-
Bacaklarında güç,ciğerlerinde nefes,gözlerinde yaş kalmamıştı Jimin ve Taehyung'un.Seonji'nin cenazesinde en önde Yoongi ve Hoseok'un desteğiyle,anca ayakta durabiliyorlardı. Öğleden sonra bir perşembe günüydü bir kaç gün önce evinde ölü bulunmuştu Seonji ki intihar mektubu ve o video sayesinde viral olmuştu tüm Kore'de.
Yinede cenazeye sadece mahalleli gelmişti ve yalnızca Jimin ve Taehyung deliler gibi ağlıyordu. Çok yakın olduklarından değildi,çok iyi anlaştıklarından da değildi SeonJi ile.
Sadece insani yönlerini hala kaybetmediklerindendi bu üzgünlükleri. Mahalleli için ibne market sahibesi olabilirdi ama Jimin ve Taehyung gerçekten ondan kaçtıkları kadar seviyorlardı da SeonJi'yi.
Tabuta bakamamıştı Jimin ilk geldiğinde şu hayatta en çok korktuğu şeylerden birisi de ölümdü ve bu korkusunun en büyük sebebi de geri gelmeyişiydi insanların.
Tabutun başından ayrıldıklarında gün neredeyse batmıştı,SeonJi sanki hiç gelmemiş gibi gitmişti insanların arasından ve elinden tuttuğu bu sefer saklamadan,göstere göstere insanların içinden geçtiği sevgilisine minnetle bakıyordu Jimin.
Öte yandan Taehyung dağılmış vaziyetteydi. Cinsel yönelimini çok sonradan fark etmiş birisiydi ve Hoseok hayatında olmamış olsaydı şuan nerede olurdu bilmiyordu. Sadece parmak aralarındaki ince parmaklara tutunmuştu eve giden yolda.
SeonJi'nin evinden bir kaç sokak ileride,karşı karşıya olan apartmanlarındaki dairelerine baktı ikisi de. SeonJi'nin en son oturduğu koltuk aklına geldi Taehyung'un ve eve gitmek istemedi. Haberi aldığında da o koltukta oturuyordu. Hoseok onun şişmiş gözlerine ve kızarmış burnuna baktı bir süre ardından bir koşu yukarı çıkıp Hobi'yi kucağına aldı.Hobi huzursuzluğu anlamış gibi suskundu,sadece Hoseok'un yüzünü yalıyordu ve inildiyordu üzgünce.
Aşağıya vardıklarında Hoseok acele etmeden Hobi'yi Taehyung'un kucağına verdi ve hepsi ağır ağır asansöre ilerledi. Evin kapısı açılınca ayaklarına dolanan ve hafifçe dolmuş yanaklarıyla tatlılığının yarıştığı Mini seslice miyavladı. Jimin eğilip Mini'yi alırken kucağına Yoongi gözünden düşen bir yaşı sildi.
SeonJi'nin bir dayanağı bile yoktu,sevildiğini hissetmemişti. Oysaki en çok hak edenlerden birisi de oydu,geç kalınmıştı ya da belkide hiç gidilmemişti SeonJi'ye.
Salona doğru ilerleyen Jimin'in çökmüş omuzlarına baktı bir süre,ardından aynı şekilde suskun,titreyen omuzlarıyla halıyı izleyen Taehyung'a. Mutfağa doğru ilerledi. Jimin için süt ısıtacaktı ve Taehyung böyle zamanlarda sıcak çikolata severdi öyle demişti Jimin bir keresinde.
Hoseok ne yapacağını bilmez halde salonun tavanına bakıyordu. Kasvetli hava yüzünden nefesi ciğerlerine takılıyordu ve Taehyung'un bu halde olması da onu mahvediyordu.
Usulca elini,yanında oturan sevgilisinin baldırına koydu. Taehyung başını ondan yana çevirdi,gözlerinden düşen damlalarla bir süre Hoseok'u inceledi. Mükemmel bir adamdı baktığı. Oturuşu,kalkışı,dışarıya yansıtışı kendini,gülüşü,bakışları ve kalbi,ruhu her şeyi mükemmeldi.
Taehyung başını ağır ağır Hoseok'un omzuna yasladı. Şimdi evinde gibiydi. Hoseok elinin ayasını Taehyung'un yanağına yasladı,göz yaşları Hoseok'un eline değip,onun bileğinden koluna akıyordu şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -