O tisíc pět set dvacet dva dní později

388 24 15
                                    

Severus

"Vítám vás.." začala Minerva. Všechny přítomné přejela pohledem. "Dnes budeme řešit chování jedné studentky.." začala Minerva. Severus měl předtuchu, že půjde zase o Jean nebo Miu.. ale to asi ne.. ta je moc klidná a pořádkumilovná. "..slečny Snapeové.." řekla a podívala se na něj. "Už zase?" zeptal se jen. Bylo to už po třetí a to je momentálně listopad.." Ano Severusi, už zase.." řekla MInerva a koukala na něj. "Já hlavně nechápu proč to dělá.." začala Minerva a otočila se na něj čekala odpověď. On se jen pohodlně opřel na židli a založil si ruce na hrudi. "Co já vím? Tak chce být středem pozornosti.." pokrčil rameny. Remus seděl naproti jemu a asi se dobře bavil. Ta nová učitelka na obranu tu dlouho nevydržela.. proto je tu teď Remus. "O co jde?" zeptal se Remus. Minerva se na všechny podívala. "Opět létala na koštěti v areálu školy.." začala Minerva. "Jak je to možné?  ..mluvil jsem s ní, když to udělala znova na začátku roku.." řekl Severus. Minerva jen pokrčila rameny. "Když jsem se jí zeptala proč to znovu dělá odpověděla mi, že prý každá čarodějnice létá na koštěti.." řekla Minerva. Severus se zasmál, ale pak to zamaskoval kašlem, bohužel pobavení neskryl před svými kolegy. "No tak Severusi! Mohla někomu ublížit! Letěla s nohama na jedné straně.. jak řekla ona: Jako správná čarodějnice.." řekla Minerva. "no dobře.. promluvím s ní a srovnám jí" prohlásil pevně. Remus se jen zasmál.. ale Minerva pokračovala. "Dále je dodavatelka zakázaných sladkostí od Weasleyových.." pokračovala Minerva. Severus se na ní podíval. "Ano Severusi, je to pravda.. viděla jsem jí jak to krmí prvákům.." pokývala hlavou Minerva. Severus si jen povzdechl. "Pak létá na hodiny věštění z čísel na koštěti.." dodala profesorka Jean, učí jí věštění z čísel. "Ona létá na koštěti.. já chápu že je to na opačném konci hradu a jen cesta zabere něco okolo půl hodiny.. proto začínáme až o hodinu později, ale ona prý chce být na obědě déle.. proto létá na koštěti.." vysvětlila jeho kolegyně. Severus si mnul kořen nosu, proč mu tohle ta holka dělá. "Ale je pravda, že jako jediná chodí v čas.." dodala profesorka. Severus se usmál. "Severusi! Sice jde o malé přestupky.. ale stále to není vše!" napomenula ho MInerva. "No dobře.." pokýval hlavou Severus. "Také má své vlastní svátky a slaví je.. je jí v celku jedno, že je výuka.." začala Minerva. "A co slaví?" zeptal se Severus. "Den karamelu například.. ten jsme tu měli i předminulý rok.." vysvětlila Minerva, Severus se musel snažit, aby se usmál. "Letos má nové svátky.. Den svobody a hippe.. ten slavila mimochodem včera.." začala Minerva, musel se zasmát. Den Hippe? Kam na to ta holka chodí! A slaví ho 27. 11. hezké.. pomyslel si Severus s úsměvem. "No jo! Včera byl Den svobody a hippe, dala mi letáček.." řekl Remus a šel ke svému pracovnímu stolu. "Ona si tiskne i informační letáčky?" zeptal se pobaveně. "Jo a neměla hábit.. chodila v barevném tričku.. byla nepřehlédnutelná.." řekl s úsměvem Remus a podal mu letáček. Hippe vymíraji! Přidej se k nám! Jednou za rok zvolni. Místo konání Bradavice, den 27. 11. čas až bude slunce nad Astronomickou věží. Pořadatel, Snapeová z Nebelvíru za pomoci Grangerový z Nebelvíru. Stálo tam, rozesmál se a poslal letáček kolovat. "Severusi, nevím čemu se směješ, ale včera, jak napsala tvoje dcera když slunce bylo nad Astronomickou věží se všichni oblékli do výrazných barev, možná si někteří nechali spodní díl uniformy, ale jinak měli všichni barevné košile.. " řekla Minerva."..Také tím chci navázat, aby kantoři nepodporovali jejich akce, pokud nejsou schválené.." řekla Minerva a podívala se na Remuse. "Mě to přišlo jako skvělý nápad.. " bránil se Remus. "No ano, je to dobrý nápad, ale kdyby přišlo ministerstvo, nějak nečekaně a uvidí, že všichni vypadáme jako hippe nevím jak by to dopadlo!" řekla Minerva. Severus se jen usmál a pokrčil rameny, bylo mu to vcelku jedno, protože se nic takového nestalo.

