-
-
"Jimin sana olmaz dedim!"
Yoongi elinde ki gin şişesini hırsla buz dolu bardağa boşaltıp önünde oturan müşteriye uzattı.
"Ama Yoongi," diyecek oldu ki Jimin, Yoongi'nin ona olan bakışı ile susmaya çalıştı en azından denedi.
"Sen bana ultra seksi bir şekilde bakıyorsun diye ben susacak değilim Yoongi bebeğim, işe ihtiyacım var Yoongi ne olmuş Seon Ji'nin yanında normalde almam gereken maaşın üç katını alarak çalışacaksam?"
Yoongi hızla saçlarını geriye taradı.
"Jimin o kadın ya da adam,"
"O bir kadın." diyerek kesti Jimin sözünü.
Yoongi derin bir nefes alıp sakin bir şekilde devam etmeye çalıştı.
" Her ne haltsa şuan seninle cinsiyetini tartışmayacağım, sen onun yanında çalışmayacaksın anladın mı? O adam ya da kadın seni rahat bırakmaz bu bir, ikincisi tacize uğramanı istemiyorum ve üçüncüsü Seon Ji'nin yanında çalışmayı bırak bir daha alışveriş dahi yapılmayacak!"
Jimin,Yoongi'nin otoriter yanını gördüğü için zevkten dört köşe olurken, aşırı seksi duruşu ve hareketleri,ah bir de sinirlendiği için boynunda ki damarların belli oluşu onu normal Dünya'dan alıp başka bir gezegene taşıyordu.
"Ama sen böyle seksi olursan biz kavga edemeyiz ki?"
Jimin'in hülyalı sesi Yoongi'nin kulaklarına değdi,Yoongi vücudunda gezinen öfkenin uçup gittiğini ve tamamen Jimin'in sevgisi ile sarmalandığını hissetti.
"Kavga etmeyelim zaten."
Yoongi elinde ki havluyu tezgaha bırakıp Jimin'e doğru ilerledi.
"Güzelim," dedi ellerini yine tezgahta oturan Jimin'in beline sararak.
"Seninle kavga etmek istemiyorum, seninle kötü olan hiçbir şey yapmak istemiyorum. Çalışmak mı istiyorsun, benim yanımda çalışırsın, içmek mi istiyorsun, beraber içeriz. Sen benim yanımdayken kendimi daha güçlü hissediyorum ve bu hissin hiç gitmemesini diliyorum."
Jimin'in dudakları mutlulukla elmacık kemiklerini yukarı kaldırdı, gözleri kısıldı ve daralan görüş açısında görebildiği tek şey,Min Yoongi oldu.
"Seviyorum adam seni,gerçekten çok seviyorum."
Yoongi gülümsedi.
"Yanımda çalışacak mısın?"
Jimin cilveli bir şekilde gülümsedikten sonra hafifçe eğilip Yoongi'nin burnuna bir öpücük kondurdu.
"Tabi ki."
Yoongi büyükçe gülümsedi.
"Tamam o halde, bardakları silmekle başla."
Yoongi,Jimin'in bacak arasından çıkıp tezgaha bıraktığı bezi Jimin'in kucağına attı. Jimin şok olmuş bir şekilde Yoongi'ye bakarken Yoongi de ona bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -