|×|

6.5K 675 418
                                    

Jimin, tahtada ki formüllere bakıyor fakat rakamlar yerine Yoongi'yi görüyordu.

Taehyung hemen yan tarafında harıl harıl soruları yazarken Jimin, aklında ki Yoongi'den bir türlü kurtulamıyordu.

"Pişt! Kuçucum! Bak bir bana!"

Yan tarafında soruyu çözmek için cebelleşen Taehyung'a baktı. Canı çok sıkılıyordu ve can sıkıntısını gidermek için en yakın arkadaşını kullanacaktı.

"Taehyung...Yoongi bebeğim beni terk etti."

Taehyung derin bir nefes alıp formüle daha da yoğunlaştı.

"Oysa biz daha öpüşecektik!" Jimin yanağını yavaşça yumruk yaptığı eline yasladı.

"Jimin. O çeneni kapat."

"Peki."

Jimin başını sırasına yaslayıp, tahta da ki soruya baktı.

Cevabı biliyordu fakat cevap vermek istemedi. Zaten ders Yaşlı Cadı'nın dersiydi Jimin'in mümkünse yaşamsal fonksiyonlarını durdurması gereken ders.

Gözlerini Taehyung'a doğru çevirdi.

"Yapamıyorum anasını satayım! Ne kazık soruyor bu kadın! Sınavda kesin ebemizi ağlatacak!"

Jimin yanında kısık sesle isyan eden arkadaşına bakıp kıkırdadı.

Ardından Taehyung'un elinde ki kalemi alıp soruyu çözdü.

"Emin misin?" Taehyung şüpheli bakışlarını Jimin'in yüzüne doğru yönlendirdiğinde Jimin gülümsedi.

"Yoongi bebeğime olan aşkım kadar eminim. "

Bu laftan sonra Taehyung hışımla ayağa kalkıp var gücüyle bağırdı.

"Profesör! Cevabı buldum!"

-

Jimin salonda, bacaklarını koltuğun sırt kısmından sallandırmış bir şekilde dünyaya ters bakıyordu.

Bu sık sık yaptığı bir hareketti ve Taehyung'u sinir etmek kadar zevk veriyordu ona.

"Kim Taehyung! " diye bir çığlık attı evin içinde .

"Kim Taehyung!"

"Ne var!"

"Yoongi'yi özledim."

Taehyung'un iç çekiş sesi tüm evde duyulduğunda Jimin de onunla beraber iç çekti.

"Adam karşı evde oturuyor. Evini falan gözetlesene!"

Jimin bu sefer daha büyük bir şekilde iç çekti.

"Perdeleri kapalı!"

Jimin hayal kırıklığı ile kapadığı gözlerini aklına gelen dahiyane fikirle yeniden açtı ve Taehyung'un odasına doğru depar attı.

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin