|×|

5.4K 537 321
                                    

"Jaebum, Yoongi neden sana öldürecekmiş gibi bakıyor?" 

Jimin Yoongi'in bakışlarından kurtulmak için elinde ki kristal bardağın arkasına saklanmıştı fakat yine de kavurucu bakışlarını üzerinde hissedebiliyordu.

"Senin yanında olduğum için öyle bakıyor olabilir, omuzlarımız birbirine değdiği için öyle bakıyor olabilir, var olduğum için öyle bakıyor olabilir, ne bileyim belki de beni öldürmek istiyordur."

Jimin anlamasız bakışlarını Jaebum'un yüzüne çıkardı.

"Kaç tane hap aldın?" Jaebum'un odaklanamayan bakışlarını, kararmış göz altlarını ve canının acıdığını söylemesine rağmen ısırmaya devam ettiği dudak piercingine baktı. 

"Bilmiyorum avucuna dökünce sayamıyorsun." Sonunda hafifçe gülümsemiş ve bir çok kızın onlara bakmasına neden olacak şekilde kahkaha atmıştı.

Hareketlerini kontrol edemiyordu ve bu Jimin'i  korkutuyordu, yalan söylemeyecekti.

"Ufaklığı sonsuza kadar alıyorum." Jimin tanıdık ses tonunu duyunca arkasını döndü, aynı zaman da omzuna konan el ile sıçramadan edememişti.

"Namjoon hyung? Nasılsın?"

"Selam ufaklık, kalk sandalyeden ve Yoongi'nin yanına git."

"Ama hyung konuşu-"

"İkilettirme beni." Namjoon'un sesi sakindi ama Jimin sesinde ki konrtolü ve emri anlamıştı o yüzden ne olduğunu anlamadan kalktı, Namjoon'un omzunu güvenle sıkmasından sonra ufak adımlarla Yoongi'ye doğru ilerledi.

Sarışının kaşları, her zamankinden daha fazla çatıktı, dudakları bükülmüştü ve gözleri,yakıyordu. Jimin ona yürürken göz kontağını kesmeden yürüdü.

"Bir daha gözümün önünden ayrılırsan, ayrılmamanı sağlarım." 

Kesif sesi ve bakışları Jimin'i titretti. Jimin yutkunarak omuzlarını düşürdü, en savunmasız haline bürünürken bakışlarını ceviz tezgaha çevirdi. Önüne konan bardak ile gözlerini yeniden Yoongi'ye çevirdi.

"Sana Jaebum'dan uzak durman gerektiğini söylemiştim Jimin. Beni dinlemen senin için daha iyi olur."

"Jaebum iyi birisi."  Jimin,Jaebum'a karşı olan bu nefreti ve öfkeyi anlamıyordu.

"İyi birisi mi? Sen öyle san. Sana anlatacak değilim Jimin, sadece sözümü dinle."

Jimin öfke ile bardağı tepesine dikti,viski olduğunu sandığı sıvıyı tek yudumda yutarken  boğazını yakmadan inen sıvıyla bardağı yere bıraktı. Elleriyle saçlarını geriye tarayıp alnını açık bırakırken onu izleyen Yoongi yutkundu yeniden.

Hoseok ve Taehyung pistin tozunu attırırken Jimin en başında karşısında oturmakla meşguldü, daha sonra Jaebum gelmiş ve Yoongi'nin görüş alanını kirletmişti. Şimdi ise Jimin tüm güzelliği ile Yoongi'nin karşısında otururken  Yoongi nefesinin kesildiğini hissediyordu.

"Viski değil bu, ne bu?" Jimin şaşkın bakışlarını bardağa ve Yoongi'ye yöneltti, dudaklarını yalayarak tadı yeniden almaya çalıştığında Yoongi parıldayan dudaklara baktı.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin