Jean
Prosinec.. Milovala Vánoce a celkově svátky.. ale tyhle si nějak nedokázala užívat.. Věděla o úkolu, který dostal Malfoy, i o tom, že se přidal ke Smrtijedům.. Potkávala ho na schůzkách, kam je svolal Pán Zla, nikdy na sebe nepromluvili.. a nebavili se spolu.. ale věděla jak mu je.. mohl vypadat stejně jako ona, když se přidala ke Smrtijedům.. možná lépe.. protože ovládala nitroobranu.. ale Malfo ne taťka ho to učil, před nedávnem.. Lucius Malfoy ho o to žádal, jsou přátelé věděla to.. ale i tak jí byla jejich rodina cizí.. Brali by jí jako zrádkyni, to věděla už dopředu..
Jediné co se zlepšilo, bylo to, že nedostávala tresty.. ty za ní přebral Malfoy.. a celkově jejich rodina.. Ona na tom byla tedy dobře.. Jediné pozitivum.. Ale.. vlastně dvě.. Šedohřbet, nahlásil zprávu, že kousl Hermionu.. Tu špinavou mudlovskou šmejdku.. jak řekl on., takže si je spletl.. Nikdo se ani slovem nezmínil -třeba Bealatrix- že by tam byla ona, a posílala na ní kletby..
"Slečno Snapeová.. předvěďte nám to prosím.." vyzvala jí McGonagallová, Kývla a ze židle udělala velkou vázu.. "Výborně.." pochválila jí. Přeměňování jí docela šlo, stejně tak i Hermioně, ta v tom byla možná i lepší.. Zazvonilo, profesorka je propustila.. "Slečno Snapeová na chviličku.." zavolala si jí Gonagallová, otočila se tedy a došla až k jejímu stolu. "Ano, paní profesorko?" zeptala se, a mírně se usmála.. Gonagallovou měla ráda.. "Nestalo se vám něco?" zeptala se jí opatrně.. "Ne?" zeptala se, nepřišlo jí nic divného.. "Čím mi vysvětlíte vaše jasně zelené oči? Není předávkování nějakým lektvarem?" zeptala se paní profesorka.. Je zajímavé, že všichni tvrdí to samé: Předávkování lektvarem. "Ne, paní profesorko... Nevím jak moc můj taťka informoval školu.." začala Jean, Gonagallová poslouchala každé její slovo. ".. ale kousl mě vlkodlak" pokračovala, profesorka na ní koukala s otevřenou pusou.. tak je taťka asi neinformoval.. uvědomila si, lekla se, že řekla něco co neměla.. "Nejsem vlkodlak.. jedné co mi po kousnutí zbylo, je to, že o každém úplňku mám drápy.." řekla a zvedla svoje ruce na stůl. ".. a taky zuby.." řekla a vycenila ostré zuby.. několikrát se kousla do jazyka.. zlozvyk, ale hodněkrát si myslela, že si ho ukousla.. "Takže.. vás kousl Vlkodlak.. ale vlkodlak nejste.. jen máte o úplňku, výrazné oči, ostré zuby a .. drápy..." zopakovala profesorka a celé si to urovnávala v hlavě. "Ano" přitakala Jean. "Dobře.." řekla profesorka.. a Vstala ona si vzala tašku a vydala se s ní ke dveřím.. "Taťka není moc sdílní.. ale prosím, nikde to neříkejte, ví to jen Hermiona, Harry a Ron.." poprosila jí když odcházela. "Ano., dobře..Ještě promluvím s vaším otcem.." zakončila to profesorka. "Na shledanou.." rozloučila se s ní a kývla na pozdrav.
Hodně profesorů vyjádřilo "obdiv" nad jejíma očima o úplňku.. nakonec to vyřešila tak.. že poprosila taťku, aby to veřejně oznámil profesorskému sboru.. aby to nadále nemusela vysvětlovat každému.. Pak byl pokoj a klid.. nikdo se na nic neptal a nevyzvídal.. kromě jejích spolužáků.. ti byli zvědavý až dost..
Vánoční dárky už nakoupila a byla spokojená s výběrem.. Dala Harrymu, Ronovi, Hermioně a taťkovi.. Koupila maličkost Nevilovi, Lence a Ginny. Jediné s čím nebyla spokojená bylo to, že musí na Křiklanův večírek.. Hermiona jde s Cormakem.. a ona jde s Harry. Bude to zajímavé.. Uvažovala, šaty si už vybrala.. boty a účes také.. no nešla tam ráda, když se dozvěděla kdo tam bude.. ale zároveň tam bude taťka.. Usmála se, už ho vidí jako na té fotce.. jak se snaží utéct.. O zábavu se asi postará on.. Pomyslela si nakonec.
Omlouvám se za styl psaní.. je to krátké já vím. Ale potřebovala jsem vás uvéci do děje.. Který bude následovat.. Doufám, že se alespoň trochu líbilo..
ČTEŠ
Dcera|Jean Snapeová
Fanfiction✓Dokončeno Příběh začíná od dcery Severuse Snapea a Jean Snapeové-Pólové, jejich dcery Jean, jak se vyrovná se smrtí své mamky? Za cover děkuji „Bezejmenna" Všechny postavy HP patří J. K. Rowling - ostatní jsou vyplodem mé fantazie :) #61 Fan Fikce...