Part XI

1.9K 96 7
                                    

Nekoliko dana kasnije

"Kolege,imam jako važno obaveštenje za vas. S obzirom da je prošlo dva meseca od početka semestra,treba da vas obavestim o ponudi za ekskurziju koja nam je stigla prošle nedelje..."

Danas je dan u godini kada imamo sva predavanja kod našeg mentora,tj Lucasa. Sada nam govori nešto vezano za našu poslednju ekskurziju. Kako volim ekskurzije. Uvek nam je super tamo. Ohh kako jedva čekam da krenemo. Biće ludo i nezaboravno.

"Pa ovako... Radi se o Majamiju i Tajlandu... Vi ćete glasati i..."

"Tajland!!!" svi su uzviknuli i pre nego što je on završio rečenicu.

"Hahah... U redu onda,Tajland... Ako ćemo iskreno i ja sam više priželjkivao tu opciju... Jako se radujem putu."

"Profesore.. Imam par pitanja! Ako dopuštate..." izustila sam tiho i povučeno

"Naravno,gospođice Malik... Slušam Vas pažljivo..."

"Kada krećemo i koliko ostajemo?" upitala sam ponosno

"Odlično pitanje! Hvala!" namigne i istopi me u trenu.

Mislila sam da mi ne znači više... Čudno kako njegovo ponašanje deluje na moje raspoloženje i emocije.

"Ovako... Krećemo sledećeg petka i ostajemo 4 dana... Nemamo puno vremena za gubljenje a i put do Tajlanda je skup kao i boravak tamo..." objasnio je i odgovarao na ostala pitanja.

Bože koliko sam uzbuđena. Na exkurzijama se uvek svi najbolje provedu. S obzirom da je ovo naša poslednja ekskurzija,biće teško zaboravljiva i jedna od emotivnijih.

Od jednom čujem glas iza sebe.

"Diana..."

Okrećem se ka Samu.

"Ako idemo oboje, sedimo zajedno!"

Ja klimam glavom i nastavljam neku neobaveznu konverzaciju s njim u pratnji prigušenog smeha.

Primećujem Lucasov pogled na nama,ali me nije briga,namerno nastavljam sa smehom.

Tako nas neko vreme posmatra sve dok nije krenuo ka nama laganim koracima.

"Golupčići, šta je toliko smešno? Ispričajte i nama, pa da se svi nasmejemo!"

Izusti oštro i u glasu mu se ču ljubomora. Nisam to htela,ali mi je dobro došlo.

Super je osećaj kada je neko ljubomoran zbog tebe...ali ne pred celom klasom!!!

Na njegove reči smo ućutali i pocrveneli oboje. Stid me je bilo drugih,inače mi laska ova situacija.

"Ništa, mi to samo o Tajlandu..."

Vadim nas svojim upadom iz novonastale situacijw koja ni malo nije bila prijatna u tom trenutku.

"Da..."

Sam dodaje nesigurno pokušavajući da prikrije moje laži.

Uspelo nam je.

Izgleda je poverovao. Otišao je na svoje mesto i upisivao prijave. Sam i ja smo nastavili razgovor njemu u inat. Primetila sam da nas je gledao ispod oka. Posmatrao je svaki naš pokret, pokušao da nam sa usana pročita svaku reč,ali nije uspeo.

Nakon svih predavanja sam otišla kući kako bi se spremila. Sam mi je upravo rekao da njegovi žele da me upoznaju. Mislim da je malo brzo ali ipak ću mu učiniti to malo jer je on za mene uradio mnogo. Pomaže mi da napravim Lucasa ljubomornim. Okej. Ne verujem šta sam upravo pomislila... Oh Bože... Krećemo sve iz početka. Proklet bio. A mislila sam da sam ga zaboravila... Diana saberi se. Agh, mrzim ove monologe, posebno kada se svađam sama sa sobom... Da me neko čuje pomislio bi sa sam zrela za ludnicu. Možda i jesam..

My New TeacherWhere stories live. Discover now