-
Patlamış dudağı,dağınık ve yolunmuş saçları,göz yaşlarından aşağıya akan rimeli,titreyen elleriyle tutmaya çalıştığı bardağıyla koltukta hıçkırarak ağlayan SeonJi, öfkeden kudurmuş bir halde bacaklarını sallayan Jimin ve ayakta volta atan Taehyung gözlerini bir an için SeonJi'ye çevirdi yeniden.
"O herifleri bulup öldüresiye dövmek istiyorum." Dedi Jimin öfkeyle saçlarını geriye tararken.
"Polisi neden aramadın?" Taehyung göz yaşlarını silmeye bile uğraşmayan SeonJi'ye baktı bir süre,darmadağınık duruyordu.
SeonJi hıçkırıkları arasında güldü.
"İbneyim ben Taehyung,travestiyim. Benim değerim yok,yaşamaya hakkım da yok onlara göre."
"Polisi aramamız lazım." Jimin cebinden çıkardığı telefonunda polisin numarasını tuşlarken SeonJi bir an için eline uzandı.
"Dikkate almazlar,ayrıca denedim. Siklemediler beni."
Halbuki SeonJi'nin hiçbir suçu yoktu. Yalnızca sokaktan geçiyordu. Laf atmamıştı,kavga etmek için bir harekette bulunmamıştı,o adamları tahrik edecek herhangi bir ses dahi çıkarmamıştı. Yalnızca yürümüştü.
Sonra bir anda kızıl saçlarından tutulmuş ve yere yapıştırılmıştı. Birisi sırtına tekme atmıştı,diğeri üzerine oturmuştu ve yüzüne bir kaç yumruk savurmuştu.
Ardından üzerini yırtmışlardı. Üzerindeki beyaz atletini ortadan ikiye ayırmış,topuklu ayakkabılarını da kırmışlardı. Halbuki SeonJi,hiçbir şey yapmamıştı.
Saçlarından tutup yerde sürüklediklerinde ve yan taraftan gelen kadın çığlığı onları durduğunda,kaşından akan kanı,dudağındakiyle birleşip şimdi yırtık olan atletini boyamıştı yalnızca.
Ve yüzüne tükürdükleri zaman,SeonJi yalnızca ölmeyi dilemişti.
"İbne!" Diye bağırmışlardı ."Götveren! Yüz karası!
Ve Seonji koşa koşa soluğu karakolda almış,polislere olan biteni anlatmış,kör noktada olduğunu kameraların bunu görmediğini,adamları da tarif edemediğine göre ellerinden gelen bir şeyin olmadığını,üstüne onun da bunu hakettiğini söylemişlerdi.
Ve SeonJi,ayaklar altına alınan insanlığı ve parçalanmış gururu,kadınlığı ile göz yaşları içinde tek bildiği ve güvenebileceği eve,Jimin ve Taehyung'un yanına gelmişti.
Şimdi ellerinde soğumakta olan kahvesiyle darmadağın bir halde oturuyordu.
"Duş almak istersen." dedi Jimin derince bir nefes alarak. "Banyo koridorun solunda."
Ne ara içeriye gidip kıyafet getirdiğini anlayamamıştı ama elinde tuttuğu erkek iç çamaşırına ve gri eşofman takımına bakıyordu.
"Evimizde hiç kadın kıyafeti yok unni üzgünüm bunları bulabildim."
SeonJi,gözlerini sildi. Titreyen elleriyle,kırılmış tırnaklarının dibindeki kanlarla Jimin'in elindeki kıyafetleri aldı.
"Teşekkür ederim." Diye fısıldadı.
Ardından kalktı ve ağır adımlarla banyoya doğru ilerledi. O giderken Jimin ve Taehyung birbirlerine bakakaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -