Part XIV

1.8K 92 15
                                    

Zbog velikog interesovanja double_scorpio se ponudila da napise deo ovog parta,tj khm scene. Pa njoj hvala a vi uživajte...

___

Dok mi je ljubio vrat,osetila sam kako su mi se podižu sve dlačice na telu.Možda je to bilo jer sam pijana,pa sam preosetljiva.Ne znam,u tom trenutku nisam mogla da razmišljam,samo sam znala jednu stvar-Želela sam ga.Želela sam njegov pogled na sebi,njegove ruke po mom telu,u mojoj kosi,njegove usne na mojim...

Drhtavim rukama sam mu polako otkopčavala košulju,dok smo se strastveno ljubili.Kada sam mu otkopčala košulju,on ju je skinuo i bacio na pod.Onda me je uhvatio za ruku približio krevetu i lagano poljubio.Zadrhtala sam kada je prešao jezikom preko moje donje usne.Otkopcao mi je haljinu i ona je jednostavno skliznula niz moje vitko telo na pod.Od jednom bilo me je sramota,spustila sam glavu i prekrila sam se rukama.Kao da mi je pročitao misli podigao mi je bradu i zagledao mi se u oči.

,,Nemoj se plašiti,neću te povrediti.",rekao je nežno i po tonu njegovog glasa znala sam da je iskren.

,,Obećavaš?",prošaptala sam.

,,Obecavam.",rekao je i krenuo da me poljubi.

Brzo sam se odmakla korak od njega.Osecala sam njegov pogled na meni.

,,Ne gledaj me,sramota me je..."

Prišao mi je i obuhvatajući mi lice s obe ruke rekao:

,,Za mene ti si prelepa,bila u trenerci,uskim farmerkama ili ovako...Ne zaboravi to..."

Prostreljao je moje telo oštrim pogledom grickajući donju usnu.

Onda me je podigao tako da su moje noge bile na njegovim bokovima,i odneo do kreveta.Uskoro su se njegove farmerke i bokserice kao i moj veš,našli na podu.

,,Spremna?" ,upitao me je.

Ja sam samo klimnula glavom.

Onda sam ga osetila... Polako je probijao i ulazio u mene. Neću lagati bolelo je,dosta... Ali,kako je vreme prolazilo,bol se pretvorio u zadovoljstvo i samim tim moji jauci u zadovoljne uzdahe. Zadnje čega se sećam je da sam zaspala na njegovim grudima slušajući njegovo srce kako,sada sam znala,kuca za mene...

....

Osećam sitne poljupce na svom golom ramenu. Usne mi se izvijaju u osmeh i okrećem se ka njemu. Otvaram oči i ugledam! po prvi put ,sve te mišiće na svetlosti dana.

Bože. I dalje nisam svesna šta mi se desilo... Glava me užasno boli i pulsira,sve su to posledice sinoćne pijane noći.

" 'Jutro lepotice!" kaze svojim hrapavim glasom i ostavlja sitan poljubac na moj nos osmehujući se.

" 'Jutro..." uzvratim uvijajući se po krevetu.

"Jel bolelo?" zašto to mora da pita?

"Hmm.. Pa... Ovaj... Ja..." zagrizla sam donju usnicu neznajući šta da kažem.

"Vidi,ljubavi,ne moraš da kriješ ništa od mene..." izgovara to tako slatko da ja ne mogu da mu odolim,te mu dodelim poljubac.

"Razumem te... Neću,obećavam... Pa bolelo je malo... Ali to ne može da se uporedi sa srećom i svim drugim stvarima koje sam osetila sinoć. Nemoj da brineš,molim te..." govorim dok mu gladim obraz svojim palcem.

"Ali ti se i dalje osećaš loše zbog nečega..." tužno izgovara

"Pa kako da ne budem? Prevarila sam dečka,ti si verenicu..."

"Ne zanima me ona... Ja želim tebe! Mogu odmah da je ostavim! A što se tiče Sama,ja ne bi pričao s njim posle onoga od sinoć..."

"Ni ja neću... Ostaviću ga."

"Daj.. Nećemo više o njima... Nego... Šta si planirala danas?"

"Ništa... Možda da prošetam malo... Ali Maggy je sa Marcusom a Lana sa Freddiem,ne želim da im smetam,tako da ću ostati unutra..."

"Savršeno! Ni ja memam ništa isplanirano. Možemo dan da provedemo zajedno." predlaže i ja se osmehnem.

Svo vreme su leptirići divljali u mom stomaku. Da mi je neko rekao da će se ovo desiti tako naglo,udarila bih ga. Ali sada,kada je stvarno tako, kada osećam miris njegovog tela,kada mogu da ga poljibim,zagrlim, osećam se presrećno. Sa Samom sam bila usamljena u nekim trenutcima,ali sa njim nikada.

Pošto sam shvatila da sam samo u vešu,obrazi su mi pocrveneli.

"Okreni se." zahtevam.

Želim da pronadjem svoje stvari u gomili raznacanih,i obučem se.

"Zašto? I posle svega,tebe je stid mene?" upita razočarano.

"Samo se okreni."

Onda je izdahnuo,odmahnuo glavom i povukao prekrivač preko glave .

"I ne viri." upozorim ga

"Ako se ne obučeš dok izbrojim do 5,ja počinjem da gledam."

"Pokvaren si."

Kažem i zgrabim haljinu sa poda i obučem je.

"Možeš da gledaš."

On se otkriva i ustaje iz kreveta.

"Složiću i tvoje stvari..." kažem i krenem da skupljam farmerice i košulju sa poda.

Stavila sam ih na dasku za peglanje i krenula da ih pakujem.

Osetila sa kako je obavio ruke oko mog struka i kako ostavlja sitne poljupce na moj vrat,što čini da se sva,po ne znam koji put,naježim.

"Divna si,znaš to?"

"Ne," kažem i okrećem se ka njemu oslanjajući se na dasku "ti si..." dovršim i započnem poljubac.

Stavlja svoje ruke oko mog struka,dok se moje odmaraju u njegovoj kosi.

Tada je neko pokucao na vrata.

Razdvojili smo se i pogledali se.

"I šta ćemo sada?" pitam tiho

"Ništa. Ne brini se."

Prilazi vratima.

"Ko je?" upita

"Profesore,izvinite što Vas uznemiravam,ali profesorka Casandra Vas je zvala sinoć i niste se javili,pa je rekla da joj se javite..."

Taj piskutavi glas bi svuda prepoznala,to je ulizica Mandy.

"Dobro,slobodna si..." kaže i čujemo korake niz hodnik

"Ja ću da idem dok nas neko nije provalio." kažem ljubeći ga u obraz nakon čega odazim.

___

Mišljenje?

-M.xx

My New TeacherWhere stories live. Discover now