|×|

6.8K 643 186
                                    

-
Jimin  bakışlarını diktiği içki bardağına eğer yeterince konsantre olabilirse hareket ettirebileceğini düşünüyordu.
Bakışlarına ek olarak nefesini de yanaklarında biriktirip, iyice yoğunlaşmaya başladı, inancı bardağın hareket edeceğine dair tamdı.

Üç dakikanın sonunda, kaçamak olarak aldığı nefeslerin yanında, yanakları ve dudakları gerginlikten acımaya başlamış, gözleri ve çattığı kaşları ise başına giren ağrı ise ona apayrı bir eziyet çektiriyordu.

"Jimin nasıl bir geri zekalı olduğunu seninle bininci defa tartışmak istemezdim ama nasıl bir geri zekalısın?"

Taehyung elinde ki bira şişesinden küçük bir yudum alıp keyifle arkaya yasladığında Jimin kararlı bir ses ile konuştu.

"İnanıyorum, hareket edecek!"
Tam o anda, odaklandığı bardağın, masa zemininden yukarı yükselmesi ile Jimin şaşkın bakışlarını bardağa yöneltti boğazından çıkan çığlık ile var gücü ile bağırdı.

"Hareket edecek demiştim!"

Ardından Yoongi'nin  ona merakla bakan yüzünü gördü. Yoongi elinde ki boş bardağı tepsiye koyup yavaşça yanlarından ayrıldığında Jimin utançla başını eğdi. 

Kafasını kaldırıp tezgahın arkasına geçen Yoongi'ye baktı, daha sonra ise bakışlarını Taehyung'un kahkahası ile masaya sabitlerken yanaklarına hücum eden kanın onu komik bir duruma düşürmesine küfür etti.

"En azından hareket etti. " dedi kısık sesi ile.

Taehyung şişeyi yavaşça masaya bırakıp, bir elini Jimin'in pembe yanağına yerleştirdi.

"Çok tatlısın embesil."

Jimin yanağında ki eli ittirip ona dil çıkarırken geriye yaslanıp sırtını sandalyesine dayadı.

Gözleri elinde ki bardakları silen Yoongi'de idi.

Henüz akşam üzeri olmuştu ve etrafta tek tük müşteriler vardı. Jimin ve Taehyung ise her zamanki gibi onlardan biriydi.

Taehyung ve Jimin bugün verdikleri son finallerinden sonra , tüm sınavlarından geçmiş olmanın verdiği neşe ile kendilerini bara atmışlardı.

Taehyung şanslıydı ki, Hoseok da oradaydı ve gizli gizli bakışmalarını kimse fark etmiyordu. En azından Taehyung öyle düşünüyordu.

"Bence uzaktan bakmak yeter bu kadar yani bir git, bir elleş bir koklaş, sonuçta koklaşa koklaşa değil mi?"

Masa üzerinde ki mumu hafifçe üfledi Jimin.

"Bana diyene bak! Yoongi'yi altı ay izledin sen be! Bırak da doya doya bakışalım elbet gelir koklaşacağımız günler."

"Aman evde kalma da."

Yoongi'nin tezgah arkasında gülüşerek Hoseok ile çalışmasını beş dakika boyunca izledikten sonra Jimin, gözlerinden çıkan kalpler ile Taehyung'a baktı.

"Var ya şu adamın kıçını yiyesim var."

Taehyung onun bu haline gülerken aklının bir köşesini meşgul eden Hoseok'tan kurtulmaya çalışıyordu.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin