-
"Jimin, bu beni yeniden ısırmaz değil mi? Çok pis bakıyor bana, bilemiyorum, el kadar ama güvenemiyorum hayvana."Jimin, korkak bir şekilde Hobie'nin tasmasından tutan Hoseok'a ve Mini'yi kolları arasına sıkıştırmış Yoongi'ye baktı.
"Yok ayol, ısırmaz, yani umarım..."
Jimin elini ensesine atıp Hoseok'u rahatlatmak istemişti fakat bunun yerine Hoseok'un içinde uyandırdığı korku ve endişeden habersizdi.
"Aman canım, ısırırsa ben dikerim seni! Veteriner Hekim duruyor senin karşında."
Koltuklarının kabarmasına engel olamadan konuştuğunda, sırtında ki çantayı hoplatıp, kucağında ki üç koliyi daha sıkı tutmaya başladı.
"Bu asansör bu hızla çıkarsa, diğer yıla anca eve varırız."
Sitemle asansörün içinde ki tıkış tepiş olan Yoongi ve Hoseok'a baktı, ardından gözlerini dişlerini çıkartmış bir şekilde hırıldayan Hobie'ye ve Yoongi'ye sürtünmekten bir hal olmuş Mini'ye çevirdi.
"Pis kedi." diye düşündü Jimin. "O herife daha ben öyle sürtünemedim, sen ne hakla sürtünüyorsun?!"
Asansörün varış sesi katı doldurduğunda Jimin arkasından çekilen emniyet paravanı ile derin bir nefes aldı.
Fark ettirmemeye çalışıyordu fakat klostrofobisi alttan alttan bastırıyordu ve diğerleri onunla aynı asansörde olmasaydı, elinde ki yükle altı katı paşa paşa çıkmak zorunda kalacaktı.
"Şükürler olsun! Sonunda zemin! Yeri öpeceğim şimdi!"
Göğsünde kuş gibi çırpınan kalbinin vuruşlarını boş verip,alnından süzülen teri hızla sildi.
Hoseok kucağında ki Hobie'yi yere bırakıp hızla arka cebinde ki anahtarı çıkarıp kapıyı açtı.
"İçerisi biraz dağınık. Sorun etmezsin diye umuyorum."
Aralanan kapıdan içeri giren Hobie ve Mini'nin ardından Jimin'de gülümseyerek içeri girdi.
Taehyung bilerek kendi evlerinde kalmıştı,evi toparlamak ve temizlik yapmak zorundaydı.
Jimin içeriye girdiğinde ilk gördüğü iki duvar arasında gerili olan çamaşır ipi ve ipin üzerinde ki leoparlı iç çamaşırı olmuş, buna hunharca gülerken, ayağının altında hissettiği çıtırdama ile de çığlık atma kıvamına gelmişti.
Korku iler geri çekilirken yerde ezilen şeye baktı.
"Lütfen bana Bay Crunch'ı ezmediğini söyle! " Hoseok gözlerini elleri ile kapatmıştı ve bir eli ile sıkı sıkı Yoongi'nin kolunu kavramıştı.
"Bay Crunch kim?" Dedi Jimin.
"Yok onu ezmemiş sakin ol. Ne ki bu ? Cam falan mı?"
Hoseok derin bir nefesle ışıkları açtığında yerde ki biraz şişesinin parçalanmış camlarını görünce başka bir derin nefes daha aldı.
"Bay Crunch benim evcil hamam böceğim. Banyoda falan görürsen sakın öldüreyim deme! Besliyorum ben onu."
Jimin garip bir tiksinti ile ona baktı fakat, hayvan hayvandı sonuçta. Onlara bayılan küçük bir kız hakkında belgesel bile izlemişti üstelik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -