|x|

3K 275 128
                                    

-

"Her şey bitti."

Jimin oturduğu merdivenlerde puslu zihniyle bakıyordu bir daha asla uğramayacağı binaya.

"Her şey sona erdi değil mi?" Taehyung derince nefes çekti ağırlaşan göğsüne.

"Şimdi ne yapacağız?" Jimin yanında oturan çocuğun omzuna  yasladı başını yavaşça. Onun da göğsü bir sıkıntıyla dolmuştu.

Yıllarını geçirdiği binaya bakıyordu şimdi,bütün anıları,acıları,karmaşaları ve sevinçlerini yaşadığı bu bina ona o kadar yaşlı görünmüştü ki,Jimin'in ağlayası geliyordu. 

"Bu sondu değil mi?" dedi Taehyung gerçekten son olduğunun bilincinde olduğundan.

"Öyleydi." 

"Kendimi boşlukta hissediyorum." Taehyung gerçekten öyle hissediyordu. 
Tüm hayatı boyunca oradaymış gibi hissettiği bir şeyi elinden almışlar gibi  hissediyordu ki Taehyung,bir şeylere çok çabuk bel bağlardı.

"Sanki dünyanın sonu gelmiş gibi konuşuyoruz." Jimin kendi kendine kıkırdarken Taehyung da ona katıldı.

"Bir bakıma bu dünyanın sonu geldi." dedi sakince.

"Ya  bırak  bu kadar üzüntüyü çekemem şimdi  kuçucum,ağlamaya bir pati uzaktayım zaten. "
 

İçi buruk bir şekilde söylemişte olsa,günün en güzel saatinde üzülmek istemiyordu bu nedenle gözlerini Taehyung'a çevirdi.

"Ee,ne yapalım?" Taehyung amaçsızca ona bakan Jimin'e dil çıkardı.

"Hiçbir fikrim yok embesil." 

İkisi de başını kampüse doğru çevirdiklerinde derince nefes çektiler.Son derslerine girdikleri kampüsün kapılarına bakıyorlardı şimdi.

"Ağlasak mı acaba ya da ..." Jimin biraz duraklayıp bir öneri bulmak için zihnini karıştırdı ve Yoongi'si zihninin en güzel yerinde parlıyordu işte.

"Ne bileyim bara mı gitsek?"

-

"Ne yapıyorsunuz pis ezikler." Seokjin elinde ki birasından büyük bir yudum alıp tezgahın üzerinde bilek güreşi yapan Hoseok ve Yoongi'yi izleyen Namjoon'un yanına yerleşti.

"Bu artık basit bir bilek güreşi değil hyung, bu artık onur meselesi!"

Hoseok kendini kasmaktan kızarmış yanakları ve boynu ile konuştuğunda Yoongi'nin zaten belli olan damarlarının artık patlama seviyesine geldiğini görünce Seokjin gülmeden edemedi.

"Neyin onuru be bu?!" 

"Yenilen iktidarsız sayılacakmış o yüzden bu kadar çok tutuştular  hayatım." Namjoon yüzünde ki gülümseme ile Seokjin'e açıkladığında Seokjin gözlerini devirdi.

"Aman yahu ben de bilmediğimiz bir şey var sanmıştım.İkisinin de iktidarsız olduğunu herkes biliyor sonuç olarak."

"Biz geldik!"

"Hoseokie!" Taehyung'un çığlığı Hoseok'un dikkatini bozarken Yoongi,Hoseok'un bileğine tüm gücü ile asıldı.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin