Jean
Zdálo se jí to jako krátká doba.. kdy naposledy objala Hermionu.., ale ve skutečnosti do bylo několik měsíců.. od té doby se nic moc nezměnilo.. taťku v ředitelně navštěvovala velice pravidelně za doprovodu nějakého profesora.. a řešili její chování.
Všichni byli nastoupeni ve Velké siní.. netušila proč, ale asi šlo o nějaké oznámení.. ale zase.. taťka jim to mohl říci u večeře.. uvažovala.. nebo ráno.. přemýšlela.. Všichni čekali na příchod taťky.. Za nedlouho přišel, černý plášť za ním vlál.. dominantním krokem došel až na místo, kde by byl profesorský stůl.. Otočil se na ně. Tmavé oči se vpíjeli do davu studentů.. všichni měli skloněné hlavy.. nikdo se neodvážil podívat na ředitele.. ani ona sama.. "Mnozí z vás jsou jistě udivení, proč jsem vás svolal v tuto hodinu.." začal.. jeho hluboký hlas se rozléhal Velkou síní.. odmlčel se.. "Dozvěděl jsem se, že dnes v podvečer.." pauza.. přejel pohledem celou zmiozelskou kolej.. ".. byl v Prasinkách viděn.. Harry Potter" dodal.. překvapením zvedla hlavu.. ozval se šum.. všichni si začali šeptat.."Pokud.." přerušil a utišil je ředitel ostře. "Se někdo pokusí.." začal znovu a zvedl levé obočí na důraz svých slov.. "Z řad studentů či profesorského sboru., panu Potterovi pomáhat.." dodal ledově, "..bude potrestán způsoben odpovídajícím vážnosti svého provinění.." dodal, jeho hlas byl štiplavý jako mráz.. viděla jak profesorové a profesorky smutně a zničeně koukají před sebe.. stejně tak i studenti.. "bez výjimky.." dodal nekompromisně a tvrdě. Cukla sebou.. a prudce dýchala.. "A s každým komu se prokáže, že o těchto událostech.." pokračoval dál.. chtěla, aby to skončilo.. tohle je hrozné.. sice věděla, že to tak není.. že to tak nemyslí.. ale jeho hlas a temné oči byli strašidelné.. když chtěl, dokázal svojí roli hrát skvěle.. dokázal být Smrtijedem. "..věděl.." dodal strašlivě. "Ale neoznámil je.. bude naloženo jako se stejně provinilým.." prohlásil.. Carrowa a Carrow se potěšeně usmívali.. zato ona měla ve tváři strach. "Ni ní.." začal taťka a sestoupil z pár schůdků.. "Vyzývám každého.." začal a procházel kolem nich.. černý plášť za ním vlál jako prapor.. "Kdo má o pohybech pana Pottera nějaké informace.." řekl a tmavým pohledem propaloval Mrzimory a Havraspáry.. "Aby ihned vystoupil v před.." vyzval je.. zastavil se, Koukal na Zmiozeli a Nebelvíry.. Bylo ticho.. mrazivé stejně jako tahle doba.. cítila to napětí.. A najednou.. o tři řady před ní.. vystoupil Harry.. zalapala po dechu.. jako všichni okolo.. Podívala se na taťku, vypadalo to, že ho to ani nepřekvapilo.. zvedl hlavu víš.. a prohlížel si ho.. Harry došel naproti jemu.. "Zdá se, že na vzdory vaší komplexní obrané strategii.." začal Harry bojovně a upřeně na taťku koukal.. netušila co se bude dít.. ale asi nic dobrého.. Harry to vidí tak, že taťka chladnokrevně zabil Albuse Brumbála. "Máte problém s bezpečností, řediteli.." dodal, otevřeli se dveře.. prudce se otočila.. stáli tam všichni z Fénixova řádu.. do jednoho.. stejně tak Ron a Hermiona.. "A bojím se, že rozsáhlí problém.." dodal "Jak můžete stát, tam kde stál on!" řekl naštvaně Harry, s taťkou to ani nehnulo.. koukal na Harryho s bezvýraznou tváří.. "Řekněte jim jak to tehdy bylo!" rozkřikl se, zrychleně dýchala.. a čekala co se bude dít.. "Jak jste se mu podíval do očí..muži který vám věřil.. a zabil ho!. Řekněte!" křičel naštvaně Harry.. Jean to bylo tak líto.. neví jak to je, ona tam byla.. byla u toho, když to Voldemort oznámil jí i taťkovi.. byla u toho, když ho Brumál o to požádal.. byla tam.. věděla a znala pravdu... Hermiona taky.. ale to jsou jen dva lidé, kteří vědí.. Taťka nic neřekl, ale vytáhl hůlku.. zalapala po dechu.. teď si nebyla jistá co udělá.. Harry nemá šanci proti taťkovi.. ale taťka mu přeci neublíží.. uvažovala Jean.. McGonagallová se postavila před Harryho.. všichni se rozplynuli do stran.. Ona sama jen o pár kroků odstoupila.. Viděla jak taťka trochu sklonil hůlku.. nechce nikomu ublížit.. ale je v koutě.. když ho chytí.. nebude to dobré... netušila jaký je plán.. ale řekl jí: Je ještě něco co musím Potterovi předat.. to bylo vše.. neřekl co a kdy.. neřekl jí už nic jiného, jen to.. Ale slíbil to Brumbálovi... Pak ale namířil na ředitelku její koleje.. bylo ticho.. všichni měli v ruce hůlky.. i ona sama.. První kouzlo vyslala McGonagallová.. Taťka ho odrazil.. stejně tak i ostatní co mu ředitelka koleje posílala.. Kdyby chtěl.. poslal by jí také kouzlo.. věděla, že on na to má.. je to mocný kouzelník.. Ale neudělal to.. nechtěl jí ublížit.. Jedno kouzlo odklonil tak.. že srazilo k zemi Carrowa a Carrowu.. Poslední kouzlo odklonil a pak se proměnil v černý oblak a zmizel.. vyletěl oknem pryč.. "Zbabělče!" křikla za ním.. McGonagallová.. Ona jen koukala na scénu před sebou.. tohle se nemělo stát.. tohle se nemělo stát.. opakovala si.. co teď? Co teď udělá ona? Ozval se jásot a všichni oslavovali.. jen ona ne.. koukala před sebe, co teď udělá? Přemýšlela rychle..
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Фанфик✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...