Severus
"Jean.." vydechl jen. "To nejde.." dodal a koukal na ní jak si balí kufry. Jean se na něj otočila a pak k němu došla. "Severusi.. já vím.. a je mi to líto, moc ráda by jsem tu byla, ale je to neuvěřitelná šance.. tohle si nemůžu nechat ujít.." řekla Jean a pak se pousmála. "Zvládnete to.." usmála se na něj a na přicházející Jean.. bylo jí šest. Koukala na ně. "Já vím, že to zvládneme.. ale tady jde o to, že já učím.. nemůžu říct, že prostě zítra nepříjdu.. a pozítří.." řekl Severus. Jean ho políbila. "Ale no ták.. dva dny..jen dva dny.." usmála se proti jeho rtům. "Až se vrátím splním ti každé přání.." usmála se na něj a mrkla. Severus se začal smát. "Ach bože.. ty jsi neskutečná.. Já moc rád budu s naší dcerou doma.. a Brumbál mi rád dá dovolenou, když mu řeknu dopředu., ale tohle je moc narychlo.." odpověděl. "Ty jsi šikula a Jean taky.. něco vymyslíte.." usmála se na ně a zavřela kufr. Jede reprezentoval své šaty do Paříže.. je tam pozvaná a pro ní je ta největší šance v životě.. a Jean tam moc chce jet a jej to její sen. Severus to věděl, ať si Brumbál dělá co chce. Severus bude požadovat buď dva dny dovolené a nebo, ať si hledá jiného učitele lektvarů.. Prostě a jednoduše bude se svojí dcerou ty dva dny doma a je mu jedno jestli se pak vrátí do zaměstnání nebo si bude hledat nové.. uvažoval Severus a pak se usmál. To vůbec není špatný nápad změnit povolání.. pomyslel si, ale.. co Potter? napadlo ho.. sakra! zaklel v duchu., ach bože.. kvůli němu nemůže mít jiné povolání? ... ten kluk ho omezuje! A to hodně! pokýval hlavou Severus. "Netuším nad čím přemýšlíš, ale vždycky když se takhle tváříš tak mluvíš o Harry Potterovi.. netuším jak Harry Potter a naše dcera spolu souvisí, ale já myslím že nijak.." řekla Jean, Severus se jen pobaveně usmál je zajímavé jak dobře ho zná.. pomyslel si, ale to platí i o něm, on zná zase jí.. "Nesouvisí.. ale to je jedno, přemýšlel jsem o změně povolání.. a pak jsem zjistil, že mě v Bradavicích vážně jen opatrování Pottera.. no to je jedno, buď mu Brumbál tu dovolenou dá nebo ať si sežene nového učitele lektvarů.." usmál se na Jean. Ta se začala smát. "Myslím, že si vybere dovolenou.." pokývala hlavou. Severus s ní souhlasil, přeci jen, dva dny? to je nic.. a tohle se nestává každý den, takže nevidí jediný problém, proč ne..
"Ahoj zlatíčka a opatrujte se.. Jean, prosím nezlob tatínka.. nejez tolik sladkostí.. a uklízej po sobě.. neschovávej se mu nikam, neschovávej svoje ani jeho oblečení, hezky jez a neodmlouvej.. nekřič tolik po ránu, hezky zdrav všechny, pomáhej tatínkovi, ano?" zeptala se Jean a objala jejich dceru pak se od ní odtáhla a podívala se na ní."Jasně mami.. nebudu ho zlobit.. moc zlobit.. jen jen.. malinko.." řekla a naznačila míru. "Decentně.. aby to nebylo zase divné, že jsi hodná.." pokývala hlavou jeho manželka a usmála se na Jean. Pak se jeho manželka otočila na něj. "Severusi.. zlato, buď hodný.. měj trpělivost.. krm jí čokoládu, když ti schová věci, dělej, že ej to hra a nezlob se na ní.." začala Jean. "Klid.." ujistil jí. "Já vím, že se na ní nikdy nezlobiš a to je další bod. Buď, prosím, na ní trochu přísnější.. ale né moc.. hraj si s ní a dohlédni ať jí co nejvíce ovoce a zeleniny.. pak taky ať má věci do školky.. a ty to víš. Nevím proč ti to říkám, staráš se o ní šest let.." usmála se Jean nakonec. "Klid, by budeme úplně v pořádku, že jo strašidlo?" zeptal se Jean. Tak se jen zasmála a pak kývla. "Měj se hezky ať se ti líbí.. večer ti zavoláme.." usmál se na ní. Jean ho na rozloučenou políbila. "Pa" zamávala jim a nasedla si do taxi. Jean na se na něj začala sápat, vzal jí do náruče a zamávali Jean. "Táákk! .. to by jsme měli.." řekla nadšeně Jean,. Severus se jen zasmála, ona byla prostě úžasná. Hlavně ty její výrazy.
Dali si menší svačinku, Severus pomocí hůlky uklidil. Podíval se na Jean, vypadala že je docela dobře oblečená. Pak se podíval na sebe. tmavě modrá košile a tmavé kalhoty.. to by šlo.. pokýval hlavou, hodil na sebe i kabát. "Jean, jdeme za tím ředitelem, ano?" zeptal se jí a vzal jí do náruče. "Tak jo.." pokývala hlavou nadšeně Jean. "Jdu si pro pastelky a papíry.." řekla a utíkala do pokoje. Severus jen kývl a šel pro letax. Za pár minut byla zpátky, měla na zádech baťůžek a v něm věci. Natáhl k ní ruku, chytla se ho, vlezli do krbu, "Bradavice ředitelna!" řekl a vhodil letax.
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfic✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...