Akıl Karışıklığı İçin.

1.1K 46 8
                                    

Sevgili okuyucularım aklınızın karıştığını gördüm ve tavsiyeleriniz üzerine soyağacı çıkarmaya karar verdim.

Öncelikle Klaus ve Caroline’ın çocuklarına bakalım…

Beatice, Christoph ve Bauer. Bildiğiniz gibi Beatrice en büyük kız, ondan sonra ise doğan çocuk erkek yani Christoph. Ve Bauer’de en küçük olan… Bauer daha çok Caroline’a benziyor, Beatrice ise büyükannesine.

Rebekah ve Stefan’nın çocuklarının adı, Peter.

Marie ve Kol’un ilk çocuğu Esther ve ikinci çocukları ise Roman. Roman’nın değişik bir karakter olduğunu yakında anlayacaksınız.

Onun dışında Charles ve Elizabeth var. Elizebeth şuan Lancelin ile evli, kendisi muhtemelen Fransa kralı olacak. Charles ise beklenildiği gibi Beatrice ile değil öbür kuzeni Esther ile beraber. Bununla ilgili herkes şaşırmıştı ama benim başından beri düşlediğim buydu.

Jenny’e gelirsek o Elijah’ın ikinci eşi. Çocuklar tarafından pek sevildiği söylenemez özellikle Elizabeth ona karşı pek hoş şeyler hissetmiyordu ama o Elijah ile aralarında bir problem yok.

Charles şuan kralın sarayında, Kol onun kızından uzak kalması için yollama taraftarıydı ve yaptı da… Bundan sonra gelişecek olaylar var umarım hepiniz bundan hoşlanırsınız…

İşin aslı tahta kimin geçeceğine daha karar vermedim aklımdan bayağı tuhaf şeyler geçiyor ve tüm varisleri onurlandırmak istiyorum ama kararsızım. :(

Ah unutmadan, Campbell’ın yaptıkları onun başına işler açacak… Cidden onu sevmeme rağmen başına kötü şeylerin gelmesini de istiyorum, biliyorum kötü bir yazarım…

Ve teşekkürler siz hepiniz benim için çok değerlisiniz, bunca zaman beni yalnız bırakmadığınız için sonsuz teşekkürler…

Not: Yeni bölüm bugün gelecek lütfen o gelene kadar diğer hikayelerime göz atın, hepinizi çok seviyorum :***

Uzun Zaman ÖnceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin