"Nee!",razderem se i skočim sa kauča.
Sve ovo je bio samo san. Bože,hvala ti.
Srce mi tako jako lupa i čini da mi se ruke tresu a usta suše.
Nenormalno sam se uplašila.
Sva sreća da je on tu. Sva sreća da me je sada zagrlio i da me ne pušta iz svog naručja. Jeste da na sebi nema majcu i da su mu ruke iz nekog čudnog razloga mokre, ali bitno da je tu. Kada bi to bilo zauvek.
Suze kreću niz moje obraze nekontrolisanom brzinom i samim tim mi u telo unose neku dozu olakšanja.
"Ne plači... To je bio samo san... Smiri se babe...",tiho mi kaže i poljubi u kosu.
Nekako se smirim i obrišem mokro lice,a onda sednem na kauč i ispustim veliki izdah.
"Hoćeš li mi reći šta si sanjala?", upita i sedne pored mene zagrlivši me.
"Ništa bitno... Samo sam sanjala da si me stavio i otišao,to me je uplašilo.",izbegavam deo gde je Selena saznala za naše nesuglasice od ranije.
Mislim da bi nam oboma bilo neprijatno kada bi to rekla.
"Nikada te više neću ostaviti. Ne brini...",šapne mi i obuhvati moje lice svojim velikim rukama ostavljajući poljubac na moje usne.
Nadam se da će biti tako.
Kako me je zagrlio,moj pogled je zalutao i zastao na maloj kapljici na nekom mestu ispod levog ramena. Pređem rukom preko nje i pomislim da ga je sigurno bolelo,te osetim potrebu da ostavim poljubac na nju.
"Koliko ih imaš?",upitam ga jer stvarno nigde nisam primetila tetovažu osim tu.
"Samo tu jednu.",odgovori.
"Je li te bolelo?"
"Pa,boli malo. Ali podnošljivo je."
"Šta znači ta tetovaža?"
"Ma...",odmahne rukom ne želeći da mi kaže značenje te tetovaže.
Povredilo me je to što krije od mene tako nebitnu stvar. Osetila sam se u trenutku malo poniženo,ali nema veze. To je njegova stvar. Mada mislim da ne bi trebalo da imamo nekih tajni.
Valjda će moj glupi mozak uspeti da preživi dan a da ne sazna to što ne može. Kada nešto ne dobijem gledam da ga uzmem po svaku cenu. E zato uvek i najebem. Glupa Diana.
"Šta je bilo,babe?",sumnjičavo upita shvatajući da nešto ne valja.
"Ništa.",hladno odgovaram i pognem glavu grčeći ramena.
Pa neka zna da mi je krivo jer ne želi da mi kaže značenje jebene tetovaže.
"Vidi... Iza tog tvig ništa se krije jedno veliko nešto. Ne želim da kriješ nešto od mene.",uhvati moju ruku i primakne je usnama na šta je ja cimnem i uputim mu ljutit pogled.
"Ne želiš da krijem nešto od tebe a ti to upravo radiš!",povisim ton i napustim kauč.
Namršti se i priđe mi.
"Molim? Šta sam ja to sakrio od tebe? Uvek sam bio iskren i ne znam koji je tvoj problem sada!"
Moj problem??
Ja ne mogu da verujem da čujem ovako nešto.
"Lucas... Znaš šta...? Jebi se!", od svog besa nemam šta da kažem i zato ga opsujem i uđem u spavaću sobu zauzimajući položaj na krevetu.
Užas. Uspeli smo da se posvađamo oko glupe tetovaže. Ali nije stvar u tetovaži,već u iskrenosti. Dobro,možda preterujem oko toga,ali danas je to bila sitna stvar a sutra može biti nešto mnogo bitnije. Ne mogu da se igram time.
Čujem korake i okrenem se odmah na drugu stranu kako ne bi sada pričala s njim. Previše sam povređena da bi se sada svađala. Mogla bih svašta da mu kažem.
Ubrzo osetim kako se krevet udubljuje i kako se naša tela dodiruju.
Poljubac na ramenu mi je bio kap koja je prelila čašu. Naježila sam se.
Svoju ruku obmota oko mog struk i glavu smesti na predeo ispod moje ruke.
"Molim te mi reci šta te je naljutilo. Ne želim da se odvajaš od mene. Boli me što ne znam šta sam uradio.",kaže tiho, kao kroz šapat i ja prebacim ruku oko njegovog vrata.
"Neću ti reći.",odgovorim i okrenem se ka njemu na šta se crvena tkanina na meni malo uvije.
"Vidi,moraš da mi kažeš. Stvarno ne znam šta sam učinio.",tužno mi se obrati i sklopi puppy face na koji ne mogu da odolim a da ne ostavim poljubac.
Poljubim ga i skrenem pogled bilo gde samo da ne gledam njega. Pogledam u sat na kome je pisalo 23:40 i shvatim da on i dalje gleda u mene čekajući odgovor.
"Ljubavi... Bebo... Kaži mi šta je bilo...",pokušava da bude sladak i ide mu od ruke.
Konačno se okrenem ka njemu i odlučim da mu kažem.
"Lucas,ja... Zvučaće glupo ali tako je... Stvarno me je povredilo jer si krio od mene značenje svoje tetovaže,ali sam odlučila da ćutim. Taman kada sam se smirila ti si počeo da pričaš o nekakvoj iskrenosti koju ni sam nisi ispoštovao. Žao mi je jer... Ne znam ni sama zašto,ali jeste...", priznam mu sve i on me samo povuče sebi u zagrljaj stavljajući moju glavu sebi na prsa.
"Ta suzica je tu da bi me podsetila na noje detinjstvo,na moje oplakane roditelje,na to da ih nemam..."
Diana glupačo.
Podignem glavu ka njemu i vidim kako briše suzu sa svoj lica. Izbezumim se situacijom i sednem do njega.
"Ljubavi,nemoj da plačeš. Mnogo sam glupa. Molim te prestani, zaplakaću i ja. Nemaš pojma koliko mi je krivo jer sam uzrok tvojih suza... Izvini...",pokušam da se iskupim ali znam da ne uspeva.
Šta može prekinuti tugu za majkom i ocem?
-Ništa
Previše sam sebična. Umišljena glupača sam ja,eto šta sam.
"Ne plačem.",kaže i nasmeši se.
"Lažeš!",kroz smeh kažem i oboje krenemo da se smejemo.
Zagrli me i obori u ležeći položaj. Osetim ruku na stomaku a onda i neopisivi nagon za smehom. Debil me golica. Prokleto me golica.
"Hahahah! Lucas,prestani!",molim i on stane i poljubi me.
Uzvratim poljubac i iz blica ga pretvorim u poljubac pun strasti i emocija.
Prebaci me prekl sebe i sada bukvalno ležim na njemu raširenih nogu oko njega.
Bože koliko volim ovu osobu. Nemoj mi ga uzeti,molim te.
____________________________________
Aahh napokon.
Već 6 sati uzastopno pisem i nikako da završim jer mi ćera life-is-not-fair i sin Andyeva_Mala ne dozvoljavaju. Velika je obaveza imati decu. xD
Ali eto cool ćale im je sad napisao deo,i imaju šta da rade pred spavanje hahah
Inace necu vise postavljati halove do raspusta jer krece skola i ne znam kada cu moci da pisem pa cu izbacivati malo redje.
Sto ne znaci da ne treba i dalje da komm i vote.
Volim vas!
Poyy
-M.xx
VOUS LISEZ
My New Teacher
Roman d'amour"Vi u meni budite nešto sasvim drugačije,nešto što do sada nisam osetio..." govorio je dok se moje telo ježilo svakom njegovom rečju sve više i više. "A Vi u meni više ne budite ništa... Budili ste sve što može da se nazove osećanjima,ali više ništa...