Forbeslere Gelen Mektuplar... 3. BÖLÜM

10.6K 319 31
                                    

3. bölüm

          Sevgili Dostum, Bu Dünyadaki Tek Arkadaşım Caroline,

     Bu mektubu taşınalı iki yıl olmasına rağmen alışamadığım ve evim diyemediğim bu saraydan yazıyorum. Buralarda konuşacak kimsem yok. Her tarafta senin dostluğunu arıyorum.

      Hayatım sadece Kol’un burada olduğu; Klaus ve Elijah’ın beni gezintilere çıkardığı ve bazen de Charlotte ile konuştuğum günlerde güzel geçiyor. Ama Nik ve Elijah’ın ne kadar meşgul olduklarını bilirsin, durmadan devlet ve toprak işleriyle uğraşıyorlar ve Kol da genellikle hep eski sarayımızda. Hepsi o kadar çok çalışıyor ki bazen günlerce onları görmeden geçiriyorum. Onlar için üzülüyorum.

     Elijah’ın eşi Charlotte'u biliyorsun; zavallı kız ailesini ziyarete gitti ve orada hastalandığını haber aldık ve yolculuk için yeterince iyi olmadığından saraya geri gelemiyor sanırım bahar dönemini orada geçirecek. Elijah ona bir çok doktor yolladı tabii, yakın zamanda dönmesini umuyoruz.

     Ve tüm bu yaşananların arasında değerli  Carolinem seni gerçekten çok özlüyorum. Saraydaki günlerimiz çok güzel günlerdi. Belki o günlere geri geri getiremeyiz Caroline; fakat bu o anılara yenilerini de ekleyemeyiz demek değil. Ve bende o yüzden bir karar verdim. Senin için bir şölen düzenliyorum, evet sadece senin için… Bu şenlik için Elijah babana bir mektup yollayacak. Biliyorsun baban ve annen beni çok sever, benim senin için düzenlediğim bir şölene katılmana kesinlikle izin vereceklerdir. Hatta orada anneni ikna edip bir süre bizimle yaşamanı kabul edeceklerini umuyorum.

     Bu şölen için çok heyecanlıyım. Düşünsene uzun geçen iki yıldan sonra seninle tekrardan bir araya geleceğiz. Sosyete takdim balona gelemediğim için gerçekten çok üzgünüm. Ama Niklaus oradaydı ve seninle konuşmasa bile harika göründüğünü söyledi. Senin çok değişip güzelleştiğini de söyledi ve ben buna hiç şaşırmadım Caroline çünkü sen her zaman bir peri kadar güzeldin. Tyler Lockwood’un sana neden tutulduğu çok açık her ne kadar sen ona tutulmasanda… Merak etme Caroline bir gün sende seni isteyen birine aşık olacaksın. Bundan eminim hatta içimden bir ses bu çok yakında olacak diyor. Şölende belkide hayatının aşkı ile karşılaşacaksın; kim bilir? Krallıktan bir çok kişi bu şölene katılacak ve sende birini bulacaksın benim tatlı sırdaşım. Aynı benim bulduğum gibi… Bu arada bu mektubun içine ona yazdığım mektubu da sakladım, onu abine ulaştırmanı istiyorum canım. 

     Biliyorsun Caroline eğer başka bir yol olsaydı seni de zor duruma sokmazdım ama ailenin sana yaptığı baskının aynısı benim üzerimde de var ve ağabeylerim ağabeyine bir mektup yazmama asla izin vermezler. Bu yüzden sana minnettarım. Hem sırrımızı sakladığın hem de onunla aramızdaki mektupları taşıdığın için.    

     Sana yazmam gereken bir haber daha var. Finn ile mektuplaştığımızı biliyorsun. Geçen mektupta da sana kralın kraliçe ile yaşadığı sorunlardan bahsetmiştim. Ve Lady Sage adında bir kadından bahsetti. Anladığım kadarıyla kız Fransızmış. Bilirsin kralın pek çok metresi olur ama görünüşe göre sevgili ağabeyim bu kadına vurulmuş. Ben kraliçe ile aralarını düzelteceklerini düşünüyorum ama Finn mutlu olduktan sonra Sage i de kabul edebilirim. 

     Bu aralar bir derdim de şu kralın sarayından bizim sarayımıza gelen kadınlar. Tanrım hepsi ağabeylerimi ayartmak için gözlerini açmış durumdalar. Hatta evli olduğunu bildiği halde Elijah’ı bile. Kol’un bu durumdan zevk aldığını açık ama Niklaus bu durumdan sıkılmış durumda, zavallı Nik her kapıyı açtığında karşısında kucağına atlamaya hazırlanan bir kadınla karşılaşıyor. Biraz komik biraz trajik olaylar dönüyor sarayda.

Uzun Zaman ÖnceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin