~|TANITIM|~

6.1K 145 55
                                    

Uzun bir aradan sonra geri döndüm! Sabırla bekleyenleri kocaman öper, müjdeyi veririm.

Çiçek Serisi'nin her kitabı birbirinden bağımsız olacaktır. (Yani en azından öyle olsun istiyorum) Serinin ilk kitabı Zakkum Çiçeği'ne 1.bölüm 20.06.2017'de yayınlanacak olup, bölüm günleri (haftada iki gün olabilir) duyurulacaktır. Neyse sizleri yeni kitabımızın tanıtımı ve karakterleriyle baş başa bırakıyorum.

•••••

Kızılhan Surları...

İçinde kocaman bir aile. Dışında kalın surlar. Derinlerinde ise can yakacak olan sırlar.

Kızılhan surları yıllar sonra yalanları farketmeye başlayan çocuklarının büyümesiyle alacaktı ilk darbelerini. Ve her şeye rağmen aşka tutulacaktı temiz suretlerle büyüttükleri.

Bu surların celladı aşıklar olacaktı. Ve yine aşıklar kalacaktı enkazın altındaymışçasına nefessizce.

Bu kitapta güzel sevdalar yaşanacak, iğrenç sırlar dökülecek. Gülümseyen dudaklar büzülecek, ağıtlar yerine kahkahalar dolduracak kulakları. Yorgunluktan kısılan gözler şaşkınlıkla açılacak, tutulan nefesler rahatlıkla verilecek.

Ve... Zakkum Çiçeği cehennem azabıymışcasına büyütecek fidelerini.

Ama ilk önce birkaç bölüm karakterleri dinleyeceğiz. Onu tanıyacak ve onlarla yaşayacağız. Aile yaşantılarını, akrabalık ilişkilerini ve evlerini öğreneceğiz. Sonrası zaten yoğun tempo. Ve...

Kızılhan Soyunun Karakter Tanıtımı:

Kızılhan Hanesi'nin yaşayan 4 çocuğu vardır.

~ Hacer
~ Hasan
~ Vahit
~ Cebbar

~ En büyük çocuk ve yaşayan tek kız olan Hacer'in Ethem Bey'le evliliğinden 4 çocuğu olmuş lakin tek bir oğlu onlarla kalmıştır. Ailenin tek oğlu ise Vahab(25)'dır.

~ İkinci çocuk Hasan Bey'in ise eşi Cemile'den 3 kızı vardır. Benan(26), Behiye(25) ve Vecihe(24). Benan amcası Vahit'in oğlu Davut'la evlidir.

~ Ortanca oğlan Vahit Bey'in de hanımı Aysun'dan 5 çocuğu vardır. Davut(29), Zehra (27), Cihan(22), Zülal(20) ve Taha(5). Davut, amca kızı Benan'la evlidir. Zehra ise Cenk'le evlidir.

~ En küçük ve son çocuk Cebbar Bey'in ise köyün eski öğretmeni olan hanımı Amine'den 4 çocuğu vardır. Ali Ömer (24), ikiz kızları Asiye-Aliye(21) ve Abdullah(19).

Ana karakterimiz Zülal olarak planlansa da kalabalık kurgumuzda Kızılhan çocuklarının hepsini işleyeceğim (Ne yapayım hiçbiri susmak bilmiyor). Kalabalıktan gözünüz korkmasın, her karakteri içselleştirip sindire sindire tanıyacağız. E o zaman hayırlı olsunları alıp, yeni bir yolculuğa ilk solukları çekmiş olalım mı?

Hazal_ceylan hilalcayan Siirbazinkayipkizi  nidayesilkaya  kızlar buraya!

Yayınlanma Tarihi: 07.06.2017

Zakkum Çiçeği ~BİTTİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin