|×|

4.5K 473 197
                                    

-

-
"Hayır o olay öyle olmadı!"

Seokjin elinde ki bardağı tepesine diktikten sonra bağırdı tüm gücü ile.

"Tam olarak böyle oldu!"

Namjoon, Jimin'in sorusu üzerine en utanç verici anısını anlatıyordu,ama anı Namjoon hakkında değil Seokjin hakkındaydı.

"Neyse işte ben işimi hallettikten sonra," oturduğu yerden küçüğünü işaret etmişti,"Dışarı çıktım ve Seokjin'e bakınmaya gittim. Sevişmemizden hemen sonra olduğu için yatakta dinleniyor diye düşünmüştüm ama o, aynanın karşısında durmuş ne kadar yakışıklı olduğunu ne kadar geniş omuzlara sahip olduğunu falan övüyordu."

Jimin elini ağzına kapatarak kıkırdamaya başladığında Seokjin utançla başını yere eğdi.

(Elbette size veremeyeceğim paragraf öncesi detaylarda mevcut ama aramızda on sekiz olmayanlar var yani ehem.. )

"Ya! Kim Namjoon !"  Dedi Seokjin yalancı bir öfke ile.

"İnsanlar egoist olduğumu düşünecekler!"

Namjoon kıkırdayarak onun yanına eğildi ve yanağını okşadı.

"Hayatım sen egoist değilsin." Dedi, fakat hemen sonra Seokjin'in yüzünde ki rahatlatma ifadesini gördükten sonra daha da büyük bir gülümseme ile ona yaklaştı ve söyledi.

"Narsistsin sen Seokjin."

Jimin içinde tutamadığı kahkahasını , morarmış Seokjin'in yüzüne patlattı.  Aynı anda Taehyung'da Hoseok'u katlederek  gülüyordu ve Yoongi,Jimin'in kahkaha ile dans eden yüzünü izliyordu.

Tanrım, diye düşündü,Yoongi.

Ne güzel yaratmışsın.

"Ben çevireceğim!" Seokjin hırsla şişeyi aldı, şişe bir tur döndü ve Hoseok'un önünde durdu.

"Hah! At adam!" Dedi Seokjin,  gözlerinden fışkıran ateşle.

"Söyle bakalım,Taehyung'la yapılan sekste en iyisi ne?"

Taehyung cevap vermek için açtı ağzını ama Hosoek elini onun ağzının önüne koydu.

"Buraya seks hayatımın açmayacağım narsist bey! " Taehyung ona aşkla bakarken  Hoseok büyük bir sırtışla Jimin'e döndü.

"Jimin, Yoongi senin arkandan neler söylüyor bir bilsen!"

Jimin aniden Yoongi'ye döndü.

"Neler söylüyorsun Yoongi?"

Yoongi şaşkınlıkla Jimin'e baktı.

"Hiçbir şey söylemiyorum Jimin inanma şu at kafalıya! "

"Diyor Jimin, neler diyor hem de haberin yok!"

"Neler diyorsun Yoongi?"

"Jimin demiyorum bir şey?"

XXI LIE  | MYG×PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin