1~ Děkuji
2~ Bezejmenna, na tvůj požadavek ti říkám, respektive píšu.. Sedni si, prosím, na nějaké bezpečné místo, ano?
3~ Hezkou zábavu, díkyss!
.,Jean
..proto se ptám., vzala by jsi si mě?" zeptal se Harry a koukal na ní. Jean jen párkrát zamrkala a pak se usmála. "Jasně, že vzala!" řekla a objala ho, Harry jí také objal a docela si oddechl. "Moc ráda se stanu tvojí ženou.." řekla a radostí plakala. Do obýváku vešel taťka. "Omlouvám se.." začal a nadechoval se ke slovu. "Nevadí!" řekla nadšeně a usmívala se. "Doufám, že jsem vás nějak nevyrušil.. protože teď jsem byl v knihovně a Ron žádal o ruku Hermionu, nevěděl jsem to a tak jsem tam prostě šel.. no a tak.. prostě se omlouvám." řekl nakonec. Jean a Harry se začali smát. "Proč se smějete?" zeptal se jich táta nechápavě a vzal si do ruky telefon. "Protože mě Harry teď požádal o ruku.." odpověděla pobaveně. Táta na ní překvapeně koukal, pak se usmál. "A?" zeptal se zvědavě. Jean se na něj zazubila, "Jasně, že ano!" řekla a smála se. "Nádhera.. Hermiona, řekla taky ano.." pokýval hlavou taťka a usmál se. On byl vážně úžasný.. stejně tak Harry.. toho milovala a vezme si ho ráda. Uběhli dva roky od války.
Nemohla se dočkat této chvíle.. neplánovali jí dlouho, bylo to spontální, ale tak krásné.. mělo to kouzlo!
"Jelikož já i Hermiona a samozdřejmně i Harry.. No začnu od začátku.." řekla Jean a otočila se do publika. Stál tam Remus, Weasleyovi - všichni- a taťka. Moc lidí nezvali.. chtějí to mít "poklidné" jak řekla sama škodolibě. "Harry svoje rodiče zažil.. ale nedalo by se říci, že poznal a rád by je viděl a mluvil s nimi. Mě osobně moje mamka chybí strašně moc.. a také by jsem jí ráda viděla. A Hermiona? Ztratila svoje milované rodiče, oba dva.." pokračovala Jean, všichni jí vyseli na rtech. "Proto jsme, Já Harry, Hermiona a Ron vymysleli kouzlo, více jak kouzlo je to zázrak!" řekla nadšeně Jean. Publikum se zasmálo. Jean se taky usmála. "Jde o to, že za pomoci kamene vzkříšení a nespočet složitých kouzel a nově vytvořených.. mohla bych tu vyjmenovávat do nekonečna, kolik nám to zabralo času a zničili mozkových buněk.." řekla Jean a smích se opět ozval. "Ale výsledek je tu.." řekla Jean a otočila se na Hermionu, ta se na ní usmála a mávla hůlkou.. objevil se záblesk.. a pak oslňující světlo.. Zavřela oči a když je znovu otevřela.. úlevně vydechla.
"Jamesi! Kolikrát jsme tohle řešili?" zeptala se žena, měla zrzavé vlasy a zelené oči, Jean věděla kdo to je.. je to Lily, Harryho mamka. "Ale no ták.. Lilynko.." začal muž, vyšší s tmavšími vlasy, opět věděla kdo to je, James.. Harryho otec. "Neříkej mi Lilynko!" odpověděla Harryho mamka. Všichni koukali jako přimražení. "Mami..tati.." zašeptala Hermiona, když uviděla svoje rodiče. Paní Grangerová a pan Granger se na Hermionu mile usmívali. Ona sama se pro sebe usmála. "Jean.." slyšela jak řekl taťka. Otočila na něj pohled. Koukal na ní jako na zázrak.. ona sama zůstala stát a koukala na svojí mamku. "Severusi!" řekla nadšeně mamka a skočila mu do náruče. Jean se do očí hrnuli slzy.. opět spolu.. znělo jí v hlavě. Harry se k ní naklonil. "Funguje to.." zašeptal. Jean se na něj otočila celým tělem. "Funguje! Harry mi jsme to dokázali!" řekla nadšeně a pevně ho objala. Byla tak šťastná! když ráno vstala a věděla, že se dnes stane paní Potterovou, nemohla tomu uvěřit.. a ještě vidí svojí mamku! Ach.. tohle byl ten nejkrásnější den z těch nejkrásnějších dní. Odtáhla se od Harryho a oba šli blíže ke svým rodičům. "Harry!" řekl nadšeně James a objal svého syna. "Harry.." řekla Lily a do očí se jí hrnuli slzy. Na hádku před tím bylo zapomenuto a objímali svého syna.
"Hermiono! Tak moc se nám stýskalo.." řekla Helen a pevně objímala Hermionu. "Mě taky.." zašeptala Mia. Otočila se na svoje rodiče. Ty se spolu nebavili.. neměli jak.. Jean se zasmála. Všichni, Harryho rodiče i Hermiony se objímali a povídali si o tom jak moc se jim stýskalo.. ale u jejích rodičů je to škoda slov.. Mamka obtočila ruce okolo taťkovo krku, a taťka vpletl prsty do mamky vlasů. Usmála se, mamka se přisála na taťkovo rty..
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfiction✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...