"Radši pokračujem.." řekla Minerva a podívala se do papírů. "Ano.. chce aby byla soutěž, Misstíčkerr.. tady mi to napsala.. předpokládám, že je to ona. Nikdo jiný by to nevymyslel a písmo také sedí.. napsala nám tam pravidla.." řekla Minerva a nechala kolovat. Když se to dostalo do ruky Severusovi poznal i Hermiony písmo.. jen vydechl. "Jestli to chápu.. jde o to, že některý student.. ten kdo bude mít zájem si vyzkouší jaké je to učit.. Kdo bude lepší postoupí do dalšího kola.. a pak co?" zeptal se Remus. "No hele, tady píše, že se utká v duelu.." začal Severus pobaveně. "..vždy učitel a žák, jde o to naučit třídu danou látku lépe.. A pak tu má jako odměnu pro autora této hry kotlík čokoládových žabek a pro vítěze též.." přečetl Severus a pak se podíval na své kolegy. "Tvoje dcera je neobyčejně vynalézavá.." řekla Poppy. "Jo to jo.. já se klidně zúčastním.." prohlásil Severus. "Já taky.." pokýval hlavou Remus. Minerva jen vydechla. "My tady máme řešit co s tím, aby slečna Snapeová mírnila své chování.. né jestli souhlasíme s jejich soutěží.." řekla MInerva. "No jo.. ale odpověď by měli dostat.. podepsalo se jich tu hodně.." řekl Remus a ukázal na papír pod tím. Ano.. hodně jich tam bylo a podpisy mají i od Zmiozelu. Minerva si povzdechla. "Fajn.. tohle vyřešíme až po Váncích.." řekla a znovu se na ně podívala. 

"Budeme hlasovat.." řekla Minerva. "Kdo je pro potrestání za přestupky slečny Snapeové?" zeptala se Minerva. Sjela se všechny pohledem a zastavila se u něj. "Já pro ní hlasovat nebudu, za prvé je to moje dcera. Za druhé jí na poslední ročník nebudu hledat novou školu, za třetí si nemyslím, že je to až takový přestupek. Ona je prostě taková.. nikdy nebude v klidu sedět a nic nedělat." zakončil to Severus. "Je pravda, že nikomu neuškodila.. jen trochu pozastavila výuku.. ale asi né schválně.. a díky koštěti vážně chodí jako jediná v čas.." řekla profesorka Jean na věštění z čísel. "Myslím, že ty její svátky by jsme měli povolit.. není to nic co by škodilo a zpestří nám to rok.. a já osobně si myslím, že by to bylo velice.. zajímavé a zábavné.." řekl Remus. "Já souhlasím, aby jí Severus nějak zkrotil.. ale všichni víme, že slečnu Snapeovou zkrotit nejde.. na to je její povaha až moc temperamentní.." začala Poppy. "Ty svátky by jsem taky studentům povolila.." dodala Poppy. Nakonec souhlasil celý učitelský sbor. ".. dobře.." vydechla Minerva unaveně. "..dobře, Brumbál by taky souhlasil.." dodala Minerva a kývla. "Severusi, nemusíš hledat jinou školu pro tvojí dceru.. myslím, že by to tu bez ní bylo moc.. pusté, ale domluv jí.. ať nelétá na tom koštěti prosím.." otočila se na něj MInerva. "Vynasnažím se, a v nejhorším případě, jí ho lze zabavit a bude ho dostávat jen na tréninky a zápasy.." odpověděl. "Dobře, děkuji, porada je u konce.." usmála se na ně Minerva a nechala je jít. 

