Part XIII

1.9K 97 5
                                    

Zraci sunca diraju moje kapke i osećam neipisivu harmoniju koja vlada ovim mestom. Pomislim da se nalazim u svojoj sobi i da kasnim na fax,ali budim se u neuobičajenoj toploti sobe u hotelu na obali okeana. Ustajem iz retko udobnog kreveta i osmatram okolinu. Maggy i Lana i dalje spavaju,pa odlučujem da ih ostavim u tom položaju.

Odšetam do terase i polako otvaram vrata kako ne bi probudila devojke. Izlazim i udišem svež vazduh okeana kao i miris plaže i sunca koje obasjava sve redom.

Pogledam oko sebe i sa leve strane terase su bile prazne,ali sa desne je na terasu izašao mentor, Lucas. Pogledamo se i nasmejemo jedno drugom. Izedao je drugačije,nekako svežije i odmornije. Verovatno jer Casandra nije tu da ga davi i ne da mu da diše. Klimnem mu glavom u znaku da mu poželim dobro jutro. Uzvraća mi istim potezom i baca pogled na moje telo.

Pogledam se i vidim i razlog zbog koga bulji u mene. Na sebi sam imala samo kratku spavaćicu baby roze boje sa čipkom u gornjem delu.

Vratim pogled na njega i uletim u sobu. Tu zatičem već budne cimerke koje ćaskaju.

"Dobro jutro!" uzviknem

" 'Jutro Dix. Što si ustala tako rano?" upita Lana dok Maggy češlja svoju svilenu kosu.

"Sunce me je probudilo... Ovde je tako divnoo... Haah..." izdahnem i odigram neke baletske korake do ormana. Otvaram ga i izvlačim texas šorts sa nekim bodljama i belu majcu "pocepanu" u redovima na leđima.

Odlazim do kupatila,obavljam higijenu i navlačim stvari koje sam uzela. Izlazim i vidim da su njih dve već gotove,tako da zajedno silazimo na doručak.

"Što ste vas dve tako rano ustale?" upitam ih dok silazimo sa 9. sprata.

Njih dve su se pogledale i vragolasto mi se nasmejale.

"Pa primetile smo varnice između naše i još jedne terase... Hmm... Sve mi se čini da je neko bio na drugoj terasi..."

Njih dve znaju za to da mi se sviđa profesor. Ipak su one moje najbolje drugarice i ništa ne krijemo jedne od drugih.

"Ma daj... Izblamirala sam se... Videla si kako sam izašla?"

"Ma sad si kao slučajno to uradila... Znamo da si htela da mu dokažeš da izgledaš bolje od one njegove gomile masti..." Lana me zadirkuje i namigne mi. Zagrli me jednom rukom i zajedno se nasmejemo njihovoj šali.

Ušle smo u hotelski restoran i sele za slobodan sto. Zauzele smo 3/6 mesta i naručile hleb,maslac, med i po čašu mleka.

Doručkovale smo i u restoran su ušli Sam,Freddie i Marcus. Kada su nas ugledali,prišli su ka nama.
Sam mi prilazi i ljubi me dok ostali zauzimaju mesta za našim stolom. Sam seda do njih i naručuju neke hamburgere i colu.

"Šta ima devojke?" upita Freddie.

Inače,njemu se jako svidja Lana, ali ona to ne zna,mada mi se sve više čini da i ona gaji neka osećanja prema njemu. Puštam Lanu da mu odgovori kako bi stvorila veću konverzaciju između njih,jer bi stvarno želela da ih vidim kao par,bili bi predivni.

"Pa... Ovaj... Baš smo se spremale da odemo na plažu i sačekamo Lucas da nam da rasporede..." Lana odgovori i pocrveni.

Mislim da se nisam prevarila oko toga šta ona oseća.

Nakon doručka smo se svi zajedno uputili ka plaži po raspored. Dugo smo čekali Lucasa,ali je stigao.

"Svi ostali mentori su dali rasporede,ja ne želim da vas opterećujem. Ne želim bi sebe. Uživajte u ovo malo vremena što imate ovde. Napunite baterije a kada se vratimo imamo prakse. Slobodni ste." kaže kada svi krenu da se raštrkavaju po plaži

My New TeacherTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon