Part XXXVII

895 57 13
                                    

Otvaram oči,osetivši nežne poljupce na svom ramenu. Na licu mi se oslika široki osmeh kada shvatim šta se dešava.

Obožavam ovakva jutra.

"Jutro babe...",pozdravi me svojim jutarnjim,hrapavim glasom i ustane iz kreveta,tj kauča koji nas je sinoć trpeo.

"Jutro,love...",uzvratim i uspravim se i sedeći položaj.

"Mislim da moramo na faks hahah!",tužno kaže i povuče me za ruku u svoj zagrljaj.

"Ja znam da moramo,al mi se ne ide ovako izrešetana... Ti si se oteo kontroli sinoć...",grdim ga zbog modrica na vratu i grudima koje upravo posmatram u ogledalu.

"Mislim da sam to ja tebi trebao sada reći...",zažalim zbog prošle rečenice i ćutke se uputim ka našoj sobi.

Ubrzo dolazi i on sa našim stvarima i nosi ih na pranje.

"Stvarno Lucas?",neverice gledam u njega kako obavlja jedan od kućnih poslova koje nikada ne radi.

"Da... Pa shvatio sam da ne možeš sve sama i da ti moram pomoći...",obrazloži svoj postupak i poljubi me u obraz.

"Zapanjujuće!",izgovorim kroz izdah i otvorim orman.

"Šta radiš?",pita

"Tražim veš,a posle ću odelo..."

"Želim ti ja odabrati donji veš...", zamoli

"Svašta,Bože... Aj miči se... Moram da se tuširam!",kažem i uzmem crne gaćice sa čipkom i brus koji ide s njima u paru.

"Ja bih ti rekao onaj rozi... Bolje je...",doda i ja ga klepim gaćicama po glavi nakon čega uđem u kupatilo i okrenem ključ u bravi.

Usledilo je opuštajuće tuširanje toplom vodom i kupkom od vanile i badema,moja omiljena,a i Lucas je voli na meni,naravno.

Obrišem se,obučem veš i operem zube,pa napustim prostoriju nalik gasnoj komori. Vrela voda kojom sam se kupala je svorila maglu i zagušljiv vazduh koji se proširio sobom kada sam otvorila vrata.

Lucas je već bio tu,spreman.

Obukao je teget košulju,crne farmerice i neke cipele. Savršen je.

"Možeš sada ti...",ustupim mu WC i on uđe kako bi obavio higijenu.

Ja peglam kosu i oblačim sličnu košulju njegovoj,starke i bele farmerice u koje uvlačim kariranu košulju.

"Kopiraš me,ha?",čujem iza sebe prijatni muški glas koji moje telo iznenadi i mahinalno ga natera da poskoči u mestu.

Okrenem se ka njemu.

"Ne,ovaj... Samo sam htela da izgledamo slično danas... Jel si okej s tim?",upitam sramežljivo

Na moje pitanje se samo nasmeši i obavije svoje ruke oko mog struka, nakon čeha moje završe na njegovim grudima.

"I više nego okej.",dovrši i započne poljubac koji ja prekinem kada shvatim da imamo još 7 minuta do početka časa.

"U redu je,Lucas,moramo da idemo...",upozorim ga udaljavajići glavu od njegove.

"Daj,imamo vremena.",krene ponovo da me poljubj ali se odmaknem na vreme.

"Imaćeš vremena za to!",kažem i odem u hodnik da se obujem i obučem kaput.

Čujem kako uzdiše i potajno se nasmešim na njegov detinjasti gest.

Ubrzo smo se oboje spremili i seli u auto kako bi se odvezli u školu.

Kada smo stigli ispred ja sam otišla da nam kupim doručak kako ne bi smo zajedno ušli u zgradu faksa.

My New TeacherWhere stories live. Discover now