November 1981 - Londýn
„Moja paní," ozval sa tichý hlások domáceho škriatka. Walburga nakrčila nos, odvrátila svoj pohľad od zvyšku svojej rodiny a pozrela sa na škriatka pri jej nohách.
„Čo je?"opýtala sa ho otrávene.
„Máte návštevu," odpovedal skromne so sklopenou hlavou. „Nejakého tupca z ministerstva. Praje si vidieť vás a pána Blacka staršieho."
Orion Black len pretočil nad týmto očami. Nenechajú ho na pokoji ani jeden jediný deň. Postavil sa a napravil si sako.
„Zavolaj ho do salónu na prvom poschodí," nakázal škriatkovi, ktorý sa hlboko uklonil a odišiel z jedálne.
„Čo tu môžu chcieť o takomto nečase?" opýtal sa ho jeho mladší syn Regulus a podľa rodokmeňa len jediný syn.
„Zrejme peniaze," odfrkol si znechutene. ,,Alebo informácie o Bellatrix. Jedno z toho určite," panovačne našpúlil pery a vydal sa k dverám.
„Poď Walburga, nenechajme nášho hosťa čakať dlho."
V salóne na prvom poschodí stal pri kresle mladý auror Brake a nervózne podupkával nohou. Keď sa za sebou počul otváranie dverí, tak sa bleskovo otočil. Vo dverách stál Orion s vážnym pohľadom a po jeho boku jeho žena, ktorá sa tiež netvárila dvakrát prívetivo.
„Pán Black," oslovil ho a prišiel o krok bližšie. Podal mu ruku. „Som auror Brake a som tu ohľadom vášho syna."
Orionove obočie vyletelo snáď do polovičky čela.
„Môjho syna? Ten práve večeria a nezdalo by sa, že má nejaký problém,"povedal kľudne. ,,Samozrejme, ak by mi ho nechcel povedať po večeri pri ktorej ste nás vyrušil."
„Ospravedlňujem sa, ale ide o vášho druhého syna Siria, Siria Blacka."
Tentokrát to bola Walburga, ktorá sa ozvala.
„Ten krvizradca už dá..."nestihla dopovedať pretože ju prerušil manžel zdvihnutím ruky. Venovala mu jeden nechápavý pohľad a Orion ju opäť skľudnil jedným tvrdým pohľadom.
„Čo spravil? Pokiaľ viem, sedemnásť už mal dávno a všetku zodpovednosť nesie sám za seba." Auror Brake prikývol.
„Áno, ide o to, že dnes poobede zabil dvanásť muklov a jedného čarodejníka menom Peter Pettigrew, po ktorom ostal len prst,"povedal im s vážnym pohľadom na tvári. Blackovi ostali zarazene pozerať na mladého aurora akoby práve spadol z nebies. Prvý z manželov sa spamätal pán Black a spokojne sa uškrnul.
„Predsa sa len spamätal," poznamenal a nechal mladého aurora zakriviť obočie. ,,A to ste nám to musel prísť oznámiť? Dozvedeli by sme sa to tak či tak."
„Sirius je odsúdený na doživotie v Azkabane a je tu jedna nedoriešená vec," povzdychol si auror a jemne nakrčil nos.
„Aká?"
Mladý auror odstúpil a mávol prútikom ku kreslu. To sa otočilo a odhalilo malého takmer trojročného chlapca, ktorý spal a pritom silno zvieral svojho plyšového medvedíka. Jeho kučeravé vlasy sa vlnili v hustých prstencoch na jeho čele a zvýrazňovali tak jeho malú detskú tváričku.
Orionovi sa zatajil dych. Musel párkrát zaklepotať viečkami aby sa presvedčil, že to čo vidí nie je len výmysel jeho mysle. V kresle akoby videl kópiu svojho syna, ktorý je odsúdený na doživotie.
„Boli sme oznámiť slečne Malfoyovej čo jej priateľ spáchal, no ju sme tiež našli mŕtvu. Teraz ostáva tento chlapec bez rodiny, keďže k príbuzným slečny Malfoyovej ho nemôžeme dať z dôvodu podozrievania zo spolupráce s Vy-Viete-Kým. Je to na vás, ak ho neprijmete, budeme ho musieť dať do jedného z Londýnskych detských domovov," povedal auror a stočil svoj pohľad na Oriona, následne na jeho manželku.
Po tomto prehlásení ostalo v miestnosti napäté ticho. Orion Black sa poškriabal na brade a prešiel bližšie k dieťaťu, ktoré si spokojne odfukovalo v kresle. Čupol si aby videl na svojho vnuka lepšie a chvíľu ho pozoroval. Malý chlapec nepochybne zdieľal tie isté rysy ako jeho predkovia. Rovný nos, vysoké zatiaľ nevýrazné lícne kosti a krásne srdcovito vykrojené pery. Orion by dal ruku do ohňa, že aj očí má farby liateho striebra.
„Nemôžeme si ho nechať Orion, je to syn toho zradcu," zasyčala Walburga a podišla bližšie k svojmu manželovi aby mu dohovorila. Black si odfrkol a postavil sa.
„Čoby sme nemohli. Vynahradí to, čo napáchal jeho otec," vyhlásil pán domu a pozrel sa na mladého aurora.
„Necháme si ho. Smiem sa opýtať ako sa volá a čo sa stalo s jeho matkou?"
Brake prekvapene zaklipkal očami. Netušil, že nevedia meno svojho vnuka.
„Acrux, Acrux Canopus Black, pane," začal a vybral z vnútorného vrecka habitu pergamen. „Maia Malfoyová bola nájdená mŕtva v kuchyni. Podľa preskúmania ministerstvo zistilo, že sa sama otrávila," prehlásil pokojným hlasom auror a Black sa vystrel do celej svojej výšky.
„V poriadku," začal a obrátil sa na aurora. „Postaráme sa o chlapca."
YOU ARE READING
Slytherin boy||SK
FanfictionBlack skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzenia je vychovaný jeho starými rodičmi a strýkom. Naučili ho rešpektovať tradície, ctiť čistú krv a po...