|x|

1.9K 169 93
                                    

-

"Yoongi!" 

Yoongi gözlerini Jimin'in çığlığı ile araladığında hızla yataktan doğruldu, ani ışıkla kamaşmış gözlerini ovuşturmadan  yanında telefonuna bakan Jimin'e bakmaya başlamıştı.

"Ne oldu?" dedi sabah mahmurluğu ile tok çıkan sesiyle.

"Ay ben bugün mezun oluyorum ya!" dedi Jimin de. 

Turuncu saçları darmadağın olmuş,çekik gözleri şişmiş ve yanakları al al olmuştu.

"Harika." dedi Yoongi,uykudan ağzı yüzü kaymış bir halde ve hala gözleri kapalıyken,tek istediği geriye devrilip tekrar uykuya dalmak iken.

"Uyansana yahu! Ben mezun oluyorum mezun,mezun!" 

Jimin'in neşesi,Yoongi'yi sarmıştı. Gerçek anlamda Jimin,Yoongi'yi kollarından tutup sarsmış ve ardından yüzüne öpücükler kondurarak neşe çığlıkları içinde yataktan kalkmıştı.

"Ayrıca şekerim," dedi.

"Taehyung iti mesaj attı kahvaltıya inmek için bize bekleyeceklermiş." 

"Saat kaç." dedi Yoongi. "Ayrıca kuyruklarımız birbirine bağlı değil ya, uykuya dalalı beş dakika oldu be." diye söylendi.

"Saat on balım." diye bağırdı Jimin banyodan.

Elini yüzünü yıkamış bir halde banyodan çıkan Jimin'i Yoongi takip etti. Sabah öpücükleri verildi,Yoongi ağlayarak yatağına ve yastığına veda ederek banyoya ilerledi.

İşini bitirip çıktığında Jimin hazırlanmış bir şekilde telefonuyla ilgileniyordu.

"Ne giysem ki? " dedi Yoongi bavuluna bakarken. 

" Üzerinde palmiyeler olan gömleğini giyebilirsin belki?" dedi Jimin gülümseyerek.

"Onu akşam için saklıyorum." dedi Yoongi de. "Bu akşam, dünyadaki en güzel insan mezun oluyor sonuçta." Jimin'e göz kırparak cevap verdiğinde Jimin, kasılan midesinin izinden gidip yatakta kaskatı kesildi.

"Seni var ya , o kadar çok seviyorum ki, anlatsam dünyanın sonu gelir."

Yoongi kıkırdadı.

"Bak sen, aynı duyguları paylaşıyoruz demek ki?"

Ardından siyah üzerine büyük gelen bir tişört kavradı. 

"Bunu giyeceğim ve siyah şortumu ve onun altına da sandaletlerimi ve siyah şapkamı alcağım." dedi.

"Hayatım bu kadar renkli giyinmek zorunda mısın?" dedi Jimin de. 

Jimin'in üzerinde kırmızı büyük bir tişört, beyaz şortunun içine sıkıştırılmıştı. Yoongi'nin aksine ayağında converseleri vardı ve başında Yoongi'nin de takmak üzere olduğu şapkanın bir farklısı vardı. 

İkisi de hazır olunca odadan çıktılar ve Yoongi bir adım atıp yan odanın kapısını çaldı.

"Hadi be ağaç olduk!"

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin