Slobodno ostavite usputne,ljudi i to rade po nekada,znate? :D
____________________________________
Nakon par minuta gledanja TV-a meni se prispava,pa zato ugasim uređaj i zaspim na kauču. Nije mi se dalo da se penjem na sprat.
We used to be crazy in love...
Trgne me iz sna melodija moje omiljene pesme,i shvatim da me neko zove. Uspravim se i pogledam u ekran.
Lucas.
Tek sad me se setio? Jadno.
"Halo...",pospano izgovaram
"Jesi li ti normalna?! Ceo Božji dan mi se ne javljaš,premro sam od brige! Gde si?",kaže veoma glasno i uzrujano.
"Kod Lye,ostavila sam ti poruku."
"Nisam ni bio kući, tj bio sam al nisam mogao ući. Ostavio sam ključeve unutra a ti si zaključala.Tu sam za sekund. Dve ulice sam udaljen od tebe."
Prekine i kroz par minuta vidim svetlo auta ispred kapije.
Otvorim vrata da on ne bi probudio Oliviu kucanjem.
Potrči ka meni i zaustavi se nekoliko centimetara ispred.
"Zašto si pobegla?",upita glasno
"Ššš... Lya spava.",utišam ga
"Pitao sam nešto,Diana.",oštro me podseti.
"Samo sam... Shvatila sam da nam je bilo potrebno malo prostora i razdvojenosti... I...", mucala sam neznajući kako sa mi objasnim.
"Kako si to zaključila?",izdahne hvatajući se za glavu.
"Pa danas si mi rekao da ne želiš više da me slušaš,pa...",oborim pogled.
"Ah... Izvini... Povredilo me je jer si ti platila tetovaže. Bio sam nervozan. Znaš da nisam tako mislio."
"Znam.",tiho kažem i uputim mu nevini pogled.
On spaja naše usne i zateturamo se unazad. Zatvorim vrata kada uđemo u kuću i moje telo završi između njegovog tela i zida.
Desna ruka mu zaluta niz moj šorts,dok leva pridržava moj obraz. Moje ruke se nalaze na njegovim prsima igrajući se majcom koju je nosio.
Poljupci su se produbljavali i bivali sve strastveniji iz sekunde u sekundu. U trenutku me povuče za ruku,ne razdvajajući naše usne,i završimo na kauču. On sedi,a ja raširenih nogu u njegovom krilu. Sada su mi ruke na njegovom vratu a njegove ispod moje majce.
"Čekaj... Ne možemo sada...ovde...",kroz uzdisaje kažem nakon što ga prekinem u skidanju moje majce.
"Zašto?",upita.
"PMS.",kratko odgovorim i nastavim poljubac.
Neprijatno mi je da govorim o takvim stvarima s njim,ali bolje što sam mu rekla,nego da se oboje nadjemo u neugodnoj situaciji kasnije.
"Ali to ne znači da ne možemo ovo.",nastavi da me ljubi a onda premesti svoje tople usne na moj vrat.
Spuštao je usne sve niže sve dok nije naleteo na moju majcu. Ali ni to nije video kao prepreku. Spustio ju je na niže i dao mi do znanja šta je svo vreme želeo.
Tetovaža,naravno.
Spušta vrele poljupce na crtež na mojoj koži a onda vrati usne na moje.
Razdvojimo se na kratko i ja iskoristim trenutak da ponovim njegov postupak.
Ljubim svaki deo njegovog vrata a onda prelazim na ključnu kost,pa i na prsa. Nežno ljubim tetovažu,a onda me on prekida.
"Mislim da bi smo trebali da prestanemo.",pogleda ka pantalonama i shvatim i zbog čega.
Nevino ga pogledam kroz nekoliko treptaja nakon čega on ostavi još par poljubaca na moje usne,a onda ode u WC.
Na licu mi se pojavi ludački osmeh od uveta do uveta jer sam bila jako srećna što smo izgadili odnose i razjasnili sve današnje sukobe.
I svakako. Na kraju dana svi smo isti. I u krupne sate nije kasno da se isprave greške. Niko ne želi da u novi dan unese nesreću i nelagodnost.
Nakon par minuta Lucas se pojavi na vratima.
"Idemo na spavanje...",predložim i on pruži ruku u znaku da dođem da me zagrli. To i uradimo i tako zagrljeni odemo u moju sobu. Legnemo u moj krevet i istog trena zaspemo.
Pa kako i ne bismo?
Bio je ovo dug dan za oboje.
I dok sam tonula i san bilo mi je drago da osetim njegove velike ruke oko svog struka. Postala sam zavisna od tog dodira,tih usana i...ma nebitno... :D
____________________________________
Eto još jedan,do duše,kraći part, ali daj šta daš. Možda ga ne bude bilo cele nedelje hah. Hvala što čitate! I pišite utiske dole. ♥
Luv ya ♥♠♣♦
-M.xx
YOU ARE READING
My New Teacher
Romance"Vi u meni budite nešto sasvim drugačije,nešto što do sada nisam osetio..." govorio je dok se moje telo ježilo svakom njegovom rečju sve više i više. "A Vi u meni više ne budite ništa... Budili ste sve što može da se nazove osećanjima,ali više ništa...