Pustite pesmu 💜💜💜
"Zašto me,jebeno,ne ostaviš?! Ne mogu više,shvati. Idi od mene! Ovo sve boli! Ni sam ne znaš koliko,jebeno, boli!!!",razderem se kroz plač dok mi prilazi.
"Znam...",kaže uvređeno dok pokušava da mi priđe,ali ja se odmičem.
"Ne znaš! Ne možeš da znaš! Ne možeš ni da zamisliš! Šta hoćeš od mene više?! Sve si uzeo! Šta želiš?!",sada već bukvalno vrištim i biva mi lakše nakon svake izgovorene reči. To je verovatno zato što sam sve držala u sebi.
"Diana,molim te,smiri se. Ne želim da ti učinim ništa loše. Ne bih to ni u snu uradio.",povređeno kaže i prođe prstima kroz kosu.
"Zašto me onda mučiš ovako?! Pusti me,molim te... Molim te me pusti... Samo idi... Ne znam gde,ne znam s kim, samo idi...",padnem na kolena i zabijem lice u šake.
Ovo plakanje me tako iscrpljuje.
"Neću otići. Ne idem ja nigde,obećao sam ti to već jednom."
"Poštedi me,Lucas... Zašto si onda otišao?! Zašto si me ostavio kada si mi bio najpotrebniji? Kada smo trebali konačno svima da pokažemo ono što smo imali. Zašto?!"
"Ja... Nisam želeo... Tvoj otac je došao i napričao mi svašta... Bio sam ljut. Mislio sam da je to tvoja odluka... Bio sam besan. Lomio sam sve živo i mrtvo... Dvaput su me privodili u policiju jer sam izmlatio dva potpuno nedužna lika... I to sve dok nije došla Olivia i sve mi objasnila... Tada sam se mnogo kajao. Želeo sam da se ubijem,i opet sam kršio i lomio sve i svakoga ko mi je pao pod ruku. Očajno sam se osećao. I ta činjenica da sam te povredio... To me je bolelo više od svega na svetu.",govorio je a ja sam samo pomno slušala.
Verovala sam mu. Želela sam to. Sada mi je konačno sve jasno,sada se sve poklapa. Kako sam mogla biti tako glupa? Povređivala sam nas oboje i to bez razloga.
Oči su mu bile pune suza,samo što ne izrone. Bio je tako bled. Nisam znala šta da radim. Spustila sam pogled.
"Ne želim da te izgubim. Ne bih mogao da živim s tim. Ovo vreme koliko nismo bili zajedno,proveo sam u baru. Komotno su mogli da ga održavaju samo od pazara zarađenog na mojim mukama. Nisam mogao da budem u stanu gde nisi ti. To je naš stan. Naš. Moramo zajedno biti tu. Jebeno me svaki ćošak podseća na nas. Pred očima su mi uspomene. Čak i kada ih zatvorim ja te vidim. Grizla me je savest. Ubijala me je samoća. Navikao sam se na tebe. Plašio sam se. Mnogo sam se plašio da budem tamo sam. Jebeno mi je sve falilo...",kada završi čujem jak udarac i to me natera da ja konačno bacim pogled na njega.
Nije bio više ispred mene. Sada je bio naslonjen na stablo sa licem u rukama.
Ustala sam i plašljivo ga zagrlila od pozadi. Njegov miris. Konačno nakon toliko vremena. Osetim njegove drhtave i hladne ruke na mojima. Okrenuo se ka meni i obrisao mi suze a potom mi ostavio sićušni poljubac na čelo.
Opet sam utonula u zagrljaj,samo sada mnogo snažniji i topliji. Bože, koliko mi je ovo trebalo.
"Izvini.",to je bilo jedino što sam mogla da kažem,a trebala sam još.
Odmaknem se malo i pogledam ga.
"Samo sam...",krenem da kažem sve što sam imala,ali on stavi kažiprst na moje usne ne dozvoljavajući mi da išta izgovorim.
"Ššš..."to je bilo sve što je rekao pre nego što je spojio naše usne i pružio mi rajski užitak.
Skladno je vodio ovaj poljubac i osećala sam leptiriće, kao da mi je prvi put.
Nisam žalila ni za šta što se desilo,a tako sam mislila da hoću.
"Volim te...",kaže i sledeni me u mestu.
Od kad to nisam čula. Naježila sam se od dve reči. Neverovatan je.
"I ja tebe...",prošapućem i spojim naše ruke.
Osetim nešto čedno na ruci i podignem da pogledm.
Krv. Na njegovoj ruci bilo je krvi.
"Lucas...",kažem kroz uplašenk izdah.
"Nije to ništa,opraću.",odmahne rukom.
"Hajdemo kući..."
Tako mi nedostaje to mesto i sve štp se tu desilo. Svo ovo vreme mo je falilo to nešto. Ali sada sam kompletna. Falio mi je samo on.
"Ali pašćeš godinu...",upozori me.
"Jebe mi se."
"Stvarno? Mogu da ti pomognem u tom slučaju.",završi i krene da se smeje.
"Kretenu. Polazi kući.",povučem ga za drugu ruku i zajedno prepešačimo do obližnjeg parkinga na kome je Lucas parkirao svoj auto.
...
Iiiii evo gaaaa!!!!
Kako vam se dapada?
Jeste malo krace,ali sam vam konacno ispunila zelju.
Vote?
Komm?
🙈🙈🙈Mislim da će uskoro kraj priče... Tkd... Nisam sigurna koliko još ima,ali uskoro... 😈😈😈
Ly all ❤💋
ESTÁS LEYENDO
My New Teacher
Romance"Vi u meni budite nešto sasvim drugačije,nešto što do sada nisam osetio..." govorio je dok se moje telo ježilo svakom njegovom rečju sve više i više. "A Vi u meni više ne budite ništa... Budili ste sve što može da se nazove osećanjima,ali više ništa...