Hned vyrazil do Nebelvírské věže. Jean je Jean.. ani jí nechtěl nijak měnit.. věděl, že to ani nelze.. je jako její matka. Její povaha změnit nejde, ať chce nebo ne. Ona stále bude ta co se směje a září jako slunce. Ale létat na koštěti v areálu školy? To si mohla odpustit, ale praktické to je.. a tím souhlasil.

Buclatá dáma ho pustila dovnitř. V Nebelvírské společenské místnosti bylo živo. Jean a Hermiona stály uprostřed místnosti a zřejmě vysvětlovaly jak se tančí.. podle jejich kroků šlo a latinské tance.. čača. Jejich zábavu nenarušil ani on sám. Když byla otočka Jean ho zahlédla. Drbla do Mii. Obě se na něj otočily. "Nazdárrr t.." začaly obě, ale pak se zarazili. "Nazdárek profesore.." opravili se. Jen pokýval hlavou. "Zdravým vás slečny.. nerad narušuji vaší zábavu, ale potřeboval by jsem si s vámi promluvit.." řekl a koukal na ně. "Jasně.." kývla nadšeně Jean a obě se vydali za ním.

Otevřel dveře od svých komnat. Obě si sedli na pohovku. Jean luskla a v ruce měla sušenky. Jen přitočil oči a sedl si naproti nic. Jean nabídla Hermioně, ta si vzala plnou hrst sušenek a vesele je chroupala. Stejně tak i Jean. Upřímně každý kdo je teď vidí.. nemůže tvrdit, že ony jsou dospělé... na to, že obě byli ve válce a stali se dospělími tak prostě dospělími nejsou.. "Tak co jsi chtěl tati?" zazubila se na něj Jean. "Opět jsme řešili tvé chování, létala jsi na koštěti.. opět, Jean, nesmí se to a ty to víš, proč mi tohle děláš?" zeptal se jí. "Hele.. já jsem nechtěla chodit pozdě a tak jsem našla způsob jak toho docílit.." usmála se Jean. Severus jen pro sebe kývl. Jo.. vynalézavá je dost. "Hele a jak dopadl náš Misstíčkerr?" zeptala se pobaveně Hermiona. "Jo.. o Vánocích se dořeší jak to bude dál.. ale všichni byli pro.." řekl jim. Obě holky si plácly. "Jo!" řekli nadšeně. Jen protočil oči. "Takže Jean.. budou ti povoleny slavit tvé svátky jen v případě, že nebudeš létat v areálu školy.." řekl taťka a vítězně se usmál. "Hele! A co mít oboje?" zeptala se. "Ne.." usmál se. Jean se zamyslela. "Hm.. tak beru ty svátky.." řekla smutně.. Ale pak se usmála. "CHtěla jsem ti v tom případě oznámit, ty to můžeš přetlumočit učitelskému sboru, že se 17. 12.bude konat Den Indiánů.. je to super den! Hermiona sice není nadšená.. ale je taky ráda.. celý den budeme jísti zdravě.. jako kořínky a semínka a tak.. pak si zopakujeme den karamelu.. aby jsme nebyli nějak omezováni.." řekla s úsměvem Jean. Jo.. takže den Indiánů je 17. 11. jasně.. pokýval hlavou.. už to vidí, všichni vyběhnou ze svých společenských místnostích ve vlasech barevné peří a pod očima dvě barevné šmouhy, značící kmen indiána.. jo, přesně takhle to bude. Pomyslel si sarkasticky Severus. 

Ahoj, je tu další kapitola, není nic moc, ale je taková.. obrazná.. jen tak, před tím, než se vydáme na kongres do Belgie, já osobně se těším.. 

Děkuji za hlasy a komentáře-- jste nejlepší! Vaše, Jean, Ja, Jane.. jak je libo:)


Dcera|Jean SnapeováKde žijí příběhy. Začni objevovat