Jimin tedirginlikten terleyen ellerini yüzüncü sefer pantolonuna silip, kuruyan boğazına rağmen sertçe yutkundu.
"Taehyung,ben gideyim onlar gelmeden."
Taehyung gözlerini Jimin'in gözlerine dikti.
Endişe, acizlik ve en kötüsü korkuyu gördü."Hayır gitmiyorsun. Burası senin evin. Ayrıca bu gece anneme eşcinsel olduğumu açıklayacağım."
Jimin gözleri ardında kadar açılırken Taehyung'un rahat haline baktı.
"Bu gece olmaz. En azından ben buradayken olmaz, ben gideyim, sen sonra hatta çok çok sonra söyle."
Taehyung, anlamsız bir şekilde korkan Jimin'e baktı.
"Ben burdayım Jimin. Sana bir şey yapamaz artık. Korkmana gerek yok. Ayrıca. Senin varlığın bana güç veriyor, bu gece söylemezsem bir daha söyleyemem. Kendimi hazır hissediyorum. "
Jimin yüzünde parıldayan gülümsemesi ve kendine olan öz güveni ile karşısında oturan çocuğa baktı.
Ben hazır değilim kuçucum. Babamla yüzleşmeye hazır değilim. Yeniden incinmeye hiç hazır değilim. Kırgınım, bu gece paramparça olacağım,hazır değilim.
İtiraz etmek için araladığı dudaklarını,Taehyung'un istekle parıldayan gözlerini görünce kapadı.
"Pekala." Derin bir nefes çekti.
"Sen nasıl istersen."
Gözlerini yerde telefonu ile oynayan Hoseok'a ve onu kenardan kötü bakışları ile izleyen Hobie'ye çevirdi.
"Yoongi bir saat içinde gelecekmiş." dedi Hoseok gözlerini Jimin'e dikti.
"Ne demek gelecekmiş. Söyle gelmesin ona."
"Çok geç, barı Namjoon ve Seokjin'e emanet etmiş. Yoldaymış, sizinkilerle tanışacağı içinde çikolata falan alacakmış."
Jimin damarlarında akan kanın beynine sıçradığını hissetti.
"Söyle ona, gelmesin. İstemiyorum."
Taehyung elinde kahve fincanları ile çıkageldi mutfaktan.
"Yoongi kahveden nefret eder." Hoseok, yeniden Jimin'in gözlerine bakarken söylemişti.
"Sorun mu var Jimin? Kavga mı ettiniz Yoongi ile?"
Jimin kahvelerden en büyük olanı aldı ve ondan daha büyük, boğazını yakan bir yudum aldı.
"Peh, kavga edecekmişiz birde.Kavga edecek kadar yakın bile değiliz. Sadece gelmesin,istemiyorum onu. Hoşlanmıyorum ondan artık."
Taehyung ve Hoseok'un gözleri tavana değerken Jimin, yalan söylediğini bildiği halde kendi kalbini kırdığı için kafasını duvara sürtmek istiyordu.
"Hadi be oradan. Yer yarılsın, içine gir, sen yine de Yoongi bebeğinden vazgeçemezsin." Taehyung kahvesinden büyük bir yudum aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XXI LIE | MYG×PJM
Fanfiction"Yoongi," diye fısıldadı Jimin aşık olduğu adamın toprak kahvelerine bakarken. "Sana yirmi bir yalan ve bir tane doğru söyleyeceğim , yirmi bir yalan ve bir doğrunun sonunda, bana aşık olacaksın. " - Yoongi×Jimin - 12012017 16062020 -