Part XLV

688 40 2
                                    

Budi me jak bol u stomaku. Mrzim ovakve periode.

Ustajem iz kreveta i odlazim do WC-a. Kada završim tamošnje potrebe,odem do kuhinje kako bi sebi skuvala čaj koji bi mi možda malo ublažio bolove,pošto tableta više nemam.

Ko još u pola noći kuva čaj?

Pitala bih Lyu da li ima tablete, ali nema smisla da je budim u 3h ujutru.

Skuvam čaj i sednem u dnevni boravak kako bi mi bilo toplije dok ga popijem. Ne želim da pravim buku u sobi jer Lucas spava.

Kroz par minuta bolovi postaju sve jači i ja se bukvalno uvijam po kauču pokušavajući da zauzmem odgovarajuću poziciju protiv grčeva.

Čujem korake niz stepenište i nakon par minuta ugledam Lucasa na ulazu u dnevni boravak.

"Hej...",kaže tiho i priđe mi.

"Šta se desilo? Zašto ne spavaš?", upitam i on mi uputi iskreni osmeh sažaljenja.

Divno.

"A zašto ti ne spavaš?",sedne pored mene i pomiluje po obrazu.

"Ma,boli me stomak,a nemam tableta."

"Boli li te mnogo,bebo?",pogleda me žalosnim pogledom i stavio svoju toplu ruku na moj stomak.

Koliko god da je njegova ruka velika i snažna,sada je bila nežna i delotvorna. Stomak me je manje boleo,ali nedovoljno.

"Ne...",izgovorim i ispustim jauk.

On mene poljubi i samo pomazi.

"Vidi,jedina,idem da ti donesem tablete,a ti popij čaj... Okej?"

Klimnrm glavom i on izleti iz kuće. Uvijala sam se od bolova koji su bivali sve jači.

Mislim da nije prošlo ni deset minuta kada je Lucas stigao sa kesama u rukama. Šta kog đavola?

"Lucas?"

"Izvoli svoje tablete...",kaže i da mi kutiju iz koje odmah izvadim malu pilulu i popijem.

"...a kupio sam i čokoladu, negazirani sok,jer od gaziranog boli stomak,bar mi je tako rekla ona plavuša,onda...doneo sam ti jagode u šlagu i puding."

Gledala sam ga zabezeknuto.

Koliko je on samo divan. Nije li?

Pa otrčao je po tablete,i još se raspitivao za to šta još sme da mi kupi,a onda je otišao i doneo mi i to. Sve devojke bi trebale biti ljunomorne. Samo ja imam ovako savršenog dečka.

Sićušni osmeh pobegne duž mojih usana kada ga ugledam izgubljenog i zabrinutog.

Pa raspilavio me je.

Dušica.

Ja njega obožavam.

"Ah da!",uzvikne i ja se malo trgnem.

Pogledam ga upitno i on se osmehne silom.

Zavuče ruku u kesu i izvuče još jednu kutiju.

"Kupio sam i čaj protiv tih... me...mans... Ma protiv tih tvojih bolova!",odmahne rukom i zgužva kesu.

"Pa,ljubavi, ti si predivan. Ja tebe obožavam!",uzviknem i na moje reči on se sagne do mene i zagrli me.

Ja ga poljubim i jako stegnem.

"I ja tebe,baby...",prošapuće gladeći moju kosu.

Kasnije mi je nudio sve ono što je kupio,ali nisam mogla jesti u ovo doba tako nešto. Zahvalila sam mu se i popila čaj,nakon čega smo oboje otišli u moju sobu.

Legli smo i on me je nežno zagrlio kako mi ne bi naneo još dodatnog bola.

Beba moja.

Mazio me je i uz sve to sam zaspala.

Ne mogu opisati koliko ja njega volim. Prosto ne bih izdržala da ga nema.

___________

Hello

Evo jednog brzog,nezanimljivog nastavka.

Razlog?

Svima dobro poznat-Škola.

Sledeći je ubrzo nadam se.

Počinje da se zakuvava sve...

Očekujte neočekivano.

Poyy

-M.xx

My New TeacherTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang