Oblačim na sebe crnu,usku haljinu sa čipkanim dezenom koja mi doseže do polovine butina. Obula sam crne sandale na štiklu koje su uz ovu haljinu išle kao salivene. Ispeglala sam kosu i napravila razdeljak sa strane. Od šminke sam imala crveni MAC ruž,crni eyeliner, malo senke u uglovima kapaka i stvarčice za konturu lica kao i malo pudera i korektora. Na kraju sam stavila svoj omiljeni parfem i bila sam sremna.
Za nekoliko minuta će Sam doći po mene jer zajedno idemo na jednu od studentakih zabavi u obližnjem klubu 'One in Million'.
Iz misli me odvalači zvonjava na vratima. Pokupila sam torbicu i sišla niz stepenice obložene belim itisonom preko kog je stajao crveni tepih po sredini. Pogasila sam svetla i otvorila ulazna vrata. vrata
Miris dobro poznatog parfema se proširio prostorijom.
"Sam..." izustila sam rasejano.
Stvarno je bio prelep. Kosa premazana gelom i dignuta u neku ježastu frizuru. Spustila sam pogled. Bio je u uskim, sivim farmericama i crnoj kosulji. Na nogama je imao duboke,cene starke. Tako je odisao nekom elegancijom. Njegovo drzanje je bilo drugacije. U ruci je drzao crvenu ruzu koja je verovatno bila namenjena meni.
Nisam pogrešila. Nakon jednog trenutka dobila sam tu prelepu ružu.
"Hej! Ovo je za tebe!" pruža mi je i ja je odnosim u vazu,nakon čega izlazim iz kuće zaključavajući za sobom.
Ušli smo u auto i ubrzo stigli u klub. Vožnja je protekla jako zanimljivo,nisam ni svesna koliko je put uopšte trajao. Sam je jako zabavan i puno se trudi oko mene. Sada,kada bolje razmislim,nije Lucas vredan mene. Mislim,ne mogu ga čekati celog života,treba mi neko kako bih ga zaboravila i okončala probleme i sebi i njima. Moram da mislim na falultet,nemam vremena za jade. Možda bih trebala da mu dam šansu. Njemu je stvarno stalo,a meni to treba, treba mi neko ko će me voleti.
Kada smo plaćali ulaz,izašao je neki par iznutra. Imali su crvene narukvice. O ne.
"Sam. Ovo je semafor..." izgovaram razočarano.
"Vidim... Ali možemo da udjemo, zar ne? "
"Ti znaš šta je semafor party?"
"Da... Ali nosićemo crvene..."
"Ali mi treba da nosimo zelene!"
"Ako hoćeš zelenu,onda dobijaš i žutu! A znaš šta to znači. Završićeš sa nekim koga ni ne poznaješ!"
"Uhh dobro dobro! Nosim crvenu!"
Mrzim semafore. To su žurke gde svi nose zelene,crvene ili narandžaste narukvice. Zelene nosiš kada si single, crvenu kada si zauzet a narandžasta znači 'dodji i proveri sam'. Sada znate zašto mrzim. Unutra je najviše narandžastih i zelenih, malo ko ima crvene.
Ušli smo unutra i uzeli crvene narukvice. Seli smo na terasu i naručili crno vino i coca colu.
"Misliš da... Ma ništa..."
Hteo je nešto da kaže ali se predomislio.
"Ne... Reci.."
"Ali moraš da mi obećaš nešto... Ako tvoj odgovor bude bio drugačiji nego što sam planirao, da ćemo ostati prijatelji..."
"Obećavam..."
"Misliš li da... Da... Da imam nekih šansi kod tebe,nekada, negde? Moram da znam..."
Ovo me je dokrajčilo. Ne mogu da gledam kako te nebeske oči pate zbog mene. Daću mu šansu, definitivno.
Okrenula sam glavu ka njemu i podigla mu pogled ka mom.
"Znaš šta? Imaš..."
Izgovorila sam to,a te oči su zasijale. Na tom nebu se pojavila duga,a na tim usnama je zaigrao osmeh. Približila sam se i poljubila ga,a on je uzvratio. Drago mi je da je sve ovako ispalo.
"Nadam se da ovo ne radiš iz sažaljenja... Ili da ovo radi vino umesto tebe..."
"Ćuti..."
Prekinula sam ga ponovnim poljupcem jer ovo jeste na neki način iz sažaljenja,ali na neki i nije. Ne želim da to sazna,zato i neću pričati na tu temu.
"Vidim,lepo vam je..."
Čujem glas iz pozadine koji nas automatski prekida,i naš raj nestaje.
"Khm... Da..."
Kažem i promeškoljim se na mestu te se pomerim do Sam-a.
____
Ko li je to?
Pišite mišljenjabu komentrima
Videćete u sledećem partu.
Poyy
-M.xx i Takiliii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My New Teacher
Romantizm"Vi u meni budite nešto sasvim drugačije,nešto što do sada nisam osetio..." govorio je dok se moje telo ježilo svakom njegovom rečju sve više i više. "A Vi u meni više ne budite ništa... Budili ste sve što može da se nazove osećanjima,ali više ništa...