"Šta,Diana? Reci mi.",već pomalo isfrustrirano ponovi.
"Sve bi učinio za mene?",konačno pronađem način da ga upitam,pa to i uradim.
Na moje čudnovato pitanje on sklopi ponovo neku čudnu facu i protrese glavom.
"Pa,da,naravno... Ali ne razumem zašto me to pitaš.",odgovori i idalje pokušava da shvati šta želim.
"Onda ćeš otići sa mnom da uradimo tetovaže.",kao iz topa mu bacim ovu rečenicu na koju on raširi zenice.
"Ne dolazi u obzir. Zar ćeš raditi tetovažu? Ti,Diana? Nema šanse."
Znala sam da će tako biti. Ali ja stvarno želim tu tetovažu. Hoću da imamo zauvek nešto zajedničko.
"A zašto da ne?!"
"Možda jer nisi sposobna da izdržiš tako nešto?!",brzinski podigne ton i uvredi me,ne želeći to.
Znam da nije hteo to da kaže,ali jeste. Ne želim problem,ali moram da mu dan do znanja da mi je njegova izjava zasmetala.
"Izvini? Ti si to mene ipravo nazvao nesposobnom?"
"Ne,hteo sam da kažem da mnogo boli i da ne možeš da izdržiš.",pravda se kako ne bi došlo do svađe.
"Pa rekao si s me boli.",uzvratim.
"Ugh! Kao malo dete si. Mene ne boli,tebe hoće.",objašnjava mi,podigne me iz svog krila i odlazi u spavaću sobu.
Neću ovo ostaviti ovako.
"Lucas,vrati se!",viknem i kada vidim da me ignoriše,namučim se sa nateram sebe da se pomerim i odem kod njega.
"Nema tetovaže,Diana.",kaže i pre nego što uspem da ga zamolim ponovo.
"A zašto? Želim je! Neće me boleti obećavam!",sedam do njega i zagrlim ga naslanjajući glavu na njegova leđa.
"Diana. Ne."
"Ahh sada kapiram zašto ne može! Pa ti se u stvari plašiš za sebe! Jaoj bebo mala,pa to neće puno boleti...",zadirkujem ga i poljubim u obraz ponašajući se kao prema malom detetu.
On me je gledao čudno i nekako su mu se obrve skoro spojie zbog njegove novonastale face.
"Poludela si. Okej. Radimo tetovaže,ali neću reč da ti čujem! I ko prvi jaukne ili pusti suzu, vodi kod svojih roditelja na ručak.",predloži i nasmeje se ljigavo.
"Dogovoreno!"
(…)
Sedimo u čekaonici mesta gde se izrađuju tetovaže i čekamo naš red.
Odlučili smo da istetoviramo po polovinu srca u kojoj će stajati naša prva slova imena. Tetovaža će biti na grudima u predelu ispod ramena kao i njehova suzica. Kako sam smo uzbuđena. Ne mogu da dočekam da uradim to. Jeste me je malo strah toga da me ne boli mnogo,ali preživeću.
Izlazi nabildovani dečko i poziva nas inutra.
Ulazimo u mali prostoriju na čijim se belim zidovima nalaze fotografije bendova,zmajevani svih tih cool stvatri.
Malo je zastrašujuće.
Lucas mi stegne ruku dajući mi podršku i ako bi sada mogao da mi se smeje i kaže da je bio u pravu kada je reko da ću se plašiti.
Kažu nam da legnemo na one njihove stolove koji izgledaju kao stolovi za operaciju. Poslušamo ih i ubrzo se između naših stolova nađe zavesa a onda i skroz oko njih. U moju ,sada, kabinu uđe crnokosa devojka puna pirsinga,trtovaža i nekog punk stava.
"Šta želiš?",hladan glas prostruji mojim ušnim kanalima i zaledi me i trenutku kada uzima iglu.
Objasnim joj svoju želju ona ubaci onu spravu u nešto a mene tera da skinem majcu,nakon čega mi je premazala željeno mesto nekom tečnošću koja je ubrzo izvetrela.
Izvadi iglu iz onoga i krene njome ka mojim grudima.
Malo je reći da sam se prestravila. Bila sam u potpunom bedaku,i jedino što s htela je bilo da se suzdržim suza ukoliko bude bolelo. Ne želim da se brukam.
Nakon nekog vremena,moja tetovaža je bila gotova. Pa i nije bolelo toliko koliko sam se plašila da će boleti. Iskreno,bol koju sam osetila ne mogu porediti sa srećom koju sada osećam.
"Zadovoljna?",upita ledena cura.
"Da,hvala.",uzvratim istim tonom i ustanem s stola oblačeći majcu.
"Bilo je teško. Imaš puno ugriza. Nemoj mu dozvoliti da ti grize deo pod tetovažom. Bar neko vreme."
Svakom njenom rečju koža mi se ježila,srce brže kucalo a hladni znoj je prolio moje telo. Stamota me je pokopala.
Kako sam tako glupa i plitkoumna?
Klimnem glavom i izađem iz kabine plativši naše tetovaže. Ne želim da on plaća sve moje hirove. Neće moći da podnese sve moje troškove,kako tata kaže. A i nije dužan. Nismo u braku i nema nikakvih obaveza prema meni,tako da moram malo da uzmem neke stvari u svoje ruke. On plaća sve račune u većinu namirnica koje kupimo, prosto mi je postalo neprijatno da sve on plaća. Znam da će se ljutiti,ali proćiće ga.
Sedam na stolicu i čekam da završe njegovu tetovažu. Za to vreme proveravam društvene mreže.
"Dugogodišnji par,Zayn Malik i Perrie Edwards Malik,samo što su proslavili godišnjicu svoje ljubavi,a već se razvode. Da li je ta ljubav svo vrme bila laž,i da li su Diana i Olivia Malik plod lažne ljubavi? Pročitajte u novom broju dnevnih novina STAR."
Natpis koji sam pročitala je bio šokantan. Šta se dešava? Zašto nam nisu rekli?
Moram ih odmah pozvati i proveriti tačnost ove informacije.
Pretražim imenik i konačno ugledam Tata♥,te dotaknem slova i pozovem oca.
Zvonilo je do kraja i nije se javio.
Onda sam rešila da pozovem mamu.
Mamita♥
Ugledam ime i pozovem majku.
I njen telefon je dosta dugo zvonio,ali se ona javila.
"Diana,ljubavi,ne mogu sada da pričam. Zvaću te kasnije.",kaže i mi prekine vezu.
Glas joj je bio uzrujan i pun straha ili ne znam već čega. Nije zvučala normalno.
Nemoguće.
Zar će se razvesti?
Sada?
Ali oni su savršen par. Uvek sam im zavidela na tolikoj ljubavi i nežnosti,a sada će se razvesti.
Ne mogu da poverujem u to.
____________________________________
Hellooo gajzzz
Hmmm
Eto opet neizvesnosti.
Je li ovo istina? Hoće li se razvesti?
Šta mislite o partu?
Škola uhvatila pa ne pušta. Jedva sam stigla da napišem part. Sledeći će uskoro,nadam se.
Volim vas sve ❤❤❤
Poyyyzzz ❤❤❤
-M.xx
أنت تقرأ
My New Teacher
عاطفية"Vi u meni budite nešto sasvim drugačije,nešto što do sada nisam osetio..." govorio je dok se moje telo ježilo svakom njegovom rečju sve više i više. "A Vi u meni više ne budite ništa... Budili ste sve što može da se nazove osećanjima,ali više ništa...