-
Çarpan kapının titrettiği duvarlarla araladı gözlerini. Mini sol tarafında kendi halinde oynuyordu ve örtüsü belinden düşmek üzereydi, güneş en tatlı kıkırtıları ile odasına giriyordu fakat yine de Park Jimin, şiş gözlerinin ağrımasına ve içinde yumruğu kadar büyük bir acının var olmasına engel olamıyordu.
Gözlerini tavana dikti. Derin bir nefes ciğerini öptü,Jimin kendi kendine gülümsedi.
"İyice ağlak bebeklere döndün Park Jimin. Kendine gel. Ağlamak sana göre değil."
Mini'yi yanından alıp göğsüne koydu. Sarı kedi patilerini Jimin'in yanaklarına dayayıp bir süre ona baktı.
Bıyıkları uzamaya başlamıştı, gözlerinin rengi dönüyordu."Çok seviyorum ama elimde değil." Dedi,yavaşça.
Yoongi kapıyı aralayıp kediyi seven Jimin'e baktı.
"Günaydın." Sesi tok çıkmıştı.
Jimin yeni uyanmış olmalı diye tahmin etti.
"Günaydın." Sesi kuru ve kırıktı.
Duyguları yeniden gün yüzüne çıkarken hafifçe kıpırdandı.Mini başını göğsüne yaslayıp uyuma pozisyonuna geçti.
"Ben... Üzgünüm." Yoongi ağzının içinde gevelese de Jimin mutlu hissediyordu.
Aslında mutludan çok değerli hissediyordu."Asıl ben özür dilerim. Çok duygusal olduğum için böyle oluyor..."
Sonra sustu. Mini'nin mırlıtıları odaya yayılırken ve Yoongi'nin kokusunu burnunun ucundayken sarhoş olmuş gibi hissediyordu.
Huzuru şimdi istese elleri ile tutabilirdi sanki.
"Jaebum gitti mi?"
Aklına dolan başka bir soru ile sessizliği yardı.
"Jaebum ile görüşmesen daha iyi."
Yoongi aklındakilerin aynısını söylememişti. Aklında tam olarak maço sözler ve daha çok dominant bir sevgilinin söyleyeceği sözler vardı neyse ki ağzı beyninin süzgeciydi.
"Jaebum'u sevdim. İyi birisi."
Jimin ağrıyan gözlerini kapadı. Yoongi'nin tok sesi ona ninni gibi geliyordu.
"Yerinde olsam ona pek bulaşmazdım. Tekin birisi değil. Yani yine de senin seçimin evet ama ben arkadaşın olarak sana söyleyeyim dedim."
Yoongi sanki bilerek arkadaş kelimesine bastırmıştı cümlesini tamamlarken.
Jimin gittikçe boğuklaşan seslerden Yoongi'nin konuştuğunu anlayabiliyordu ama uykunun tatlı kolları çoktan onu sarmalamıştı.
Böylece Jimin,Yoongi ile beraber olduğu başka bir rüyaya,Yoongi'nin sesi ile daldı.
-
Taehyung, gözlerini salonda yatan Jimin'e çevirdi.
"Senin Yoongi bebeğinin peşinde olman ya da onun iç çamaşırlarını falan kaçırman gerekmiyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -