UPOZORENJE! ONI KOJI NE VOLE PERVERZIJU NEKA PRESKOČE TAJ DEO. VI SLOBODNIJI UŽIVAJTE. ;)
___________________________________
Podigao me je da mi noge budu oko njegovog struka i strastveno me ljubio. Osetila sam dobro poznate žmarce koje u poslednje vreme sve češće osećam. Prolazila sam mu rukama kroz kosu i to ga je jos vise napalilo. Svaki put kad bi me više stisao ili zagrizao,ja bi ga blago počupala. Osetila sam kako zavlači ruku ispod moje majce.Usporeno je prelazio prstima po mojim leđima i prebacio se na sisanje i grickanje mog vrata. Njegove vrele usne na mojoj koži su bile pun pogodak u tom trenutku. Znala sam da će mi ujutru ostati šljiva,ali to sam i želela.Tako će svi znati da sam njegova.Polako me je spustio na krevet i za manje od sekunde moja top majca je završila u nekom uglu sobe.Krenula sam rukama prema njegovom kajšu da ga otkopčam,ali me je zaustavio.Taman kad sam htela da se pobunim,stavio mi je prst na usne,seo na krevet i mene povukao da mu sednem u krilo. Počinje da mi se sviđa ovo što radi.
Sklonio mi je sa lica kosu i nežno poljubio donju usnu,zatim je jezikom dodirnuo moj.Taj pažljiv poljubac je natenane prerastao u naš neki nemusti jezik.Njime smo pricali jedno drugom najdublja osećanja,ona koja nikad nemamo hrabrosti reći na glas.Naši jezici su se preplitali i borili za dominantnost,ali mi smo osećali da je to vise neki čudni ples...Jedinstven,prelep i samo nama poznat...Ugrizla sam mu donju usnu i time zavrsila nas mali rat. Presla sam na grickanje njegovog vrata znajući kako će to da utiče na njega.Jezikom sam kružila po njegovoj koži i siskala je. Iznenada sam ga jako ujela na sta je on jauknuo.
,,Bože da li si ti devojka ili vampir? Što me ujede tako jako?“,upita kroz izdisaje.
Taj izdah je govorio više nego što treba. I ako je bio taj slučajni ugriz veoma bolan,mislim da je na njega ostavio veliki pečat u vidu uzbuđenja.
Samo sam se krajičkom usne nasmešila i pogledala ga pravo u oči.On je oblizao usne i opet me poljubio. Ponovo sam krenula da mu otkopčam kajš i ovaj put mi je dopustio.Ubrzo su i njegove pantalone zavrsile negde na podu.Kad sam htela da otkopcam svoju suknju,zaustavio me je tako što me je uhvatio za ruke.
,,Dopusti meni.“,rekao je glasom promuklim od uzbuđenja.
Bez problema mi ju je svukao i samo bacio nazad upucujuci mi jedan od najlepših osmeha. Posmatrao je moje telo prelazeći rukama po nekim delovima što je nakostrešilo većinu dlačica na mom telu.
Primetila sam mu u očima da me želi i zato sam namerno odlučila da ga malo mučim.Približila sam mu se i češala se kukovima o njega,osetila sam kako mu se njegova stvarčica diže.U treptaju mi je skinuo brus i donji ves,kao i svoje bokserice. Čipkani komadi mog rublja su se našli na podu zajedno sa njegovim vešom.
Spojio nam je usne,ruke odmarajući na mojim butinama. Ja sam svoje prebacila oko njegovog vata i onda sam osetila kako ulazi u mene. To je radio kao da se boji da se svakog trenutka ne polomim.Kad je celom duzinom ušao u moju intimu, ispustila sam zadovoljni uzdah sličan njegovim mnogobrojnim ove večeri.
Nisam sigurna koliko vremena je sve ovo trajalo,meni se cinilo kao da je sve trajalo satima.Ljubio mi je grudi,stomak,celo telo.Ucinio je da se osecam posebnom,dao je sve od sebe da uživam u svakom trenutku.Potvrdu je imao u mom stenjanju i uzvikivanju njegovog imena. Svršili smo u isto vreme i onda zaspali. Znojavi,umorni,ali srećni u našoj ljubavi.
(…)
Teška ruka na mom stomaku je otežavala moje disanje i natera me da se probudim. Polako protrljam oči i okrenem se da bih videla Lucasa.
Zapazim anđeosko lice koje tako mirno i duboko spava da bi mi bili žao kada bi ga probudila.
Posmatram ga dugo,a onda i prstima pređem preko njegovog obraza,na šta on razvije usnice u osmeh i automatski mi ulepša dan. Stavi svoju ruku preko moje i primakne je usnama ostavljajući nežni poljubac.
" 'Jutro,bučna malena...", zadirkuje me i obgrli privlačeći me uz svoje toplo telo.
"Ti si kriv...",svalim krivicu sinoćnjeg vrištanja na njega i on podigne obrve pa i otvori oči.
Ispustim kikot na njegovu reakciju i njemu to verovatno biva slatko pa me poljubi.
Pokreće ruke po mojim leđima i stvara mi slike prošle večeri u glavi.
Nakon razmenjivanja nežnosti oboje se sredimo i obavimo jutarnju higijenu.
Odem u kuhinju u cilju da napravim doručak,ali mi se nije dalo pa sam otišla do obližnjeg meka i kupila nam hranu.
Kada sam stigla kući,Lucas je bio u kuhinji.
"Baš sam se pitao gde si.",ostavi mi poljubac na obraz.
"Isuviše sam bila umorna da bi spremila doručak...", priznam servirajući nam jelo.
Bacim pogled na njega,a on me prostrelja onim perverzim pogledom i sve mi bude jasno.
U trenutku spazim mnogobrojne modrice na njegovom vratu. Namrštim se i povučem mu majcu na dole,gde nailazim na još mojih umetničkih dela.
Zagrizem usnicu dokazujući mu da znam da sam kriva i nevinim pogledom osvojim još jedan poljubac a onda i zagrljaj.
"Sorry.",kažem nekim dečijim glasom kako se ne bi ljutio.
"Nisi mnogo bolja,tako da nemoj da mi se izvinjavaš,babe. Mislim da smo kvit.",nasmeši se i zajedno sednemo za sto.
Tokom doručka mi je sinula jedna ideja dok sam posmatrala suzicu na njegovim grudima.
Nisam znala kako da mu kažem jer sam pretpostavila da mi nikada to ne bi dozvolio.
I tako dok sam sklanjala naše tanjire i čaše sa stola,razmišljala sam o svim mogućim kombinacijama koje mogu biti od koristi.
Završila sam sa poslom i sela mu u krilo obgrljujući ga oko vrata jednom rukom.
"Lucas... Mislila sam da... Umm...", divno,želela sam da mu kažem to,ali sada ne znam kako.
"Šta,ljubavi?",upita i složi neku nedefinisanu facu.
"Pitala sam se da li bi..."
____________________________________
Neizvesnistt
Nina počinje da deluje na mene!
Šta mislite da hoće da ga pita?
Inače,za ovaj deo se većinom pobrinula moja mawa bebica double_scorpio i puno joj hvala na tome jer je deo koji je ona pisala (khm khm) stvarno genijalan. Slažete se?
Novi part uskoro jer se danas i sutra ne ide u školu pa ću uhvatiti vremena jer posle ide i vikend.
Volim vass
Poyy
💜💜💜
-M.xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My New Teacher
Romantizm"Vi u meni budite nešto sasvim drugačije,nešto što do sada nisam osetio..." govorio je dok se moje telo ježilo svakom njegovom rečju sve više i više. "A Vi u meni više ne budite ništa... Budili ste sve što može da se nazove osećanjima,ali više ništa...