Part XXXVI

893 58 32
                                    

Posvećeno xbrokenqueenx i life-is-not-fair 

Inč partove opsvećujemo onim aktivnim čitaocima i sa najdužim kommovima.

UŽIVAJTE

____________________________________

Nedelju dana kasnije

Kada se samo setim useljenja, prepirki sa mamom i tatom, čišćenja, sređivanja... Glava me zaboli. Ali onda pogledam u sadašnjost i vidim nas dvoje na kauču,zagrljene,šćućurene i zaljubljene kako gledamo film u kasnim satima,i sve me prođe.

Sada je samo bitno da smo zajedno. Trebalo mi je nekoliko dana da se naviknem na to da sada živim s njim i da smo 24h zajedno. Da spavamo u istom krevetu,jedemo za istim stolim, kupamo se u istom kupatilu i sve to. Mislim da sam o tome samo mogla da maštam,a sada živim tako. Imala sam nekoliko puta strah od toga da sanjam sve ovo, ali se ispostavilo da je to bio samo trip,i drago mi je zbog toga.

Uzimam jednu kokicu iz činije i stavljam u usta,ne mičući pogled sa filma.

"A meni?",upita,a ja se samo nasmešim i stavim mu kokicu u usta.

"Ovako je bolji ukus!",kaže i zadobije moju pažnju.

"Ma nemoj...? Lakše konju bez samara! Ja da te hranim?",podignem obrvu i nasmejem se.

"Hmm... Znači ja sam konj?", postavi pitanje i ja se istog trena krenem smejati.

"Ti si onda najlepši konj koga sam videla...",kažem i poljubim ga.

"Znaš koliko te volim,zar ne?"

"Znam... Ali meni ne smeta da to opet kažeš...",sednem ispred njega i sačekam te reči od kojih se uvek naježim

"Volim te najviše na svetu,babe...",nakon izgovorenih reči ja ostavim strasni poljubac na njegove usne.

"Ja tebe volim više...",kažem među poljupcima i on me povuče sebi u krilo.

Samim tim postupkom,šorts u kome sam bila se podigao.

Spuštam činiju na sto jer je smetala.

"Mm... Čekaj...",kažem i malo se odmaknem.

On me gleda čudno jer ne zna o čemu se radi.

"Šorts mi se podigao... Hah!",nasmejem se i spustim šorts.

"Neće ti više večeras predstavljati problem taj šorts.",pogleda me izazovno i započne poljubac ponovo.

KO NE VOLI PERVERZIJU NEKA NE ČITA OSTATAK DELA,A OSTALI UŽIVAJTE ;)

Postajalo je sve vrelije i strastvenije,tačno sam znala šta sledi odmah nakon njegove rečenice.

Dok mi je ljubio vrat,svoje ruke je smestio ispod moje majce igrajući se njenim rubom.

Kada je shvatio da sam na ivici njegovih kolena,pustio je moju majcu i povukao me ka sebi na šta sam se podigla na kolena.

Skinuo je svoju majcu i bacio je na pod, a zatim se moje telo našlo ispod njegovog na kauču. Moj struk je bio izmedu njegovih kolena. Nežno je poljubio moje usne i time učinio da mi se sve u glavi pomuti.

Leptirići u meni su divljali a koža se ježila sve više i više svakim novim dodirom.

Skinuo je moju majcu i poceo da ljubi moj torzo. Njegove vrele usne na mojoj koži su me izludivale,i on je to znao.

Poljubci su sada bili strastveniji. Šetao bi od mojih usana ka vratu i torzou. Dovodio me je do ludila, to mi je nedostajalo.

Premesti usne na moje i krene da se igra bratelom mog brusa. Nalo ju razvuče a onda pusti na šta ja osetim kratkotrajnu slabu bol. Izdahnem i on napravi pauzu te me pogleda onim svojim tamnim pogledom koji je znao često da ga izda kada u sebi divlja.

Uputi mi bezobrazni osmeh i vrati se na posao. Sisao je kožu u predelu moje ključne kosti,gde je ostavio svoj trag.

Spuštao je ruke niz moje telo i terao ga da se kostreši svake sekunde.

Stigao je do mog šortsa i uhvatio njegiv rub.

"Hoćeš li mi pomoći,ljubavi?",upita i klimnem glavom dižući svoje kukove.

Skinuo je komad odeće kao od šale i bacio ga nekud,ni sama ne znam gde je završio.

Kada je to uradio,ispravio se i promatrao moje polu-nago telo. Bilo mi je jako neprijatno i to se videlo po mojim obrazima koji su poprimili crvenu boju.

TV je ugašen,svetla nema,ali ipak vidim njegov gladni pogled na sebi.

Uhvatio je moje ručne zglobove i stavio ruke iznad moje glave ljubeći ponovi moj vrat. Zatim, pustio je moje ruke i svoje premestio ne moje butine,a moje su završile u njegovoj kosi.

Odjednom se zaustavio i ustao sa kauča. Bilo mi je prvo čudno,ali onda sam shvatila šta želi. Sela sam na kauč i posmatrala šta radi. Uhvatio je kaiš na farmericama i krenuo da ga otkopča,kada sam ga prekinula.

"Šta radiš to?",upitam i stanem naspram njega.

Nađe se u čudu u trenutku.

"Pokušavam da skinem pantalone... Smeta ti?",upita vragolasto i pomeri moju kosu praveći mi razdeljak sa strane.

"Ne,ali ja to mnogo bolje radim...",dodam i uhvatim njegov kaiš otkopčavajući ga jako brzo.

Započela sam poljubac i skinula mu farmerice.

"Stvarno volim kada radiš ovo...",izdahne i shvatam šta se dešava,ali ga još zadržavam.

Pantalone mu ostaju na podu a on završi u sedećem položaju na kauču,nakon što ga ja gurnem.

Ne znam šta mi je,nikada se ovako nisam ponašala,sadane mogu da se kontrolišem.

Priđem i zauzmem mesto na njegovom krilu.

"Postaješ gora od mene...",šapne mi i poljubi iza uveta.

"A tebi sve ne valja...",sarkastično uzvratim i spojim naše usne.

Nakon par trenutaka konačno sam našla priliku da zamenim naše uloge i nastavim ovo pod mojim pravilima. Našla sam se iznad njega i on se nasmejao kada je ugledao prizor koji nikada nije očekivao da će ugledati.

Izlivi nežnosti postaju jači kada nas vrati na staro i stane iznad mene skidajući moj veš u par pokreta, onda i svoje bokserice, navlačeći zaštitu.

(Znate šta se dalje desilo,neću da vam kvarim maštarije.)

____________________________________

Hellowww

Bilo je teško pisati ovo,ali uspela sam uz malu pomoć Takiliii. Hvala ti Talulaa ♥

Kako vam se dopada?

Kažite da li treba da na dalje opisujem ovakve delove, jer ako ne čitate to bolje da ne pišem,stvarno je mučno...

Uslov:5 komma i 13 votea 'ajde malo lakše...

Poyy ❤❤❤❤

-M.xx

My New TeacherOù les histoires vivent. Découvrez maintenant