-
"Jimin bana oradan iki tane bira ve bir tane de buz bardağı verir misin?"Namjoon,elinde ki tepsiden boş ve bira şişelerini indirip Jimin'e siparişlerini verirken bir yandan da diğer müşterilerle ilgilenen ve şu zamanlarda pembeye boyadığı saçlarıyla efsane görünen Jin'i kesiyordu.
"Hyung," dedi Jimin. "Hyung gözlerin düşecek şimdi." Jimin sevimli bir biçimde kıkırdarken Namjoon büyük bir gülümseme ile önüne döndü.
"Şu herif nasıl süzüyor bak Jimin görüyor musun? Jin zaten güzel bir adam bir de gitti saçlarını boyattı. Bir de beni annemin evine giderim diye tehdit etti ya!"
Jimin kıkırdamasın tutamazken hararetli bir şekilde konuşan Namjoon'un omzunu sıktı. Arka raftan vodka şişesini alıp biraz bardağa doldurdu.
"Al hyung."
Namjoon önce bardağa baktı,ardından aldığı siparişlerin bulunduğu tepsiye baktı.
"Vodka sipariş etmediler?" Sorgulayan bakışlarını Jimin'e yönelttiğinde Jimin yine gülümsedi.
"Bu senin için zaten."
Namjoon bardağı tek seferde tepesine dikti. Siparişleri ile ayrılırken yanından, Jimin geriye gidip bar sandalyesine oturdu.
"Benim güzel sevgilim neler yapıyormuş?" Yoongi elinde bir kasa dolusu çilekle bar kısmına girerken Jimin büyükçe gülümsedi yeniden.
"Yoongi biliyor musun," dedi kasadan bir tane çilek alırken.
Çileği tam dudaklarına götürmek üzereyken Yoongi çileği kapıp ondan uzaklaştırdı.
"Neyi biliyor muyum ve bunları yıkamadan yeme!"
"Jin hyung saçlarını pembe yapabilmek için Namjoon hyungu tehdit etmiş."
Yoongi bir kaç tane çileği Jimin için yıkarken kıkırdayan çocuğa gözlerinden çıkan kalplerle baktı.
"Öyle mi olmuş? Ben de Namjoon nasıl izin verdi diyordum."
Yoongi avuç içinde ki çilekleri Jimin'e uzatıp ellerini kuruladı.
"Bu çilekler ne için?"
"Hoseok'un babasının çilek tarlası var. Her sene bir kaç kasa yollar bize. Benim payıma düşen de bu."
"Çilek tarlası demek. Ben de istiyorum çilek tarlası."
"İstersen beraber çilek toplamaya gidebiliriz?"
"Gerçekten mi?" Jimin oturduğu sandalyeden kalkıp hızla Yoongi'ye koşturdu ve sıkıca sarıldı ona.
"Gerçekten gider miyiz?!"
"Tabi sevgi-"
"Hyung ben geldim!"
Jimin,Jungkook'un sesini duymasıyla Yoongi'nin sözünün yarıda kesilmesine baktı ve bakar bakmaz maymuna benzettiği çocuğa uyuz oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -