısırdı hırsla.
"Salaksın sen biraz biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum be, her seferinde yüzüme vurma."
Taehyung kıkırdadı, ardından telefonunu çıkarıp Jimin'e gösterdi.
"Bak şimdi embesil, ben Hoseok'u arıyorum, Yoongi'nin durumunu öğreniyorum, sende gidiyorsun çok güzel bir şekilde süsleniyorsun sonra biz kalkıp bara gidiyoruz, artık orada serenat mı yaparsın, dans mı edersin ne yaparsan yaparsın Yoongi bebeğinin gönlünü alırsın tamam mı?"
Jimin, Taehyung'un sözünü tamamlaması ile eline yapıştı.
"Kurban olayım ara atını da, adamım ne haldeymiş öğreneyim."
Taehyung numarayı tuşladı, hoparlöre aldı.
"Ballı portakalım!" diye açıldı telefon, Taehyung'un yüzüne büyük bir gülümseme, Jimin'in yüzüne dehşet ifadesi yayıldı. Taehyung,Jimin'in alnına vurdu bir defa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -