Ahoj, jmenuji se Jean Snapeová. Můj otec je Severus Snape a matka Jean Snapeová-Pólová. Křestní jméno mám po matce, a přímení po otci, takto si to přáli a mě to vyhovuje, mám hezké jméno.. Můj taťka je kouzelník, a mamka je nekouzelnice, mudla, nečar.. nevím kolik to má ještě názvů, ale mám jí moc ráda, je to moje nejlepší kamarádka.. Máme velice dobrý vzah, i s taťkou. Chodím do mudlovské školy, i přesto, že jsem kouzelnice, mamka si přála i taťka abych tam chodila, aby jsem uměla žít v mudlovském světě., v kouzelnickém se blížila válka. Jednou za měsíc jsem chodila tedy do mudlovské školy na přezkoušení a jinak jsem měla soukromého učitele co mě učil kouzlit, vařit lektvary.. obraná a bojová kouzla., věštění z čísel.. a vlastně všechno co umí ostatní v kouzelnické škole. Proč nechodím do Bradavic? Na to jsem se už rodičů ptala, je to jednoduché.. Jsem dcera Smrtijeda, měla by jsem tedy být Smrtijedka, Pán Zla o mě neví a taťka si to tak přeje, nechce aby jsem i já byla Smrtijedkou.., ani neví o mojí mamce, je mudla a Pán Zla by jí nenechal žít.. Je to pro mé dobro, ale nestěžuji si, od osmi mě učí taťka neverbální kouzla, a od jedenácti mám normální školní docházku.. Je to zábava.. učitel má na mě čas..a já nejsem tak hloupá.., jsem nadprůměrná i u mudlů i u kouzelníků. Svět o mě neví.. a rodiče doufají, že se ani nedozví, než skončí válka, což vypadá na dalších pár let..
Moje mamka má blond vlasy, vlnité a neposlušné, věčně rozčepýřené do všech stran. Zeleno-modré oči a plné rty. Já jsem jí hodně podobná.., mám také neposedné vlasy, do všech stran, ale mám je uhlově černé, po taťkovi, modro-zelené oči a plné rty. Jsem stejně vysoká jako ona, mám štíhlou postavu..a celkově jsem jí podobná. Můj taťka má uhlově černé vlasy, rovné jak hřebíky, úzké rty a bílou pleť, mi s mamkou jsme více růžové.. Má také vysokou postavu, to mám asi po něm..
Moje osobnost je..složitá., Jsem krutá, když chci, ale zároveň milá a hodná, když chci. Dokáži být ledová královna, sarkastická a cynická, ale i milé stvoření plné soucitu a citu. Jen tak na prví pohled by jste to do mě neřekli, ale jsem docela drzá.. na všechno vím odpověď a musím mít poslední slovo, jsem zvědavá, vše chci vědět a znát, pochopit a vědět.. Po mamce jsem asi milá a snaživá, cílevědomá a chápavá. Po taťkovi tvrdohlavá, cynická, sarkastická.. a ledová královna. Dokáži se bavit a i lidi okolo, což je podivuhodně vlastnost obou mích rodičů. Mamka pracuje v mudlovském světě jako ředitelka jedné firmy, vyrábí jednoduché a elegantní oblečení, šaty šité na míru.. Je oblíbená a žádaná, její firma i ona jako osoba. Mamka je taky dost otevřená, ráda všem pomáhá, je hodně obětavá. Taťka je uzavřený člověk., vím jak se ho studenti Bradavic bojí a jak je jejich "obávaný profesor" má rád. Taťka má velice důležitou práci, vykonává práci dvojitého agenta u Pána Zla a pak nosí informace Brumbálovi, to je ředitel Bradavic.. Mám ho ráda, vím, že to není ten nejmilejší člověk na zemi, ale na mě byl vždy hodný a má mě rád stejně jako mamka. On má asi mamku hodně rád.. vždy když se na sebe podívají v jejich pohledu je tolik lásky.. Někdy doufám, že si najdu stejného manžela.. Docela často se špičkují, hádají se kvůli zbytečnostem, ale je to zábava, taťka sype jednu sarkastickou poznámku za druhou a mamka ho špičkuje svými moudrými hesly, oba to nikdy nemyslí vážně, ale je to zábava koukat se na ně.. Jak se snaží toho druhého vyřadit z kola ven.
Ahoj, vítám vás u svého nového příběhu., jak už jste pochopili bude to o životě dcery Severuse Snapea, kouzelníka, Smrtijeda na dobré straně, a Jean Snapeové-Pólové, jeho manželce a o jeho dceři Jean Snapeové. Doufám, že se vám úvod líbil, zaujal:-)
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfiction✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...