Part LVII

733 49 10
                                    

Bude me zraci sunca koji probijaju kroz roletne na našim prozorima i teraju me da otvorim oči.  Mrzim to.

Dok pokušavam da razdvojim kapke, čujem otvaranje vrata. To mi automatski privuče pažnju i odmah otvorim oči. Do đavola.

Prvo pogledam do sebe i shvatim da Lucasa nema. Logično,čim su se vrata otvorila,mislim... Verovatno da nemamo duhove u stanu. Kolike su šanse da nan se uvukao nekakav demon u kuću?!

"Bože,Diana,lupaš ujutru isto kao i kad si pijana. Saberi se. ",kaže mi neki glas iznutra,te se odlučim za to da ga poslušam.

Pogledam ka vratima i vidim svog mišićavog dečka kako u boksericama ulazi i unosi u sobu poslužavnik sa doručkom za dvoje,kao i ružu među zubima.

Krenem da se smejem i povučem prekrivač preko grudi i ustanem i sedeći položaj. Nije mi baš prijatno u brusu i gaćicama,ali šta je tu je.

"Šta je smešno?",upita uvređeno dok spušta svoje remek delo na krevet.

Meni to biva toliko slatko da ne uspem da odolim,te ga privučem k sebi u krevet i započnem strastveni poljubac. Ne znam zašto,ali imala sam neku potrebu da ga izludim.

"Woo...",kaže i izdahne.

"Dobro jutro i tebi.",sarkastično kažem i ispratim njegove pokrete ka njegovoj strani kreveta.

Sedne do mene i pruži mi onaj cvet koji je držao u zubima do maločas.

"Aww,hvala tii...",razmaženo kažem i poljubim ga u obraz.

"Ništa,10$..."

"Idiote.",uzviknem dok uzimam jedan sendvič sa poslužavnika.

"To je bila jedina stvar koje sam se setio sada. I da... Mislim da bi smo morali u kupovinu popodne,frižider je gotovo prazan,ako izuzmemo 10l piva..."

"Mhm... Svakako...",promrmljam punih ustiju i dobijem podsmeh s njegove strane.

To počne da me nervira,pa uzmem i njegov sendvič i nabijem mu ga u usta.(koliko ovo zvuči pogrešno 😂)

On i dalje nastavi da se smeje dok jede onaj sendvič. Ludak.

Nekih pola sata smo se sigurno razvlačili po krevetu,hranili,mazili, ljubili,grlili. Ma sve. Obožavam ovakva bezbrižna jutra,ali jebena škola.

Trenutno i dalje sedimo u krevetu i držimo telefone u rukama. Koja zaraza. Kakve su šanse da ne odem danas na faks a ipak prođem godinu? Veoma male,znam. Sada ne smem da propustim ni jedno jedino predavanje, ili sam ispala.

Ja se smilujem da ustanem i konačno se sredim. Napustim toplu postelju i krenem ka ormaru. Osetim ruku na svojoj zadnjici i istog trena se okrenem i pogodim ga jastukom koji sam prvi dohvatila.

"Imbecilu!",razderem se i okrenem kako bih uzela potrebne stvari,ali onda shvatim da ih nema ovde. Da su sve u Olivijinoj kući.

"Znaš,ponosan sam što si moja. Imaš spektakularnu guzu,baby..."

"Jebi se Lucas..."

"Ahh,samo reci... Šta kažeš na večeras?",pokušam da izignorišem perverzni kometar.

"Sranje! Lucas! Nemam šta da obučem!",povisim ton već uzrujano i krene da me hvata panika.

"Smiri se,ljubavi... Obuci nešto moje i odvešću te do kuće da se presvučeš..."

"Stvarno? Mogu da uzmem tvoje farmerice i majcu?",iznenađeno upitam.

Čoveče,kako bi to bilo kul.

"Naravno da možeš...",nasmeši mi se i ustane iz kreveta.

Priđe mi i ja ga jako zagrlim,a on uzvrati.

"Ne možeš ni da zamisliš koliko sam srećna ovde s tobom. Ovo ne bih menjala ni za šta na svetu.",spustim glavu na njegovo rame i poljubim mu ključnu kost.

"Znam,babe... Ni ja...",ostavi poljubac u mojoj kosi i pospremi krevet dok ja tražim nešto za obući.

U kopanju po njegovim stvarima naiđem na belu majcu i farmerice koje su mi samo malo široke. Toliko da,od prilike mogu da mi stanu obe noge u jednu nogavicu. A i dugačke su mi. Drugim rečima,pantalone su prevelike.

Ipak se odlučim da skinem farmerke i ostanem samo u majci. U trenutku kada sam spakovala i zatvorila ormar, ušao je Lucas u savršeno ispeglanoj, beloj košulji i farmericama.

"Wow... Od sad ćeš stalno nositi moje stvari.",zagrize donju usnu i odmeri me od glave do pete.

"Ali kako ću ovako? Tvoje pantalone su mi velike..."

"Uzmi bokserice...",slegne ramenima i sedne na krevet.

Otvorim fioku i u moru donjeg veša pronađem kondom i čisto crne bokserice. Dok ih ja pažljivo navlačim, on me promatra prateći svaki moj pokret. Napaljenko.

Obučene bokserice su mi kao neki široki šorts. A onaj prednji deo je potpuno prazan. Logično. Nemam šta ti da stavim,za ogtomnu razliku od Lucasa. To je ista situacija kao kad bi Lucas sada obukao brus. Haos.

"Vidi šta sam našla...",zadirkujem ga mašući srebrnim paketićem na koji sam slučajno naišla.

On se na moj perverzluk samo nasmeje i namigne mi. Budala.

"Izgleda su zvezde na našoj strani...",pokaže blistavo bele zube.

Nisam imala komentara.

Vratim kondom na mesto gde sam ga i našla,te se zaputim ka kolima. Lucas ubrza kako bih stigla da se spremim. Kroz pola sata smo već bili u mojoj i Olivijinoj kući. Sestra mi se toliko smejala zbog stajlinga da sam u jednom trenutku poželea da je gađam onim gaćama ali sam bila i suviše sebična da bih nekome dala bokserice svog dečka,pa sam samo produžila ka svojoj sobi. Lucas me je čekao na mom krevetu dok sam obukla suknju i majcu, pa smo požurili ka fakultetu.

"U koliko završavaš?",upita ne skrećući pogled sa ulice.

"Oko pola dva sam kući. Zašto?",zbunjeno zapitam.

"Onako... Danas će otići neki ljudi po tvoje stvari."

"Sjajno... Završavaš li i ti tada?"

"Malo kasnije.",uzvrati.

I kao i obično,parkirao se dalje od faksa kako ne bi smo zajedno došli. I ako svi već znaju za nas,mi se i daje krijemo. Jedino osoba koja ne sme da zna za nas i ne zna,svi ostali su upućeni.

Ostavim mu poljubac na obraz i krenem na sivom zatvoru. Nakon pola pređenog puta čujem da Lucas zatvara vrata i kreće ka školi.

Nakon ulaska u dvorište faksa,nađem se ja Freddyem i Maggy,pa se zajedno zaputimo na predavanja. Veoma dosadna predavanja.

Mislim,kome su još predavanja zanimljiva,i to još mesec dana pred apsolventsko veče...? Pa nikome. Do duše,meni nisu ni ovako zanimljiva. Lik koji samo priča o nebitnim stvarima i oduzme mi pola dana. Sranje.

...................,,,..........,,,........,,,...............

Evo gaaa
Baš sam brza,a?

Znam da sam debil... Ha-ha  😎

Deo je dosadan ali par sledećih će biti,nadam se,zanimljiviji.

Mišljenje?

Ly all

M.xx

My New TeacherNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