|x|

2K 174 87
                                    

-

Tatlı mı tatlı yaz esintisinin kollarının altından geçerek saçlarını uçurduğu, parıldayan ve kaybolmaya yüz tutmuş yıldızların altında hemen biraz arkalarında yanmakta olan ateşin de biraz önündelerdi. Yoongi,Jimin ve Taehyung ellerindeki içkileriyle sohbet ederken Hoseok,bir yandan telefonuyla ilgileniyor diğer yandan da Taehyung'a bakıyordu.

"Neler yapacağımız hakkında pek bir fikrimiz yok." dedi Taehyung içeceğinden bir yudum alarak.

"Aynı şekilde ben de kestiremiyorum ama bir şekilde bir yol buluruz diye düşünüyorum." Jimin mezun olmanın verdiği o saçma boşluktaydı.

"Bir şeyler buluruz,her şey güzel olacak. Biliyorsunuz." Yoongi hafif bir gülümseme ile sevgilisine,elindeki içeceği kavramış tombul ellerine baktı.

"Senin kadar güzel olsa yeter." dedi Jimin.

"Kusacağım sanırım bir dakika." Taehyung arkasına dönüp kusma sesleri çıkarırken Hoseok onun bu haline kıkırdadı.

"Dans etmeye gidelim hadi!" Hoseok,Taehyung'u belinden kavrayıp kendine çekerken Jimin gözlerini Yoongi'ye çekti.

"Benim pek dans edesim yok." dedi hafifçe.

"Biz ateşin başında olacağız." dedi Yoongi.

Hoseok ve Taehyung çabuk adımlarla dans pistine doğru ilerlerken Yoongi, Jimin'in elini kavrayıp onu kendine çekti.

"Ne düşünüyorsun?"

"Öyle düşünüyorum işte,gelecek,geçmiş,bugün..."

"Çok düşünmek bir hastalık bence." dedi Yoongi.

"İnsanın ömrünü kurutmaktan başka bir şey yapmıyor,hep düşününce de bir yere varıyor sanki insanlar. Hiç sevmem düşünmeyi."

Jimin hafifçe kıkırdadı.

"Pek senin görünüşündeki bir adamın söyleyeceği şeyler değil bunlar ama." dedi en sonunda.

"Ne varmış görünüşümde?"

"Ne yok ki?" dedi Jimin ve iç çekti hülyalı hülyalı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde, insanlar odalarına dağılmış,içecekler yenilenmiş ve dört arkadaş sahilin daha sessiz kenarlarına ilerleme kararı almıştı.Sahil esintisinin saçları arasında gezinen ellerini ve Yoongi'nin olması gereken renginden daha koyu renge bulanmış dudaklarını izliyordu Jimin.  Şimdi ay gökyüzünde hilal şekilde,ince bedenini ve çevresindeki bir kaç yıldızı cüretkar bir şekilde gösteriyordu dünyaya. 

Yoongi ve Jimin gece vakti sahilde olan diğer insanlardan uzakta,sahilin sessiz bir köşesinde ellerinde biralarıyla oturuyorlardı. Taehyung ve Hoseok sözde akşam denizinde yüzmek istemişlerdi ama herkes onların denizin ortasında yiyiştiğini biliyor hatta görüyordu.

"Sevgilim," dedi Yoongi en sonunda Jimin'in yüzünü izleyen gözlerine çevirirken gözlerini.

"Efendim ?" dedi Jimin, aklına bir anda onu gördüğü ilk gün üşüşmüştü.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin