I just needed to let this out. Frozen 2 is coming November 27, 2019!
I AM SO HYPED. I can't contain my feels! Pero syempre, konting kalma muna ako. Alam ko naman na magkakaroon ng sequel thanks to Moana's clues. And of course, ang big hit kaya ng Frozen. Syempre, gagawa pa sila ng kasunod para magkaroon ng mas maraming datung.
Chinat ko na 'yung isa kong friend about doon pero biased kasi siya sa Tangled. Alam lang ng iba kong friends na I like Frozen, not really love it deep down hanggang balun-balunan. Hindi talaga e. My heart yearns for Frozen.
Kaya kung tatanunin niyo 'ko kung ano ang favorite film ko of all time, it's Frozen.
Sure, Moana was loaaaaads better than Frozen. Kaya kong paulit-ulitin 'yun at hindi ako magsasawa. But Frozen... it was something na kahit magsawa ako, I know I will come back for it again and again and still have that magical feeling.
And now I'm listening to the Frozen album, something that I haven't done because I kept on playing the movie over and over again. And if I'm bored, I'll keep on repeating Love Is An Open Door and sometimes dance with them... I know, I'm weird that way.
Nilalaliman ko pa 'yung boses ko kapag Frozen Heart 'yung nagpi-play.
Even though I don't memorize the lyrics (because I really suck at it--but I can hum to it and never get lost), minsan nagpi-play na lang sa utak ko 'yung mga pangyayari. 'Yung mga batuhan nila ng linya. (Oops, some words do come out of my mouth).
I don't know exactly when my Frozen obsessions started. All I can remember is that one, fine, sunny morning when I heard my kapitbahays in my dormitory talking about Frozen. One room was even playing that movie. And then I remembered I have a copy of the movie and started playing it.
I was so shook when I finished the film. Syempre, na-LSS naman ako sa songs. So it was like three weeks before I finally got over of playing the song over and over again sa room. I knew my roommates were tired of the Frozen playlist at that time, but oh well. It was good. Just sing-along!
And then, when I'm so bored, I'll just watch Frozen again or play For The First Time In Forever. Or watch the ending scene. Or watch Let It Go.
Ito kasi ang isa sa mga bagay na talagang favorite ko. I only have like a couple of things that I really, really love: orange (my favorite color), writing (self-explanatory), Frozen, deep talks, walking...
It just amazes me that each one of us has our own list of favorites. Kung wala ka pa, I really do suggest you make one. 'Yung alam mong kahit na anong ibato sila laban sa gusto mo, ito pa rin ang pipiliin mo kahit anong mangyari. Na kapag makikita mo pa lang, mapapangiti ka na. Iba-iba naman tayo ng ginagawa sa mga anumang bagay na gusto natin.
Kaya kung hindi mo pa napapanood ang Frozen, panoorin mo na.
YOU ARE READING
Drive-Thru
RandomTuwing wala akong masulat, madalas nagsusulat lang ako ng kung ano. Kadalasan walang kwenta. Madalas, hindi ko natatapos. Mabilis lang. | Title inspired from Fast Food Fiction.